humau 16 Ocak 2020 23:36
tüm değer yargılarınız alt üst olmuş bence. söyleyecek söz bulamıyorum. temel bey veya fatih erbakanı takip edelim. Dava adamı nasıl olunur görürüz belki.
değişim yaptıktan sonra seçilebilen bir kişi benim için bitmiştir..İnsan yok denilen kapıya tekrar gidiyorsa, bunun adı siyaset değil. Çıkarlar ilişkisidir. HEm alan hem gelen çıkar olduğu için bir araya gelmiş demektir. Başka partide belki olur ama dava denilen yerde insan sorarlar hangi dava?
kişi123, 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
kişi123 16 Ocak 2020 18:06
değişim yaptıktan sonra seçilebilen bir kişi benim için bitmiştir..İnsan yok denilen kapıya tekrar gidiyorsa, bunun adı siyaset değil. Çıkarlar ilişkisidir. HEm alan hem gelen çıkar olduğu için bir araya gelmiş demektir. Başka partide belki olur ama dava denilen yerde insan sorarlar hangi dava?
ya öyle mi ? yahu kadın AK Partiden aday olmaya çalışmış zaten. ona oy verenler şahsına oy vermiş. Olayı çarpıttın vesselam
humau, 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
humau 16 Ocak 2020 17:47
ya öyle mi ? yahu kadın AK Partiden aday olmaya çalışmış zaten. ona oy verenler şahsına oy vermiş. Olayı çarpıttın vesselam
aynen boyle devam edin...millet verdiği oyun değişim bedelini de sorar. çaldılar diye kudurmaya baslar neden diye bile sramazsiniz. bu kafanin varacağı yer
kişi123, 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
kişi123 16 Ocak 2020 10:11
aynen boyle devam edin...millet verdiği oyun değişim bedelini de sorar. çaldılar diye kudurmaya baslar neden diye bile sramazsiniz. bu kafanin varacağı yer
zoruna mı gitti? :D biz de böyle.
humau, 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
humau 15 Ocak 2020 23:03
zoruna mı gitti? :D biz de böyle.
yüzsüzlüğün de bu kadar, kapıdan kovuyorlar, bacadan geri donüyor:)
kişi123, 1 ay önce
19 7 Şikayet Et
aslanhal64 15 Ocak 2020 22:56
Şaka gibi değil mi
yüzsüzlüğün de bu kadar, kapıdan kovuyorlar, bacadan geri donüyor:)
kişi123, 1 ay önce
4 16 Şikayet Et
Aşig 15 Ocak 2020 22:05
Baçımız hırs yapmış Hayret ya siyaset nasıl bir şeydir
5 24 Şikayet Et
9EYLÜLLL 15 Ocak 2020 22:03
Durum böyleyken 17 yıl değil 77 yıl hüküm sürülür. Fazla düşünmeye gerek yok.
6 37 Şikayet Et
saveyour 15 Ocak 2020 20:50
bükemediginiz kadinin elinin öpünü bence
4 41 Şikayet Et
kişi123 15 Ocak 2020 20:49
yüzsüzlüğün de bu kadar, kapıdan kovuyorlar, bacadan geri donüyor:)
20 56 Şikayet Et