bydogan20 16 Ocak 2020 21:50
sorun tahtada değil kullanıcılarda. ekran köşelerinde dokunmatik kameraları var onlar tozlanınca dokunmatik hassasiyeti düşüyor. onları arasıra hafif nemli bezle silmek lazım ayrıca dokunmatik kalibrasyonu yapmak lazım.
Bir şeyi açmak için kaç kez dokunulduğunu, dokunmatiklerin bir işe yaramadığını görürler belki.
frstark, 1 ay önce
1 0 Şikayet Et
seher27 16 Ocak 2020 13:31
Evet ısrarla devletin öğretmene sağladığı teknolojik imkanları kullanmayıp, öğrenmeye yanaşmayan hala öğrencilerin kafasını takrir metodu ile ütüleyen, eğitimden usandıranlar iyi tespit edilebilir. Buna mobbing değil, milletin parasını verdiği öğretmenin işini yapıp yapmadığını denetlemek denir, mühendis efendi....
mobbing takip sistemi mi
muhendis12345, 1 ay önce
14 1 Şikayet Et
frstark 16 Ocak 2020 10:38
Bir şeyi açmak için kaç kez dokunulduğunu, dokunmatiklerin bir işe yaramadığını görürler belki.
3 17 Şikayet Et
EFGAN44 16 Ocak 2020 09:49
Hep yüzeysel genel konuşmalar. Esas problemlerimize neşter vuracak irade maalesef yok. Kangren olmuş organa nemlendirici krem sürülüyor hep...
1 24 Şikayet Et
mahmuttekel99 16 Ocak 2020 09:22
Ücretli öğretmenlik ucuza emek ve iş gücü sağladığı için bitirilmez. Daha çok beklersiniz.
Ücretli öğretmenlik konusunda ki çalışmanın en kısa zamanda bitirilmesi temennisiyle
Serhan Mukan, 1 ay önce
2 22 Şikayet Et
mahmuttekel99 16 Ocak 2020 08:48
Okul kantininde çocuğun ölümüne sebep olan şırınga çikolata satılıyor okul müdürü sesini çıkaramıyor bakanlık uzaktan kontrol edecekmiş veri toplayacakmış yakından ne yaptınız uzaktan yapabileceksiniz. Akıllı tahtalar bozuk garantisi yok servis okullardan dünyanın parasını istiyor bunları bilmiyor musunuz?
1 44 Şikayet Et
muhendis12345 16 Ocak 2020 08:46
mobbing takip sistemi mi
3 39 Şikayet Et