biorap 13 Şubat 2020 17:02
Ben özel sektörde çalıştığım dönemde Sağlık Bakanlığında 7 yıldır Kadrolu çalışan eşimi kendi memleketime çok kolay getirdim. Özellikle sağlık bakanlığı aile birliği konusunda iyi bir bakanlık. Eşinizi getireceğiniz memlekette son 4 yılda yanılmıyorsam 720 gün sigortalı olmanız başvuru için yeterli. Ama eşiniz yeni atanacağı için zorunlu bir hizmet süresi geçirmesini isteyebilirler (1 yıl gibi) Ama belli de olmaz eşlerden ikisi de memur olduğu zaman sağlık bakanlığında memur olan aday memurluğuna bakılmaksızın eşinin bulunduğu yere tayin isteyebiliyor. eşin özel sektör olduğu durumlar için de geçerli mi sormanız lazım.
Nişanlım paramedik olarak istanbula atanacak ben ise başka bir şehirde esnafım mağazam var bırakıp gitme imkanım yok. Nişanlım ne zaman benim olduğum şehire tain istiyebilir eş durumundan faydalanabiliyor muyuz ? Bilgilendirirseniz sevinirim.
burakdiyar, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
biorap 13 Şubat 2020 16:59
Ben özel sektörde çalıştığım dönemde Sağlık Bakanlığında 7 yıldır Kadrolu çalışan eşimi kendi memleketime çok kolay getirdim. Özellikle sağlık bakanlığı aile birliği konusunda iyi bir bakanlık. Eşinizi getireceğiniz memlekette son 4 yılda yanılmıyorsam 720 gün sigortalı olmanız başvuru için yeterli. Ama eşiniz yeni atanacağı için zorunlu bir hizmet süresi geçirmesini isteyebilirler (1 yıl gibi) Ama belli de olmaz eşlerden ikisi de memur olduğu zaman sağlık bakanlığında memur olan aday memurluğuna bakılmaksızın eşinin bulunduğu yere tayin isteyebiliyor. eşin özel sektör olduğu durumlar için de geçerli mi sormanız lazım.
Nişanlım paramedik olarak istanbula atanacak ben ise başka bir şehirde esnafım mağazam var bırakıp gitme imkanım yok. Nişanlım ne zaman benim olduğum şehire tain istiyebilir eş durumundan faydalanabiliyor muyuz ? Bilgilendirirseniz sevinirim.
burakdiyar, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
biorap 13 Şubat 2020 16:58
Ben özel sektörde çalıştığım dönemde Sağlık Bakanlığında 7 yıldır Kadrolu çalışan eşimi kendi memleketime çok kolay getirdim. Özellikle sağlık bakanlığı aile birliği konusunda iyi bir bakanlık. Eşinizi getireceğiniz memlekette son 4 yılda yanılmıyorsam 720 gün sigortalı olmanız başvuru için yeterli. Ama eşiniz yeni atanacağı için zorunlu bir hizmet süresi geçirmesini isteyebilirler (1 yıl gibi) Ama belli de olmaz eşlerden ikisi de memur olduğu zaman sağlık bakanlığında memur olan aday memurluğuna bakılmaksızın eşinin bulunduğu yere tayin isteyebiliyor. eşin özel sektör olduğu durumlar için de geçerli mi sormanız lazım.
Nişanlım paramedik olarak istanbula atanacak ben ise başka bir şehirde esnafım mağazam var bırakıp gitme imkanım yok. Nişanlım ne zaman benim olduğum şehire tain istiyebilir eş durumundan faydalanabiliyor muyuz ? Bilgilendirirseniz sevinirim.
burakdiyar, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
burakdiyar 12 Şubat 2020 14:52
Nişanlım paramedik olarak istanbula atanacak ben ise başka bir şehirde esnafım mağazam var bırakıp gitme imkanım yok. Nişanlım ne zaman benim olduğum şehire tain istiyebilir eş durumundan faydalanabiliyor muyuz ? Bilgilendirirseniz sevinirim.
0 0 Şikayet Et
yıgıtonlıne 17 Ocak 2020 08:53
arkadaşlar 4b sozlesmeli bu haktan yararlanabiliyor mu ?
1 3 Şikayet Et
psk21 17 Ocak 2020 00:47
Benim anladıgim eskiden il sag. müdürlüğü, eş durumuyla atanmış kişinin hangi başkanlığa bağlı olduğuna bakmaksızın , ihtiyaç ya da keyfi olarak ıstediği bir başkanlığa bağlı bir birime atamasını yapardi. Oysa şimdi hastane personeli hastanelere, tsm personeli yine tsm emrine şeklinde atamasi yapilacak gibi. Sorun su ki eskiden sadece d veya c hizmet grubu aranmaz iken şimdi basina mahkeme kararina rağmen son 1 yıl...ve pdc uygun ise denmis.
0 0 Şikayet Et
hokmat 16 Ocak 2020 16:52
Asıl sorun il içi atamalarda, kıdem, zorlu çalışma şartları ölçü olmuyor. Örneğin kıdemsiz bir hemşire en iyi yere atanabiliyor, bunun için tanıdık bulma yetiyor...örneğin en kötü hastanede yıllardır çalışan başka bir yere geçemiyor, boşluk yok denilip izin verilmiyor, ama şanslı olanlar (!) sürekli yer değiştiriyor, en güzel birimlerde çalışıyor... il içinde özellikli olmayan yerler için niye bir puanlama sistemi, norm durumu, Kıdem durumu yok? Yıllarca en iyi en rahat yerde çalışan emekliliğe kadar orada çalışıyor, kötü yerde çalışan da emekli oluncaya kadar yer değiştiremiyor...aslında hastaneler, kurumlar zorluk durumuna göre gruplandırılıp veya puan verilip dönüşümlü olarak herkesin bu kurumlarda çalışması sağlanabilir...ama il içi yer değiştirmelerde bir türlü adil bir yer değiştirme sistemi oluşturulamayor
5 6 Şikayet Et
tolgahankoca 16 Ocak 2020 15:51
Merhabalar. Ben Sağlık Bakanlığı'na bağlı 4B'li psikoloğum. 4 yıldır İstanbul'da hizmet vermekteyim. Bu konularda bilgim fazlasıyla yetersiz. Antalya'ya geçmek istiyorum ve bu konuda neler yapabilirim gerçekten kafam karışmış durumda. Bana yardımcı olabilecek var mı en azından bilgilendirebilecek birisi ?
9 1 Şikayet Et
11Cengizzzz 16 Ocak 2020 14:43
Tayinleri gene eskisi gibi zorlaştırmışlar.Yani dayın yoksa bir yere tayin istemek yok artık demişler.Alt bölge tayininde neden 2 yıl şartı aranır hiç anlamış değilim.Tayin isteyen kişi zaten alt bölgeye gitmek istiyor,daha ne ister ki bakanlık buna bile engel çıkarmaya çalışmış.Madem alt bölge istiyor çalışan,kolaylık sağla ki her bölgeye çalışan gitsin işte.Yöneticilik olmak biraz bilgi ve tecrübe işi işte...herkes yapamazmış.
2 20 Şikayet Et
Zalper 16 Ocak 2020 13:52
Boş değişiklikler 4/b li çalışan süresiz sözleşmeliler 7 yıldır zulüm görmektedir bu insanları düşünen kimse yok ailelerinden eşlerinden çocuklarından ayrılar 7 yıl koskoca 7 yıl. Bu insanlardan sonra atananlar 3+1 aldı kadro aldı görmezden gelmeye devam etsinler seçim zamanı verseniz bile artık oy falan yok size hakkı olanın hakkını vermezseniz sizlere de o koltuklarda oturma hakkı verilmez.
4 33 Şikayet Et
123