aksungur1040 17 Ocak 2020 23:40
Öğretmen olmuşsunuzda vizyonu olan adam olamamışsınız...
Eğitim 8 yıl olsun da kız çocukları küçük yaşta evlensin mi yani. evlatları mız sanayinin makinesine dişli çark mı olsun. Toplum malesef cehalet sevdalısı olmuş
ogretmenkamu, 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
mertdogru17 17 Ocak 2020 11:52
3600 vardı ilk yüz günde beşyüz gün geçti hala tık yok?
0 1 Şikayet Et
markopasha1 16 Ocak 2020 20:28
bu ülkede dershaneler sudan sebeplerle kapatılırken ve her ile oy için üniversite açılırken belliydi bu iktidarın eğitime bakışı. şimdi ne oldu? üniversiteli bazıları kalitesiz işsizler ordusu. dershaneleri kapatmak isterken ne dendi, size devlet okulları yeter. PISAda sonunculuklarda oynuyoruz. ayşe teyze dershane için 1 inek satıyordu şimdi ahır elden gitti oğlan hala mal hala mal ve işsiz.
0 6 Şikayet Et
Yıldız Hasan 16 Ocak 2020 15:24
Eitimin dersliklerinin sayısı çok güzel arttırıldı ama niteliği aynı düzeyde arttırılmadı.Son bakan hariç eğitimci olmayanlar MEB'ı yaptırıldı.Öğretmen ve emeklilerine değer verilmedi.Davutoğlu başbakan olduğunda adam akademisyen olduğu için akademisyenlerin maaşlarını arttırırken öğretmen ve emeklilerinin üvey evlat muamelesi görülmesine müdahil olunmadı.Telafisi için 3600 de çıkarılmadı.
6 17 Şikayet Et
KursatPeker 16 Ocak 2020 15:21
Biz ak parti dönemi öncesinde eğitim aldık.8 yıllık eğitim olarak tabir edilen sistemi gördük.Haftanın 1 günü komple derslerimiz boş geçerdi,bir öğretmen en az 3-4 derse girerdi,1 sınıfta 65 kişi ders görürdük dönemimizde liseden mezun olan 200 kişi vardı üniversite kazanan 14 kişiydik.Kalite o muydu acaba? Ders kitabı almaya giderdik defter almazsan kitap satmam derdi kırtasiyeci daha bir sürü şey sayabilirim insanoğlu ne olursa olsun nankör olmasın şimdiki nesil ekmek piş ağzıma düş istiyor,çocuk 17 yaşına gelmiş kazık kadar olmuş markete,pazara gönderemiyorlar el bebek gül bebek besliyorlar,ev içinde bir odada hem hayallerini hem hayatını hapsediyorlar eğitim sadece okulda olmaz yazacak o kadar çok şey var ama neyse ..
27 7 Şikayet Et
samet.by 16 Ocak 2020 15:19
benim gözümde kamu dairesindeki müdürün, sanayide çalışan kalfa kadar değeri yoktur.
Eğitim 8 yıl olsun da kız çocukları küçük yaşta evlensin mi yani. evlatları mız sanayinin makinesine dişli çark mı olsun. Toplum malesef cehalet sevdalısı olmuş
ogretmenkamu, 1 ay önce
9 14 Şikayet Et
Gydm 16 Ocak 2020 15:19
üniversitelere 15 yıl hiç öğrenci almayın var olan mezunlar 15 yıl yeter. 15 yıl sonunda da ihtiyacın kadar öğrenci al. üniversite iş kapısı değil diyip adama 4 yıl önceki yapacağı işe mecbur bırakma. avrupaya benim şu kadar üniversite mezunum var demek için üniversiteye öğrenci alınmaz. açık öğretim fakültesinde bölüm kontenjanı 200 bin. hadi diyelim Üniversite okudu mezun oldu okuyan ile okumayan arasında cehalet olarak bir fark göremiyorum. okuyan da bilmiyor anlamıyor araştırmamış ama adı okumuş oluyor.
1 16 Şikayet Et
nekoysamki 16 Ocak 2020 15:14
onların dediği de doğru OLABİLİR ?
0 12 Şikayet Et
ogretmenkamu 16 Ocak 2020 14:56
Eğitim 8 yıl olsun da kız çocukları küçük yaşta evlensin mi yani. evlatları mız sanayinin makinesine dişli çark mı olsun. Toplum malesef cehalet sevdalısı olmuş
38 2 Şikayet Et