javelin48 27 Ocak 2020 23:36
aynen hocam,cimere iki satır yazıp bilgi edinme kanunu kapsamında amirlerin böyle bir yetkisi olabilir mi diye bilgi isteyeceğim ama bir üst amiri şikayetten başım derde girer mi emin değilim.içeriği tam ve sıkıntısız yazmak lazım:)) öncelikle ilçe milli eğitim müdürlüğüne dilekçeyle başvurup müdür ve müdür yrd sının mesai saatlerini öğreneceğim.böyle bir kafa izni ilçedeki hiçbir okulda yok.devlet kurumunu babasının iş yeri gibi kullanıyor hanımefendi..bize gelince nöbetin son dk sına kadar duracakksınız diyor.e yönetmelik e kurul kararı dendiğinde,ben istiyorum ve duracaksınız diyor:)
Hocam amirinin hangi tür izni vermiş ki böyle bir izin şekli var mı kafa izni,yaz jimere görsün bakalım kim amir kim izinli
objektif_x, 1 yıl önce
0 1 Şikayet Et
objektif_x 27 Ocak 2020 20:01
Hocam amirinin hangi tür izni vermiş ki böyle bir izin şekli var mı kafa izni,yaz jimere görsün bakalım kim amir kim izinli
ya okul müdürleri??? bizim müdüresi hanımefendi ders bitiminde öğretmenlerle beraber okuldan ayrılıyor.Senin mesain 17.00 değil mi diye sorulduğunda ''amirlerim bana izin verdi'' diye kestirip atıyor.bir değil iki değil,sürekli yıllardır..!! hatta mesai saatlerinde fitness a gittiği söyleniyor..Ek dersi de full alıyor bu arada:) işin kötü yanı müdür yrd da hizmetli de aynı...Amirin böyle bir yetkisi var mı acaba? il -ilçe milli eğitim müdürüne sorsak benim haberim yok deyip çıkar işin içinden!
javelin48, 1 yıl önce
1 8 Şikayet Et
javelin48 27 Ocak 2020 17:32
ya okul müdürleri??? bizim müdüresi hanımefendi ders bitiminde öğretmenlerle beraber okuldan ayrılıyor.Senin mesain 17.00 değil mi diye sorulduğunda ''amirlerim bana izin verdi'' diye kestirip atıyor.bir değil iki değil,sürekli yıllardır..!! hatta mesai saatlerinde fitness a gittiği söyleniyor..Ek dersi de full alıyor bu arada:) işin kötü yanı müdür yrd da hizmetli de aynı...Amirin böyle bir yetkisi var mı acaba? il -ilçe milli eğitim müdürüne sorsak benim haberim yok deyip çıkar işin içinden!
3 15 Şikayet Et
06muallim06 27 Ocak 2020 12:38
Polis can namluda çalisiyor ayni asker gibi ama arazide degil asfaltta arabayla calisma saatj fazla olabilir dusurulmeli. Evet evama maaşını fazlasiyla aliyor arastirma gorevlisi maasina denk ogretmen maasindan 1.5 kat fazla ., asker maasindan 2.5 lira 3ksik oldugundan. Vatandaş polise daha neolsun diyerek eksi vermişlerdir.
30 12 Şikayet Et
Derdiya 27 Ocak 2020 11:48
buradaki kavga usule yönelik bozma ve ısrar kararlarına yönelik olup işin esasına girilmemiştir. danıştay 2. dairesi usul yönüyle bozmuş, idare mahkemesi usule dair eksik olmadığı hususunda ısrarda bulunmuş ve iddk buna açıklık getirmiştir. dosyanın usul tartışmasından çıkartılarak esastan görüşülmesi için 2. daireye gönderilmiştir. anlayacağınız öğretmenin mesai sorunu çözülmüş değildir. 2. daire esastan dosyayı inceleyerek vereceği karar ile idare mahkemesinin kararını onarsa veya bozarsa ve buna dair kanun yolları da tüketilirse o takdirde bir şey söylemek söz konusu olur. erken müjde vermeye gerek yok.
1 15 Şikayet Et
esk_es 27 Ocak 2020 10:55
Vatandaş bile eksi üzerine eksi vermiş. Ne var polise de insan gibi çalışma saatleri verilse neyiniz eksilir.
Ya ayda 100 saat fazla çalışan polis ile ilgili bir karar alsanız ya
erhannn34, 1 yıl önce
35 18 Şikayet Et
MARKOM123 27 Ocak 2020 10:25
ben bakam olam yazın 1 ay memde çalıştırırım 1 ay da size yeter
118 19 Şikayet Et
rocker1978 27 Ocak 2020 10:02
öğretim görevlisi olamadın diye kıskandın mı?:)
en başta üviversitelerde öğretim elemanlarının mesai tanımları yapılmalı.. tamamen mesaiden çalışma saatinden bağımsızlar..
figo figo, 1 yıl önce
68 13 Şikayet Et
thmus79 27 Ocak 2020 09:42
2005 yılına ait bir dava 2020 yılında sonlanıyor. Adaleti bekle ki gelsin..
0 89 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 27 Ocak 2020 09:20
Mahkememiz son noktayi koymus. Kafasina gore kural koymaya calisan idareciler de artik kendi isini yapsin!
16 101 Şikayet Et
12