hakanker 24 Ocak 2020 12:55
varolhasan onlarda insan onlarda ekmek parası için çalışıyor . sonuçta hak etmiş girmişler. memurlar.net edit. lütfen haberi yalanlayın:) bu üyeniz anlamakta zorlanıyor.
Sağol benim burda yaptığım yorumlar hep sizin göremediğinizi göstermeye yönelik etrafınıza at gözlüğüyle bile değil direk gözünüz kapalı bakıyorsunuz.
varolhasan, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
varolhasan 24 Ocak 2020 12:08
Ben iktidara oy verdim ve bu duruma kızmıyorum çünkü o kişilerde bu ülkenin vatandaşı okumuş çalışmış kazanmış hak etmiş. Niye olmaz diyeyim ki
Bence şaşırılacak bir durum yok , gayet normal karşılıyorum ... Bunun gibi benzer haksızlıklara çok kızanlar emin olun birçoğu oyunu Iktidara verendir.. Müstahak sizlere , az bile yapıyorlar.
Hayalet Çocuk, 2 ay önce
3 0 Şikayet Et
varolhasan 24 Ocak 2020 12:04
Sağol benim burda yaptığım yorumlar hep sizin göremediğinizi göstermeye yönelik etrafınıza at gözlüğüyle bile değil direk gözünüz kapalı bakıyorsunuz.
varolhasan büyüksün düşüncelerin ufkumuzu açtı.tebrikler!!!
hakanker, 2 ay önce
3 0 Şikayet Et
hakanker 24 Ocak 2020 11:22
varolhasan büyüksün düşüncelerin ufkumuzu açtı.tebrikler!!!
O kişiler de bu ülkede vatandaş onların da çalışma hakkı var
varolhasan, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
ankara-gazili 24 Ocak 2020 10:37
evet dediğiniz gibi olma ihtimali de var. ancak linç etmek için hangi şekilde olduğu konusunda bilgi sahibi olmak gerekir. ben nasıl olduğunu bilmiyorum, bilen varsa bilgilendirsin
belediyelere sınavsız geçip bikac yıl sonra üniversitelere memur olarak o şekilde geçilebilir diye dusunuyorum.
mrtcknn, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
omerta25 24 Ocak 2020 09:33
Gerçeği araştırmadan bilmeden konuşmayalım arkadaşlar. Bu insanlar ümmetin insanları. Yalan dolan olmaz bunlarda.
3 0 Şikayet Et
Gaziebru 24 Ocak 2020 08:49
Haram olsun aldıkları para.Benim garibanım da iş bulmaya çalışsın.
0 6 Şikayet Et
aylin karaali3434 23 Ocak 2020 22:45
Tabi ki şart ona sözüm yok benim kızdığım burada Ak partiyi eleştirirken kendi partilerine hiç bakmamaları.
Türkiye gibi 1000 yıldır ortadogu kültürü ile yoğrulmuş bir ülkede KANUN şart! İskandinav ülkeleri ile karıştırmayalım! GERÇEKÇİ OLALIM :(
pek simet, 2 ay önce
4 0 Şikayet Et
mrtcknn 23 Ocak 2020 22:45
belediyelere sınavsız geçip bikac yıl sonra üniversitelere memur olarak o şekilde geçilebilir diye dusunuyorum.
bunların hepsi kpss ile atanılan kadrolar değil mi? ben mi yanlış biliyorum
ankara-gazili, 2 ay önce
1 2 Şikayet Et
aylin karaali3434 23 Ocak 2020 22:33