huzur-I4 26 Ocak 2020 10:21
iki yorumumu önce yayınlayıp sonra silen ,üçüncüyü bilerek yayınlayan edit bunuda yayınla,bak ben yayınlıyorum dersin kendini aklarsın.
0 0 Şikayet Et
burhanettin10 26 Ocak 2020 09:08
sen belediye başkanısın haddini aşıyorsun.bu yaptıklarım samimi değil, siyasi.
2 9 Şikayet Et
İSFU42 26 Ocak 2020 07:29
Oraya gitmişken biraz daha güneye inerek çocukları dağa kaçırılan anneleri de ziyaret etsin...
0 11 Şikayet Et
huzur-I4 26 Ocak 2020 01:13
önce yorumumu yayınlayıp sonrada uyarı veren memurlar net.üstelikte hiç bişey yoktu bu adam yalancı bir şovmen.
0 4 Şikayet Et
mimmhtr 25 Ocak 2020 23:32
Bu adam iyiden iyiye şova bağladı. Tamam belediye başkanlığı yapmayacagin belli zaten beceremiyorsun; bari insanların açıları üstünden siyaset yapma. Bahar havasında yaz gününde çık gezmeye.
9 22 Şikayet Et
eem60 25 Ocak 2020 18:45
Yorumlara gel.... Şaka gibi... Yahu arkadaş ne işi var başka bir ilin belediye başkanının orda. O zaman Amasya, Yozgat, Muğla, Antalya vs belediye başkanları da gitsin. Seçim hazırlıkları son sürat devam anlaşıldı. Keşke zamanında istabulun başında olsaydınız o rezillik yaşanırken. Ayrıca Asıl Kemal bey gidecek oraya. Ki o da gider zaten. Yakındır... genel başkan ben olacağım da der Ekrem bey.
18 37 Şikayet Et
kaine 25 Ocak 2020 18:22
Şİmdi İmamoğlu'nun bölgeye gitmesine olumlu yaklaşanlara sorum şu bu adam belediye başkanı oraya gidince kim karşılıcak Elazığ valisi mi erk olarak Başkan üstün ..vali mi anlatacak tek tek imam oğluna yaşananları düşünün bir kere vali belediye başkanına brifing veriyor güldürmeyin yerini bilmek var .o halde İzmir Ankara Mersin Antalya başkanları nerde niye onlar da insani duygular yokmu neden gitmezler olay yerine Yunanistan yardım İÇİN aramiş mış arar tabi bu insanlığın gereğidir biZde yardım ettik onalara çok normal .ammmaaaaa Yunanistan başbakanı aniden Elazığ'a gitse bir süre şaşkın şaşkın düşünürüz neler oluyor diye .Biraz İmamoğlu gibi hesaplı düşünün
18 19 Şikayet Et
dehset-dengesi 25 Ocak 2020 17:34
Yok şu amaçla yok bu amaçla. Adam gidiyor işte ne var bunda? Çekemeyenleri, haset edenleri anlamak zor.
49 31 Şikayet Et
yanda.01 25 Ocak 2020 17:31
Sen ne sifatla gidiyorsun da rolleniyorsun. Butun belediye baskanlari bolgeye gotsin o zaman. Yardim degil,kendine reklam hareketi bu.Su an gidip de burokratik kalabalik yapma,bir hafta sonra git.
22 48 Şikayet Et
Sefas2f2 25 Ocak 2020 17:23
aynen siyaset iyidir
Manisa ya niye gitsin,ne oldu Manisa da sadece ufak çaplı maddi hasar,biraz mantık
drms05, 2 ay önce
9 22 Şikayet Et
12345