Yigido1983 27 Ocak 2020 11:26
fetöyü eleştiren yorumlara eksi veren tasmalılar. sizede sıra gelecek. hainliğinde bir sınırı olmalı. ama görünen o ki fetö uşaklarının sınırı hiç yok. namus şeref haysiyet ve özellikle zeka sıfır...
1 3 Şikayet Et
06muallim06 26 Ocak 2020 18:34
Insanların kaderleriyle oynadilar siralamalar assagi kaydi hep.. En basitinden 2011 yilinda universitede biz kantinde otururken, begenilmeyen Fen edebiyat fakultesinde bile vardilar. seninle ayni puanla gelen ama aynı seviyede hissetmedigin bir o kadar sıra arkadaşın vardı ki .. belli o kadar
2 6 Şikayet Et
muhandis 26 Ocak 2020 18:14
Yüzlerce pilot olabilecek, hem zeki hem de vatanperver genç daha harp okuluna giremeden bu şekilde harcandı. FETÖ'nün en büyük zararı, vasıf sahibi olan veya olabilecek kapasitesi olan insanların yerine kendi vasıfsız ve/veya hain müritlerinin eğitim alması.
2 14 Şikayet Et
icem 26 Ocak 2020 15:46
TSK,yıllardır içindeki hainleri,işe yaramazları çürük elmaları temizleyip görevine son verirken,bu ordudan atılanları 2002 de bu iktidar bunlara sahip çıktı.FETÖ yıllardan beri var,fakat sahip çıkan ve başımıza bela eden AKP dir.
4 5 Şikayet Et
erkan355 26 Ocak 2020 13:28
2013 yilında deniz kuvvetleri sınavında haksız yere elendiğimde itiraz edip komutana beni yine eleyeceksiniz biliyorum,hakkımı helal etmiyorum diger dünyada görüşürüz deyip çıkmıstım,bu haberle iyiki demişim içimde kalmadı diyorum
2 22 Şikayet Et
ülkeminsanı 26 Ocak 2020 11:39
o zaman bakan kargalar güler herkes mulakatla giriyor demişti eskiden herşey pembeydi şimdi herşey tek ellerinde herkes hain olabilecek gibi görünüyor.Yani birşeyler elde edilene kadar ayıya dayı denildi simdi de hain oldu..O zaman neden müdahale edilmedi onca kişinin hakkına girildi bende iftiracı yüzünden ihrac olmuş takipsizlik almış birisiyim hain herzaman hain teröristde..o zaman da bilecek kadar mit çalışıyordu ve defalarca söylendi ama 3 maymun oynanıyor siz o zaman müdahale etmiş olsaydınız benim geleceğimi birçok kişinin geleceğini tehlikeye atmazdiniz yazık hakka girenlere yazık
3 12 Şikayet Et
atakanturkkk 26 Ocak 2020 11:15
Birileri bu arada görevini iyi yapmamış. İhmal, yetersizlik, görmezden gelme de var. Bu da suç. Birileri alanı onlar için açmış. Golf oynayıp memleket meseleleriyle ilgilenmessen, kapıyı bacayı kapatıp bizim haberimiz olmayacağını düşünsende çiftliğe çevirdiğinizden bir gün haberimiz olur. Diğer anlayamadığı konu, Fetö yada devleti soymaya çalışan diğer tarikatlerden şayet yine benzerleri varsa, çalıyorsun soru çalıyorsun, devletin imkanlarını haksız yere alıyorsun resmen bunu sana yaptıran motivasyon nedir ? Devleti, diğer vatandaşları kafir görmen mi ? Bir müslüman diğer müslüman kardeşinin hakkına hukukuna dikkat etmesi gerekmez mi ? Konya'da anasının koynunda bebek evlerinin camı olmadığı için donarak öldü. Konya gibi yerde. Liyakatsiz yada siyonizme hizmet ettiğinin farkında olmayan adamlar asker olduysa, yarın ülke savaşa girdiğinde ülkemizi, namusumuzu, dinimizi nasıl koruyacağız. Bir forumda Türkçe'yi çok iyi konuşan bir seyarat maktal komutanı zamanında Türkiye'de 80-90 tane tarikat kurduklarını yazmıştı. Siyonizme hizmet edecek şekilde bu yapıları kurduklarını yazmıştı.
3 9 Şikayet Et
aydın3131 26 Ocak 2020 10:22
hala bu sümsük feto'nun peşinden gidecek kadar beyni kirada olan vatan hainleri varsa kamudan ihraç değil ülkeden kovun. bu toprakları cenazeleri bile kirletmesin.
5 42 Şikayet Et
respect4ever 26 Ocak 2020 10:06
Haberiniz yoktu tabi bu hainler sızarken!
2 39 Şikayet Et
drej47 26 Ocak 2020 09:23
FETÖ yıllardır TSK'ya sızmaya çalışıyor ve tespit edildikçe YAŞ kararlarıyla Ordudan atılıyorlardı. Ama FETÖ 2002'de iktidara geldi ve TSK'yı ele geçirmeye başladı. Halen de iktidarda olduğu kanaatindeyim. Nereden mi bu kanaatteyim? Çünkü FETÖ'nün araştırılmasını Mecliste engelleyecek çoğunluğa sahipler de ondan.
12 29 Şikayet Et
12