efoo01 14 Şubat 2020 09:18
aynı zamanda seminer döneminde müdür yetkililikleri devam ettikleri halde ek ders ücreti verilmemektedir.
0 0 Şikayet Et
ingilizceci370624 13 Şubat 2020 16:29
Mesele İİBF mezunlarının tercih sebebi olmasıysa eğer on binlerce öğretmen, imam, sağlıkçı, polis olan arkadaş zaten İİBF yi açıktan ve ya ikinci öğretimden okuyor
Evet emniyetin en tepesindeki Genel Müdür iibf mezunu, aynı şeyleri söylüyoruz, eğitimi öğretmene, sağlığı sağlıkçıya, yönetim ve idareyi yöneticiliğe bırakalım, öğretmene, sağlıkçıya, mühendise değil,
ADALET80, 1 yıl önce
3 2 Şikayet Et
ingilizceci370624 13 Şubat 2020 16:09
Okul müdür eğitimden de anlar derse de girer, ayrıca dersine giremeyeceği bir okula da müdür olamaz zaten. Kaldı ki İİBF mezunları arasından alım olacaksa bile üniversitede eğitim bilimleri ve eğitim yönetimi derslerini alması gerekmekte ve ya bu derslere yer verilmesi gerekmektedir.
Okul yöneticisinin eğitim vermediğini bilmemenizi çok yadırgadım. Şöyle diyelim, Matematik öğretmeni okul müdürü oldu; fen, sosyal, din, resim, müzik, beden, fizik, kimya gibi derslerini bilmez, her branştan bir müdür mü atayacağız.
ADALET80, 1 yıl önce
3 3 Şikayet Et
ingilizceci370624 13 Şubat 2020 16:04
Yok öyle bir dünya, yıllarını sınıflarda okulda kırsalda köyde bu iş ile geçirmiş ve eğitim yöneticiliği alanında yüksek lisans yapmış binlerce arkadaşımız var, öncelikle bu arkadaşların hakkıdır okul yöneticiliği. Zaten öğretmen arkadaşların önemli bir kısmı bu bahsettiğiniz bölümleri dışarıdan da bitirmiştir. Saygılarımla
Şimdi size bir soru da ben sorayım, malum bu ara soru sorma meşhur, ben Kamu Yönetimi mezunu biriyim; Ben öğretmen ,imam ,hekim ,mühendis, hemşire vb. olabiliriyim? Bir çoğunuz güldünüz bu soruya, yahu kardeşim bu ülkede yönetici yetiştiren okullar, fakülteler varken, imam-öğretmen-hekim-mühendis-hemşire vb. herkes yönetici olma peşinde, kamuda kesinlikle ciddi bir reforma ihtiyaç var. Mühendisten, Öğretmenden, Müftüden, Hekimden yönetici olmaz, Çünkü bu meslek grupları yöneticilik-idarecilik eğitimi almıyorlar. Fen-Edebiyat mezunlarının dahi pedagojik formasyon alarak öğretmen olmasına karşı çıkan Eğitim Fakültesi mezunundan idareci- yönetici olmaz, tüm okullara, milli eğitim müdürlüklerine iktisadi idari bilimler fakültesi müdür atanmalıdır. Saygılarımla...
ADALET80, 1 yıl önce
2 4 Şikayet Et
atmaca38 13 Şubat 2020 15:37
meb de müdürlük yapan öğretmen olarak emekli olmaktadır. kanun açık bir kişiye 2 unvan verilmez. atmama kararnamede neyse o şimdi müdürlük yapan kişiye eğitim öğretim ödeneği vermeseler bende öğretmenim der. bu sorunlar yalnızca insanların mezuniyetine göre unvan verilmelidir. adama göre unvan değil. memlekette sıkıntı bu ben teknikerim teknik müdür yardımcısı kimya öğretmeni ben onunla nasıl anlaşacağım. bir iş veriyor önce teknik resmini çiziyorum ve ona bu malzemeler alınması gerekir dediğimde o iş başla malzeme ile yapılmazmı diye soruyor. daha ben nediyeyim.
ben de sorayım.Öğretmenim ama eğitim yönetimi ve denetimi yüksek lisansı yaptım.Önce siz mi hak edersiniz okul müdürlüğünü ben mi?
orko06, 1 yıl önce
0 1 Şikayet Et
NecipDiksin 13 Şubat 2020 14:32
Üniversite'de yardoç vardı hem müdür hem öğretim üyesiydi demekki herikisidir
0 0 Şikayet Et
darkblue_06 13 Şubat 2020 11:11
Milli Eğitimin işine nasıl gelirse öyledir!
2 6 Şikayet Et
özgürlük20 13 Şubat 2020 10:49
en azından eğitimin işleyişini bilir iktisat mezunu okulda yönetici olamaz ama memur olabilir .iyi de olur
Okul yöneticisinin eğitim vermediğini bilmemenizi çok yadırgadım. Şöyle diyelim, Matematik öğretmeni okul müdürü oldu; fen, sosyal, din, resim, müzik, beden, fizik, kimya gibi derslerini bilmez, her branştan bir müdür mü atayacağız.
ADALET80, 1 yıl önce
5 0 Şikayet Et
orko06 13 Şubat 2020 10:26
ben de sorayım.Öğretmenim ama eğitim yönetimi ve denetimi yüksek lisansı yaptım.Önce siz mi hak edersiniz okul müdürlüğünü ben mi?
Şimdi size bir soru da ben sorayım, malum bu ara soru sorma meşhur, ben Kamu Yönetimi mezunu biriyim; Ben öğretmen ,imam ,hekim ,mühendis, hemşire vb. olabiliriyim? Bir çoğunuz güldünüz bu soruya, yahu kardeşim bu ülkede yönetici yetiştiren okullar, fakülteler varken, imam-öğretmen-hekim-mühendis-hemşire vb. herkes yönetici olma peşinde, kamuda kesinlikle ciddi bir reforma ihtiyaç var. Mühendisten, Öğretmenden, Müftüden, Hekimden yönetici olmaz, Çünkü bu meslek grupları yöneticilik-idarecilik eğitimi almıyorlar. Fen-Edebiyat mezunlarının dahi pedagojik formasyon alarak öğretmen olmasına karşı çıkan Eğitim Fakültesi mezunundan idareci- yönetici olmaz, tüm okullara, milli eğitim müdürlüklerine iktisadi idari bilimler fakültesi müdür atanmalıdır. Saygılarımla...
ADALET80, 1 yıl önce
2 8 Şikayet Et
ADALET80 13 Şubat 2020 10:23
Evet emniyetin en tepesindeki Genel Müdür iibf mezunu, aynı şeyleri söylüyoruz, eğitimi öğretmene, sağlığı sağlıkçıya, yönetim ve idareyi yöneticiliğe bırakalım, öğretmene, sağlıkçıya, mühendise değil,
Senin mantığına göre tsk nın da yöneticileri meslekte yetişen askerler değil iibf mezunları olmalıdır. İibf fakültesi mezunlarının istihdam sorununun en büyük sebebi plansız açılan kontenjanlardır. Eğitimi öğretmene sağlığı sağlıkçı ya bırakın.
rehberlikogretmeni, 1 yıl önce
5 3 Şikayet Et
12