ennebilim 06 Şubat 2020 13:10
Haberde hata var; Danıştay sanki nöbet tutmamış öğretmenlere ücret ödenmesine hükmetmiş gibi verilmiş haber oysa ki Danıştay kararından anlaşılan öğretmenler nöbet tuttukları günlerde öğle arasında nöbet görevi yapmamışlar ve buna istinaden tüm gün tuttukları nöbet ücretleri kesilmiş.
0 3 Şikayet Et
uye452 06 Şubat 2020 09:35
bir gün şöyle bir haber okumak nasip olur mu ki:) Hayali Haber "Okuldaki öğrencilerin hepsini üniversiteye yerleştiren öğretmenlere verilen taltif öğretmenlerce kabul edilmedi. Amaçlarının iyi bir insan iyi bir öğrenci yetiştirmek olduğunu söyleyen öğretmenler görevlerini yaptıklarını, önceliklerinin öğrencilerin başarısı olduğunu söyledi. "
7 5 Şikayet Et
orko06 06 Şubat 2020 09:31
öğle arası tutmaması da yanlış.Sonuçta öğle arası öğrenci hala okulda,hatta en sıkıntılı zaman öğle arası.Öğle arası dinlenme ihtiyacı varsa tutmama değil idareden farklı çözüm sunması istenebilirdi.Ben idareciyim "var mı dinlenme ihtiyacınız" dedim."Var" dediler.Yazdım nöbet talimatına "her gün öğle arası nöbetinin 2. yarısını(30 dk), ihtiyaçlar için bir önceki iş günü aynı yerde nöbetçi olan tutar." bitti gitti.Öğretmen idareden çözüm istemiş de sunmamışsa bu davada haklıdır, yok hiç idareye haber bile vermeden tutmam demişse art niyet var.Yani bunun için kanuni düzenlemeye de ihtiyaç yok.Öğretmenler kurulunda beraber hazırlanacak nöbet talimatıyla çözülür.Evet öğretmen dinlenmelidir fakat öğrenci de zarar görmemelidir.Öncelik hangisi derseniz öğrencidir derim.Öğrenci yoksa bize meslek de ekmek de yok çünkü!
Nöbet tutmadı diye birşey yok. Öğle arası nöbet tutmuyor. Nöbet ücreti nasıl eylem yapılarak alındıysa nöbetçilerin öğle arası makul süre dinlenme ve yemek hakkı alınacak. Zamanında nöbete ücret diye eylem yapanları da eleştirenler vardı. Şimdi eleştirenlerin hiçbiri bana para ödemeyin demiyor.
frstark, 1 yıl önce
6 2 Şikayet Et
yeniuyeoldum12 06 Şubat 2020 09:10
Herkese tek tek yazmak gerek. Bahsi geçen öğretmen nöbet tutuyor .Mesele öğle arası ile alakalı
Nöbet tutmuyoruz ama ücretini istiyoruz, ne güzel dünya bu böyle.
Cumbulyus, 1 yıl önce
2 2 Şikayet Et
yeniuyeoldum12 06 Şubat 2020 09:09
Keşke içeriği bir okusaydın. Öğle arası ile alakalı verilen bir karar
Yok artık. Tutmadığı nöbetin ücretini ver. Helal mi? Düşünmezsen belki
aliserbet, 1 yıl önce
0 2 Şikayet Et
yeniuyeoldum12 06 Şubat 2020 09:08
Nereden biliyorsun çabalamadığını
Tutmadığı bir günlük nöbet icin bu kadar zahmete giren öğretmen acaba eğitim acisindan bu kadar cabalamismi ogrenciler için. Bence hayir
rambay21, 1 yıl önce
3 2 Şikayet Et
lastship 06 Şubat 2020 03:51
yiye yiye doymadınız... dibini de sıyırın..
11 6 Şikayet Et
frstark 06 Şubat 2020 02:03
Nöbet tutmadı diye birşey yok. Öğle arası nöbet tutmuyor. Nöbet ücreti nasıl eylem yapılarak alındıysa nöbetçilerin öğle arası makul süre dinlenme ve yemek hakkı alınacak. Zamanında nöbete ücret diye eylem yapanları da eleştirenler vardı. Şimdi eleştirenlerin hiçbiri bana para ödemeyin demiyor.
nöbet tutmamayı anlarım sendikal karardır duruştur v.s. Ama tutmadığın nöbetin parasını almamak cezalandırma değildir.Mahkeme yanlış karar vermiş.Asıl ben tutup alıyorum , o tutmadan ceza varsa bana ceza.Angarya ise bana angarya bu işler.
orko06, 1 yıl önce
4 6 Şikayet Et
cmlylnyk 05 Şubat 2020 18:45
Danıştay, sendika eylemi kapsamında (öğle tatilinde)nöbet tutmayan öğretmene nöbet ücreti verilmesine karar verdi. İçerikle ilgili başlık budur aslında...
2 27 Şikayet Et