Bekleyenler kulübü 15 Şubat 2020 22:28
Güvenlik soruşturması fişlemedir kime neye göre almadıklarını gördük zaten memur olamama suçları var insanlar teröre üyeliği varsa suçu var zaten alınmıyor bu uygulamaya son verilmesi iktidarın faydasına olur darbe dönemi kararlarının bitmesi ve ülkenin normalleşmesi gerkiyor
0 31 Şikayet Et
bilgisayar404 15 Şubat 2020 17:24
Güvenlik soruşturmasını yapmakla görevlendirilmiş kişilerin hangi ölçüler kapsamında raporlama yaptıklarını, kanaatlerinin uygunluğu ile ilgili olarak da keskin kıstasların getirilmesi gerekir. Ellerinde somut delillerin olması gerekir. Yoksa "düşünülmektedir" üzerinden gelen güvenlik soruşturması sadece zulümdür. Torpili olmayanları elimine derken " büyük bir ihtimalle güvenlik soruşturmanızda sorun vardır." bahanesinin arkasına sığınan kurnaz ve sığ vekillerin, bürokratların önüne de bir şekilde geçmek gerekiyor. Allah bu Fethullahçıların, karakter yoksunu pkk destekçilerinin, takiyeci muhteris tiplerin belasını versin.
0 17 Şikayet Et
Baysevgilicanavar 15 Şubat 2020 15:16
Güvenlik soruşturması sonucu çeşitli sebeplerle ceza almamış haksız yere mağdur olan arkadaşlar davam sürüyor Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine kadar gidicem herkes iletişimde kalsın.
1 20 Şikayet Et
cangele10 14 Şubat 2020 23:48
Yapılan soruşturma mı fişleme mi?Sırf muhalefet partileri lehine iktidar aleyhine paylaşım yapanlar özgür fikrini sunanlar bu kapsamda olumsuz değerlendiriliyor mu?Güvenlik soruşturması kapsamı,çerçevesi,ne olduğu kanunla belirlenmeli kurumların keyfiyetine bırakılmamalı.Sonuçlar şeffaflık çerçevesinde şu sebepten dolayı uygun bulunmadınız gibi ciddi bir hukuksal süreçle olmalı.Suçun şahsiliği ve masumiyet karinesi gibi ilkeler gözardı edilmemeli.Soruşturmanın olmasını isteyen arkadaşlar da tahminimce rakip adayların azalmasını isteyen kendine güvenmeyen ya da torpil beklentisi içinde olanlar.Devletin selametini düşünüyorlarsa tarikat,cemaat,dini grupların devlet içinde yapılaşmasına karşı çıkarlar.
3 71 Şikayet Et
Serhan Mukan 14 Şubat 2020 23:12
Güvenlik Soruşturması: "Yarası olan gocunur?"
106 4 Şikayet Et
Serhan Mukan 14 Şubat 2020 22:02
Güvenlik soruşturması kesinlikle gelmelidir
129 8 Şikayet Et
kbscokr 14 Şubat 2020 20:30
devletimizin milletimizin selameti için güvenlik soruşturması gelmemeli...
9 148 Şikayet Et
ogretmenkamu 14 Şubat 2020 19:26
Güvenlik soruşturması millete ihanetin diğer adıdır. Bu aziz millete güvenmemek demektir
11 144 Şikayet Et
Baysevgilicanavar 14 Şubat 2020 18:39
Bu ülkede adalet mi var ben mi yanlış düşünüyorum ?
6 109 Şikayet Et
meydan.mavi 14 Şubat 2020 16:51
Bu aziz Millet; 15 Temmuzda devleti yönetenlere tepeden tırnağa bir seferberlik görev emri tevdi etmiştir.Bu emrin muhteviyatında güvenlik soruşturması da vardır, bundan sonra kılı kırk yarma da vardır, bundan sonra bu tip yapılara karşı devletin mesafeli durması da vardır, bundan sonra bu tip yapıların devlet içinde kadrolaşmalarının önüne geçilmesi de vardır, daha neler vardır neler!!!Milleti bilenler, milletin ne istediğini de çok iyi bilirler....Bizler biliyoruz kardeşim, bilmeyenler aynı iyodun suyun üstünde belirmesi gibi kendilerini belli etmektedirler..Nokta....
161 11 Şikayet Et
1234