ekonomist7221 21 Şubat 2020 23:31
Gümrük muhafaza ya da gümrük memuru ilanı yakın zamanda çıkar mı bilgisi olan var mı
0 0 Şikayet Et
ekonomist7221 21 Şubat 2020 23:29
Gümrük muhafaza ya da gümrük memuru ilanı yakın zamanda çıkar mı bilgisi olan var mı?
0 0 Şikayet Et
gazimer 21 Şubat 2020 15:44
Yönetici atamalarında tek kıstas abdestli namazlı mütedeyin olmak ve iktidar vekilleri peşinde koşmak olunca liyakat hak getire oluyor.Bir iki il afad müdürü tanıdığım vardı ki Allah bizi afadlar dan korusun son olarak Van bahçesaray'da çığ felaketinde olanları gördük hepimiz.
1 7 Şikayet Et
muglauni 21 Şubat 2020 12:55
içlerinden birini tanıyorum memurdu il ticaret müdürü oldu abdestli namazlı gayette müsterih memnun halinden hakettim dercesine bir görüntüsü var gerçekten midem kaldırmıyor yazıklar olsun ülke bitik
2 16 Şikayet Et
Acshb 21 Şubat 2020 12:42
3000 ek gostergeli mudurluklere patir patir atama yapilirken, ki hicbiri kazanilmis hak degil, tamamen keyfi, ancak 3600 ek gostergeli mufettislik kadrolarina kazanilmis haklari olmasina, mahkeme kararlariyla sabit olmasina, yeterliklerini gecmis liyakat sahibi olmalarina ragmen atamalari yapilmiyor. bunun hesabini halik sormazsa malik sorar. sorsan haktan adaletten yanadirlar.
0 5 Şikayet Et
drej47 21 Şubat 2020 12:18
Ben bunlardan bazılarını tanıyorum. Bunların atamasında tek başına atama yetkisi olan sayın kişi hangisini tanıyor acaba!? İsim vermeden bahsedeyim. Kurumlarını borç batağına sokan eski ilçe belediye başkanlarını, başka kurumda iken ticarete müdür yapılanları biliyorum. Ha, Bahçesaray-Van çığ felaketi olduktan sonra işin ehline verilmediği ortaya çıkıyor. Burada testi kırılmadan önce uyarmak lazım. Siz de "ne yaparlarsa doğrudur" zihniyetini bırakıp gerçek bir Müslüman gibi uyarsanız yani!?
Atanan 26 kişiyi nerden tanıyorsunda bu kanıya vardın.Hangisi kimin hakkını yemiş tek tek yaz.Sırf muhalefet yapacam diye boş yorum yapma.
bahtsız15, 3 ay önce
2 8 Şikayet Et
happy4233 21 Şubat 2020 11:43
ben ilk defa yazdım nerden çıkardın her atama haberi diye allaha şükür dünyalık koluk sevdamız yok. önemli olan ahirette hesap verebilmek.
Bende bir rahatsızlık yokta siz niye her atama haberinde çıldırıyorsunuz.Beklediğiniz bir koltuk mu var?Yoksa Tayyip bey atama yaparken sizden izin almadı diye mi sinirlendiniz?
bahtsız15, 3 ay önce
2 6 Şikayet Et
bahtsız15 21 Şubat 2020 11:10
Bende bir rahatsızlık yokta siz niye her atama haberinde çıldırıyorsunuz.Beklediğiniz bir koltuk mu var?Yoksa Tayyip bey atama yaparken sizden izin almadı diye mi sinirlendiniz?
hepsini tanıyoruz kardeş sen niye rahatsız oldun hepsi ya memur, ya vhki vb ve de başka kurumlardan
happy4233, 3 ay önce
7 3 Şikayet Et
happy4233 21 Şubat 2020 10:09
hepsini tanıyoruz kardeş sen niye rahatsız oldun hepsi ya memur, ya vhki vb ve de başka kurumlardan
Atanan 26 kişiyi nerden tanıyorsunda bu kanıya vardın.Hangisi kimin hakkını yemiş tek tek yaz.Sırf muhalefet yapacam diye boş yorum yapma.
bahtsız15, 3 ay önce
2 7 Şikayet Et
bahtsız15 21 Şubat 2020 09:47