müştak3 26 Şubat 2020 23:22
öğretmeni öğrencinin kölesi yaptılar öğrenci seni öldürse bile el kaldırmayacaksın.aklınız batmiş... bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum. lafı artık kulanılmıyor.ah ah ... ne biçim akılınız var
0 1 Şikayet Et
t800 26 Şubat 2020 08:07
En az 2 sene dava sürer. Ardından 5 sene verirler. Mahkeme kararından sonra 1-2 sene daha yatar çıkar. Allah yakınlarına sabır versin. Ahirette hakkını alacaktır merhum.
0 5 Şikayet Et
myilmaz58 25 Şubat 2020 23:38
hem Allah katında katil oldun, hem gençliğin karardı, hem hayatın karardı. herşeye posta koyarım, söyle asarım böyle keserim diyenlerin birçoğu hapiste çürüyor, bir çoğuda toprak altında. çocuk sana kızmıyorum seni yetiştiren ana babaya kızıyorum.
0 25 Şikayet Et
varolhasan 25 Şubat 2020 22:10
Hükümet düşmanlığı sizin aklınızı almış böyle saçmalıyorsunuz
Mevcut iktidari kayıtsiz şartsiz destekleyen kimi anlayış sahiplerine göre, şu kepazeliğe tepkileniyor görünmek ne denli bir samimiyet algısı ve eşiği; işte bunu aklım hafzalam almiyor.. Akıllanmayacak bu millet. akıllansa sözde o sendikamsı yetkili çatı, bakanlığa ulaşarak "öğretmene şiddet kanunu" nerede? diye peşine düşerler. Sendikaların hepsi aynı halt o manada ve tamamı kaldırılmalı. Bu ülkenin memuru kendi kaderini kendisi haketti. Tıpkı her konuda olduğu gibi.
selamdar, 3 ay önce
21 9 Şikayet Et
selamdar 25 Şubat 2020 21:13
Mevcut iktidari kayıtsiz şartsiz destekleyen kimi anlayış sahiplerine göre, şu kepazeliğe tepkileniyor görünmek ne denli bir samimiyet algısı ve eşiği; işte bunu aklım hafzalam almiyor.. Akıllanmayacak bu millet. akıllansa sözde o sendikamsı yetkili çatı, bakanlığa ulaşarak "öğretmene şiddet kanunu" nerede? diye peşine düşerler. Sendikaların hepsi aynı halt o manada ve tamamı kaldırılmalı. Bu ülkenin memuru kendi kaderini kendisi haketti. Tıpkı her konuda olduğu gibi.
15 56 Şikayet Et
edebiyat60 25 Şubat 2020 20:34
Evet öğretmen düşmanları sizi sahneye alalım hani şu ogrencinin yediği her haltin faturasını öğretmene kesenler ve mükemmel çocuk yetiştirdiğini zanneden çok bilmiş cahiller siz de buyurun
13 65 Şikayet Et
mewluth 25 Şubat 2020 20:19
"Bilincini kontrol edemiyorsan içeriden hiç çıkma" deyip müebbet hapis verseler de ders olsa böyle yalanlar atanlara.
1 69 Şikayet Et
yalnizzlink 25 Şubat 2020 20:08
kesinlikle müebbet hapis cezası verilmesi gün yüzü görememeli o katil
2 86 Şikayet Et