Dr.Evrifaessa 29 Şubat 2020 20:31
Ordu kayba uğradıysa ordunun sahibi millet, milletin temsilcileri Meclis, taziye makamı bir siyasi partinin genel başkanı değil, Millet Meclisi'nin tarafsız niteliğini taşıyan Başkanıdır, CHP taziye dileğini doğru makama doğru merciye en ivedilikle iletmiştir."
2 7 Şikayet Et
galatasaraylı51 29 Şubat 2020 16:23
Kendi ortaya çıkıpta başınız sağ olsun diyebildi mi?
1 25 Şikayet Et
samet.by 29 Şubat 2020 15:42
acaba esedi arayıp başsağlığı diledi mi merak ediyorum. herhalde sizin evde torun dedeyi aramıyor, dede torunu arıyor...
47 6 Şikayet Et
Anadoluevladı 29 Şubat 2020 15:33
Kılıçdaroğlu esedi aramıştır binlerce ölüsüne taziye için.
49 9 Şikayet Et
samet.by 29 Şubat 2020 15:08
Ajitasyon yapma...
Bugünlerde birlik olmalıyız, muhalefet hükumeti eleştirmesin deniliyorsa, şehitlerimiz var hassas olalım deniliyorsa sn hükumet yetkilileri de muhalefete saygı göstemeli. Kutuplaşma yaratacak söz ve davranışlardsn uzak durulmalıdır.
SouthhPark, 3 ay önce
36 5 Şikayet Et
Sultanüş-Şuara 29 Şubat 2020 14:56
Olaya bak bee. 34 şehit var nato acil toplanmış bizim meclis toplanmadı.Beni arasın muhabbetine dönmüş olay.Muhalefet iktidara bakarak daha sağduyulu bu olayı istese çok güzel oy için kullanırdı muhalefet iktidarı yıpratırdı yapmadılar. İktidar ilk fırsatta muhalefete yüklendi
7 55 Şikayet Et
Allahın kulları 29 Şubat 2020 14:56
Ateş düştüğü yeri yakar, Allah Şehitlerimize rahmet eylesin, ailelerine sabırlar versin . Şehitler hepimizin şehidi Onlar bu ülkenin İstikbali ve geleceği için şehit oldular. Liderler de O beni arasın, o beni arasın diyorlar. Böyle bir günde dahi birlik olamazsak, bu duruma en fazla şehitler üzülür. Rabbim başta büyüklerimiz olmak üzere, hepimizi İtidalli davranmaya yöneltsin.
2 25 Şikayet Et
kerem6428 29 Şubat 2020 14:41
Niye arayacak adam? Bilgi vereceksen meclisi toplar, herkesi bilgilendirirsin. Sizin öyle bir derdiniz yok ki. Salı günü meclis toplanacakmış. Zaten o gün toplanıyordu.
8 50 Şikayet Et
ekliptik26 29 Şubat 2020 14:18
2 bin yıllık tarihi olan TSK'nın Kurtuluş Savaşı dahil 20.yy'dan beri başına gelen en elim hadisedir bugün Suriye'de yaşananlar. Ama biz ne derdindeyiz.
8 75 Şikayet Et
Arff1 29 Şubat 2020 14:06
Katil esed askerleri gebertilince kılıçdaroğlunun morali bozulmuştur
90 19 Şikayet Et
12