HERMANN HESSE 23 Mart 2020 00:10
Bence de öğretmenler en az 10.000 TL maaş almalı. Kesinlikle katılıyorum.
evet verilmeli uykuda bile ekders almamılar.
sefercan, 2 ay önce
5 4 Şikayet Et
HERMANN HESSE 23 Mart 2020 00:08
Siz de ironi yaptınız sanıyorum. Tebrik ederim.
öğretmenlerimize 24 saat 365 gün 4 mevsim ek ders ücreti verilmelidir
maraton27, 2 ay önce
2 3 Şikayet Et
HERMANN HESSE 23 Mart 2020 00:07
Ne yapsın öğretmenler? Taş mı taşısın, temizlik mi yapsın, eline silah alıp ülkeyi mi korusun? Her meslekte iyi yahut kötü yok mu? Önüne gelen öğretmene laf sokmaya çalışıyor. Eğitim önce ailede başlar. Aile önce çocuğa gerekli ahlaki eğitimi, donanımı verecek sonra biz öğretmenlere iş düşecek. Benim vicdanım çok rahat. On beş yıldır şerefimle bu mesleği yapıyorum. Tatil olmasını biz istemedik. Virüs hızla yayılıyordu ve bakanlık tatil yaptı. Boş mu duruyoruz. Hayır, öğrencileri genel olarak arayıp elimizden geldiğince yardımcı oluyoruz. Daha önce de belirttim. Her meslek kutsal ve saygıyı hak ediyor. Ne var ki sizde müthiş bir öğretmen nefreti var. Bu ne kadar doğru vicdanınıza bırakıyorum. Bu arada deprem olduğunda herkes işini bırakıp kaçarken o beğenmediğiniz öğretmenler önce çocukları çıkardı en son kendileri çıktı.
Herman hesse bu ülkede öğretmen olmak zor mu? Allahinizdan korkun ve bu ülkede hangi olağan üstü olayda görev yaptınız? Darbede mi depremde mi cigda mi sel de mi salgın hastalıkta mı karda mi kışta mi bayramda mı savaşta mı bu ülkeye vereceğiniz bir sağlam eğitim o da piyasada Yok
bingöl.shçek, 2 ay önce
4 6 Şikayet Et
maraton27 22 Mart 2020 22:21
öğretmenlerimize 24 saat 365 gün 4 mevsim ek ders ücreti verilmelidir
5 5 Şikayet Et
bingöl.shçek 22 Mart 2020 21:50
Herman hesse bu ülkede öğretmen olmak zor mu? Allahinizdan korkun ve bu ülkede hangi olağan üstü olayda görev yaptınız? Darbede mi depremde mi cigda mi sel de mi salgın hastalıkta mı karda mi kışta mi bayramda mı savaşta mı bu ülkeye vereceğiniz bir sağlam eğitim o da piyasada Yok
9 6 Şikayet Et
sefercan 22 Mart 2020 21:42
evet verilmeli uykuda bile ekders almamılar.
7 8 Şikayet Et
Musbedelif 22 Mart 2020 19:30
Eski açıklama galiba bu.ücretli öğretmenin hiçbir değeri yoktu ama bu zor zamanda daha iyi anladık bunu resmen üvey evlat muamelesi görüyoruz
3 11 Şikayet Et
fates7 22 Mart 2020 16:23
Usta öğreticilerin dışındakiler, bu postunn altına alakasız mevzular la ilgili lütfen yorum yazmayın ..
4 15 Şikayet Et
HERMANN HESSE 22 Mart 2020 14:26
Her fırsatta öğretmen düşmanlığı yapıyorsunuz. Türkiye'de öğretmen olmak kolay değil. Aileler bir çocukla baş edemiyor fakat öğretmenler her gün birçok öğrenciyle muhatap oluyor. Her meslek elbette kutsal ve saygıyı hak ediyor. Sizin bu kininiz ne olacak, bilmiyorum.
Öğretmen dahil hiçbirine verilmemesi gerekir devlet kendini soyduruyor resmen acil şekilde öğretmenlerin mesai saati ayda 30 a çıkarılmalıdır 15 saat ne kardeşim??
bingöl.shçek, 2 ay önce
10 17 Şikayet Et
economi06 22 Mart 2020 12:46
Ptt Şubeler de güvenlik mi varda insanları sıraya nasıl sokacaksınız ? Camları açın diyen yöneticiler önleminiz bu sanırım ? Bankalar bile dönüşümlü olarak yarım gün çalışıyor ptt de böyle bisey yok .. Personeli idari izine gönderdiler iş hacmi arttı personel yetersiz alim bile yapılmıyo 2 senedir .. Mahalle arasındaki tek kişilik şubeleri kapatmadınız personeliniz iş yükünden eziliyor.. hani önlem ? Dezenfektan mi dağıttınız maske mi Sişeyi bile yarım göndermişler idareli kullanın diye sanırım ..
5 5 Şikayet Et
12