VirüsProfesörü 25 Mart 2020 20:38
Olması gereken şudur, faks veya e-posta ile başvuru yapılıyor ise kişi T.C. Kimliğini , adresini, adını soyadını yazar yollar. Dilekçe konusu kamu zararı veya kişi zararı oluşturmayan konu ise işleme alınır. Kalkıp da faks çekerek bana para yatırın, benim adıma ruhsat verin, bana banka hesabı açın vesair gibi istekte zaten bulunmaz. Bürokrasiyi azaltalım, işleri kolaylaştıralım.
0 2 Şikayet Et
yorumcu99 25 Mart 2020 20:21
3071 Sayılı Dilekçe Kanununa göre muhatap kurum dilekçe sahibine en geç 30 gün sonra cevap vermekle yükümlü ama benim bazı dilekçelerim muhatap kuruma havale edilmeden nerdeyse 4 (dört) aydır bekletildi. Güç bela telefonu düşürüp sebebini sordum. İş yoğunluğu diye cevap verdiler. Buyur burdan yak.
CİMER varken e-postayla, faksla neden uğraşıyoruz?
VirüsProfesörü, 5 gün önce
0 4 Şikayet Et
D.D.I. 25 Mart 2020 17:58
Teşekkür ederim yanıtınız için. Bakalım sendikya atacaz topu sendika açsın ilgilensin diye düşünüyorum.
"...bu saatten sonra ne yapmalıyız? savcılığa şikayet dilekçesi vermemiz için ne şartları beklememiz gerek?.." Türkiye şartlarında sonuç almak için ya kuvvetli bir dayı bulacaksınız ya da medya bu işin takipçisi olacak. Savcılığa verseniz bile savcı takipsiz kararı verse mahkemeye itiraz edeceksiniz. Diyelim ki savcı şikayetinizi ciddi buldu ve adli soruşturma açılmasına karar verdi ama memurun en üst amirinden izin alması başta 4483 sayılı kanun (ve özel kanunlarda hüküm varsa) emridir. Amir savcıya izin vermezse bu kez amirin bu kararını önce idari yargıda iptal ettirmeniz gerekli (idare mahkemesinin kararı sizin lehinize çıkarsa karşı taraf bir de Danıştay'a itirazlarda bulunabilir). Allah yardımcınız olsun. Güzel yurdumda adamınız, medyada sesiniz yoksa hak, adalet aramak uzun ince yoldur. Diyelim ki avukatlara bir sürü para saçarak en sonunda şikayet ettiğiniz memur hakkında Ceza Mahkemesinde dava açılmasına muzaffer oldunuz ve dava yargılaması neticesinde çok az da olsa ceza çıktı bu kez davalı memur İstinaf Mahkemesinde veya Yargıtay'da itiraz edecek. Yargıtay/İsitnaf Mahkemesi aşamaları da sizin lehinize sonuçlandı ve cezası kesinleşti (HAGB ile cezası ertelenmezse). Bu kez suç işleyipte cezaevinde cezasını çeken memurun imdadına TBMM örtülü af (cezada indirim) çıkarırsa ne yapasınız inanın bunu ben de bilmiyorum. Velhasıl kelam adaletin olmadığı yerde bilimsel araştırmalarda olmaz, huzur da olmaz, işsizlik olur, verimsizlik olur. Nedense korona virüs aşısını da yabancılar bulacak. Biz neden bulamıyoruz? Torpille akademik kadro alan akademisyenler sizce korona virüs aşısını bulur mu?
yorumcu99, 5 gün önce
0 3 Şikayet Et
VirüsProfesörü 25 Mart 2020 16:49
CİMER varken e-postayla, faksla neden uğraşıyoruz?
2 2 Şikayet Et
yorumcu99 25 Mart 2020 16:42
"...bu saatten sonra ne yapmalıyız? savcılığa şikayet dilekçesi vermemiz için ne şartları beklememiz gerek?.." Türkiye şartlarında sonuç almak için ya kuvvetli bir dayı bulacaksınız ya da medya bu işin takipçisi olacak. Savcılığa verseniz bile savcı takipsiz kararı verse mahkemeye itiraz edeceksiniz. Diyelim ki savcı şikayetinizi ciddi buldu ve adli soruşturma açılmasına karar verdi ama memurun en üst amirinden izin alması başta 4483 sayılı kanun (ve özel kanunlarda hüküm varsa) emridir. Amir savcıya izin vermezse bu kez amirin bu kararını önce idari yargıda iptal ettirmeniz gerekli (idare mahkemesinin kararı sizin lehinize çıkarsa karşı taraf bir de Danıştay'a itirazlarda bulunabilir). Allah yardımcınız olsun. Güzel yurdumda adamınız, medyada sesiniz yoksa hak, adalet aramak uzun ince yoldur. Diyelim ki avukatlara bir sürü para saçarak en sonunda şikayet ettiğiniz memur hakkında Ceza Mahkemesinde dava açılmasına muzaffer oldunuz ve dava yargılaması neticesinde çok az da olsa ceza çıktı bu kez davalı memur İstinaf Mahkemesinde veya Yargıtay'da itiraz edecek. Yargıtay/İsitnaf Mahkemesi aşamaları da sizin lehinize sonuçlandı ve cezası kesinleşti (HAGB ile cezası ertelenmezse). Bu kez suç işleyipte cezaevinde cezasını çeken memurun imdadına TBMM örtülü af (cezada indirim) çıkarırsa ne yapasınız inanın bunu ben de bilmiyorum. Velhasıl kelam adaletin olmadığı yerde bilimsel araştırmalarda olmaz, huzur da olmaz, işsizlik olur, verimsizlik olur. Nedense korona virüs aşısını da yabancılar bulacak. Biz neden bulamıyoruz? Torpille akademik kadro alan akademisyenler sizce korona virüs aşısını bulur mu?
ıslak imzalı dilekçe"LER" veriyoruz adam işleme koymuyor, şikayet ediyoruz, müdür "olur böyle şeyler", kaymakam "sözlü uyarı" apıyor, il müdürlüğüne şikayet ediyorsun disiplin soruşturması açılsın diye "sen mi karar vereceksin disiplin soruşturması açılmasına" diyor. vay arkadaş hakkını ararken herkes sen suçlusun senin dilekçelerini sümen altı eden haklı çıkıyor. bu saatten sonra ne yapmalıyız? savcılığa şikayet dilekçesi vermemiz için ne şartları beklememiz gerek?
D.D.I., 5 gün önce
2 7 Şikayet Et
D.D.I. 25 Mart 2020 15:29
ıslak imzalı dilekçe"LER" veriyoruz adam işleme koymuyor, şikayet ediyoruz, müdür "olur böyle şeyler", kaymakam "sözlü uyarı" apıyor, il müdürlüğüne şikayet ediyorsun disiplin soruşturması açılsın diye "sen mi karar vereceksin disiplin soruşturması açılmasına" diyor. vay arkadaş hakkını ararken herkes sen suçlusun senin dilekçelerini sümen altı eden haklı çıkıyor. bu saatten sonra ne yapmalıyız? savcılığa şikayet dilekçesi vermemiz için ne şartları beklememiz gerek?
0 3 Şikayet Et
Baysevgilicanavar 25 Mart 2020 15:08
Salgın hastalık var içiniz rahat olsun hak kaybınız olmaz
0 3 Şikayet Et
buzsubuhar 25 Mart 2020 14:51
Keşke e-devlet üzerinden böyle bir imkan tanınsa.
1 10 Şikayet Et
Memurus0147 25 Mart 2020 14:23