dmuh 18 Mart 2020 16:37
Her haltı üniversitelere bırakıyorsunuz da rektörler yöneticiler çok mu aklıselim, çok mu iyi yöneticiler? Doçentlikte sözlü sınavda gördük sidik yarışına girip de işi çıkmaza sokanları bunda da öyle olacak kaldıralım gitsin!
1 15 Şikayet Et
dmuh 18 Mart 2020 16:35
En doğru çağrılardan biri olmuş. Dünya hali her an en kötüsü olabilir, bir yıllık erteleme veya yapılacak düzenlemeyle kimse kaybetmez 1 yıl kaybedilir bir ülke ya da bir ömür kazanılır.
Ilkokuldan universiteye sezon kapatılmalı, herkes bir üst sınıfta bu yılın müfredatı serpiştirilmiş konularını öğrenme konumunda egitilmeli .Bu m planı :)Sağlık olsun gerisi teferruat.
okuryazar3, 3 ay önce
4 6 Şikayet Et
DİBECİK 18 Mart 2020 16:31
Katılıyorum. Hem öğrenciler sağlık sıkıntısının yanın da bir de ders sıkıntısı yaşamamış olur. Sağlıklı olan da budur.
Ilkokuldan universiteye sezon kapatılmalı, herkes bir üst sınıfta bu yılın müfredatı serpiştirilmiş konularını öğrenme konumunda egitilmeli .Bu m planı :)Sağlık olsun gerisi teferruat.
okuryazar3, 3 ay önce
2 5 Şikayet Et
DİBECİK 18 Mart 2020 16:29
Bu yıl ikinci yarı için tüm öğrenciler hükmen tüm ikinci yarı derslerinden geçirilmeli/muaf sayılmalı. Bu durum öğrencileri de rahatlatmış olur. Bu zor durumda onlara bir de sıkıntı yaşatmak doğru olmaz diye düşünüyorum.
7 13 Şikayet Et
darius84 18 Mart 2020 12:26
Üniversitelerin tatil konusunu da sayı İbrahim kalın açıklamıştı.YÖK bu süreçte bence sınıfta kalan tek kurum.Tatile cumhurbaşkanlığı, vize sınav yapılmasına üniversiteler karar versin diyorsunuz siz ne iş yapıyorsunuz?
1 47 Şikayet Et
06sokrates 18 Mart 2020 11:50
Kısaca isteyen üniversite başlasın demiş ama o zaman YÖK niye var? Bence YÖK derhal kapatılmalı.
6 44 Şikayet Et
Akademik Dr. 18 Mart 2020 10:54
Bana eksi verenler universitelerde yabanci dil sorusu çalinmadi mi diyor yani. Aklimizla alay ediyorsunuz. Hem vallahi hem billahi sayin Cumhurbaskaninin etrafinda Fetöyle samimiyetle mücadele eden beş kişi yok.
8 29 Şikayet Et
sesimiziduyun 18 Mart 2020 10:43
Yök diye yazılır YOK diye okunur
6 72 Şikayet Et
okuryazar3 18 Mart 2020 10:37
Ilkokuldan universiteye sezon kapatılmalı, herkes bir üst sınıfta bu yılın müfredatı serpiştirilmiş konularını öğrenme konumunda egitilmeli .Bu m planı :)Sağlık olsun gerisi teferruat.
9 41 Şikayet Et
Akademik Dr. 18 Mart 2020 10:28
2008-2013 yıllari arasında sızdırılmış sorularla doçent olan binlerce Fetöcü çoktan prof. oldu. Mevcut rektörler bunlara çatır çatır kadro veriyor. YÖK sessiz... Bu nasıl bir şirket Allah aşkına! Sorular sadece Emniyet'te ve TSK da mı çalındı? KPSS'de mi çalındı? Siz hiç yabancı dil, yani ÜDS, KPDS operasyonu diye bir şey duydunuz mu? Ben duymadım.
6 69 Şikayet Et
12