M Y T H 21 Mart 2020 17:45
Baraj, göl, gölet ve ırmak kenarında /köprülerde balık avlayan amatör balıkçılar kaldırılsın. Bunlara ceza yazılsın.
2 12 Şikayet Et
vet.eriner 21 Mart 2020 16:37
Ama köylerde yaş ortalamasının 60 ve üstü olduğu gerçeğini görmezden gelip, hayvan sağlığı personelini aşılama ve küpeleme faaliyetlerine göndermeye devam ediyor. Hükümetin salgın önlemi olarak SUÇLULARA af getirmeyi düşündüğü bir dönemde, bu çalışmaların askıya alınması ve kimliklendirme için büyükbaş hayvanlarda 3 ay, küçükbaş hayvanlarda 6 ay sınırının bir süreliğine kaldırılması uygun olacaktır. Şu an hayvan sağlığı şubeleri, hastalık portörü gibi, o köyden bu köye dolaşmaktadır ve kendilerinin risk altında olmalarını geçtim, toplum sağlığı için risk oluşturmaktadırlar.
3 4 Şikayet Et
C.Z.c.z 21 Mart 2020 16:33
Bi anda sokaga cikma yazagi ilan edin herkes bu dertten kurtulsun efendim. Taksit taksit dukkanlar kapaniyor bi anda hepsini kapat 3 hafta boyunca bu illetten milletce kurtulalim. Evet devletin maddi gucu olanagi zorluyor ama yapaxak birsey yok
1 13 Şikayet Et
meltem.angel 21 Mart 2020 16:23
Socrates evet uzayda yaşıyorum ahh sorma burada da yasaklandı annem sokağa çıkmak:( Gidin avm gezin kalabalık mekanlara girin demedim. Ailecek pikniğe gidilebilir. Hava değişimi vücut sağlığı için gerekli.
9 6 Şikayet Et
Socrates85 21 Mart 2020 16:06
Meltem hanım uzayda mı yaşıyorsunuz? Vaka sayısı ve ölüm sayılarından haberiniz yok sanırım. İşe biraz olsun bilimsel açıdan yaklaşalım. Sizin gibi düşünen insanlar yüzünden ölüm enfekte sayıları artıyor.
Insanlar hiç mi hava almasın abartmayın bence. Ölenler kadar doğumlar da oluyor. Bu bir döngü çok abartıldığını düşünüyorum nedense. Hastalık yok demiyorum ama korkarak da yaşanmaz
meltem.angel, 11 ay önce
5 3 Şikayet Et
MeryDerler 21 Mart 2020 15:57
Adana'da mangal kültürü tarih olabilir mi sen buna inandın mı gerçekten
Adana da her gün piknik ve dolayısı ile mangal yapıyorlardı. Bu iyi oldu. Mangalcılar ordusu seyyar mangal ve diğer pusatlarını, toprağa gömerler artık. Mangal kültürü de böylece tarih oldu. Artık piknikler de salatalık yenilir.#evdekalturkiye
M Y T H, 11 ay önce
0 7 Şikayet Et
MeryDerler 21 Mart 2020 15:50
Menderes tıka basa değilse hiç bir şey bilmiyorum
Bunu Adanalilara yapmayacaktın korona şimdi sana da ateş edecekler bittin sen
Gkysydm, 11 ay önce
0 4 Şikayet Et
javelin48 21 Mart 2020 15:31
Bir yetkili: çıkın doğada yürüyüş yapın,zararı olmaz diyor, diğer yetkili evde kalın bulaşır diyor.vatandaşta ne yapacağını şaşırdı.
0 11 Şikayet Et
GFB3434 21 Mart 2020 14:42
sanırım ay da yaşıyorsun:)
o hep yasak olmalı
ir mania, 11 ay önce
5 4 Şikayet Et
kamel25D 21 Mart 2020 14:18
Nasıl bir şey anlamadım. Çamaşırlar 60 derecede yıkanıyor ama eller ılık suyla
6 17 Şikayet Et
12