01memur1981 10 Nisan 2020 15:27
uyku apnesi idari izin noktasındamı?
1 5 Şikayet Et
Ferilin 30 Mart 2020 21:47
Diyabet ve tansiyon hastasiyim.12 gun idari izin icin raporlarimi ekleyerek dilekce verdim.ve iznimi kullandim.ikinci genelge ile izinler ikinci bir emre kadar uzatilmasina ragmen mudurum telefon ederek yeter artik bu kadar izin gel basla dedi ve gittim basladim.genelge hice sayilarak goreve baslatildim.sendikalar uyelerinin durumunu takip edebilirler mi? Koskoca devlet izin veriyor ama malesef bir sube md iki dudaginin arasinda kaliyoruz.idari izinler kullandiriliyormu diye takip edilemezmi?bizler ise baslayinca saglikli arkadaslarada izin verilse cok iyi olur
0 19 Şikayet Et
Memurus47 29 Mart 2020 13:10
Kardeşim benimde annem martta kanserden dolayı ameliyat oldu.Tekl bakan benim ve tedavisi başlayacak yakında.Ayrıca benim dalağım yok ve bağışıklığım düşük.Ne yapmam gerektiğini bilemiyorum.
Keşke öyle birşey olsa mhnsbey kardeşim babam kanser ve tansiyon hastası 73 yaşında annem 64 yaşında şeker tansiyon hastası tek ben varım ailede gidip gelen işe bizi de düşünseler keşke ağır hastası olanlara verseler bari
TolgahanVeDansGrubu, 1 yıl önce
0 3 Şikayet Et
Durust8080 27 Mart 2020 18:51
Sayın memurlar.net yöneticileri. Üniversitelerin hastane/sağlık uygulama merkezleri kadrosunda olmayan diğer hizmet birimlerinde çalışan ve kronik rahatsızlıkları olanlara yök ün yazmış olduğu yazılar öne sürülerek halen idari izin verilmemektedir. Bu konuyu ana sayfaya taşırsanız seviniriz.
0 3 Şikayet Et
Dijitalsinekavcisi 27 Mart 2020 12:57
2. maddedeki yorumu neye göre yaptınız? İkinci genelgede öyle bir ibare yok.Kaldı ki ikinci genelgede cümle başlarında yazan "bu genelge kapsamında" diye belirtilenler esnek ve dönüşümlü çalışanlara verilen idari izinleri belirtiyor zaten.Neyse,fiilen çalışmaya dayalı verilmesi gereken tüm ödemeler size göre yan gelip yatan herkese verilsin.
9 2 Şikayet Et
aga5110 26 Mart 2020 14:11
Herhangi bir çelişki yok yorum farkı olabilir lakin o da sıkıntı degil bilindiği gibi ilk genelge ile idari izinli olanlar artı sokağa çıkma yasakları var. 3.madde de yazılan idari izinler dönüşümlü ve uzaktan çalışanları kastetmekte olduğu açık olmaktadır.
2 17 Şikayet Et
Göktug3535 25 Mart 2020 14:26
3. Madde ile 4.madde arasında çelişki var. 4. Maddede daha önce 12 gün idari izinli olanların idari izinleri devam edecek derken; 3. Maddede idari izinli olanlar göreve çağrılabilir diyor. Kronik hastalığı olanlar çağrılabilir mi? Çağrılamaz mı?
10 38 Şikayet Et
civic-typeR 24 Mart 2020 20:52
Sapa sağlam insanlar bu genelgeyi suistimal ettiler. Uyduruk raporlarla idari izin aldılar.
69 29 Şikayet Et
2014kentplancısı 23 Mart 2020 23:30
18 aylık bebeğim var. Annem evime gelip bakıyordu. Riskli grupta yer aldığı için 2 haftadır gelemiyor ve bende yıllık izin kullanıyorum. Amirlere bırakın 5.maddeyi anlatmayı muhatap bile olmuyorlar. Ben bebeğimi nereye bırakayım da işe gideyim. Lütfen artık amirin insafına bırakmayın. Başına gelmeyen anlamıyor malesef.
5 139 Şikayet Et
sezgim1982 23 Mart 2020 23:04
5.maddeyi bugun aksama kadar idarecilerime anlatmaya calistim kimse orali bile olmadi.idarecinin insiyatifine birakilursa bu is cok zor.neden inatla sokaga cikma yasagigetirilmiyo hayretyani
4 95 Şikayet Et
1234567