naz3368 24 Mart 2020 08:35
maalesefki kamu kurumları durumun ciddiyetinin farkında değiller. hala yazı bekliyoruz üst birimlerden kimsenin dönüşümlü çalıştığı falan yok tam kadro işimizin başındayız.
1 12 Şikayet Et
hbcg 23 Mart 2020 23:08
madde 7 uygulanmamakta benim hem ilköğretim hemde okul öncesi cocuklarim olduğu halde idari izin verilmedi dönüşümlü çalışma yapıldı bir hafta ise gideceğim 2 hafta gitmeyeceğim o bir hafta da Allah'a emanet ki 5 yaşındaki çocuğumda alerjik astım var ve bahar geldi astımı harekete geçti Allah yardimcim olsun bu durumu idarecilere bırakıyorlar ve gaddar olan idareci kendi çocuğu hasta olmadığı için umruna takmıyor herkesi Allah'a haval ediyorum
2 22 Şikayet Et
can-2134 23 Mart 2020 17:36
genelge çıkıyor fakat yazı gelmediği için kimse işlem yapmıyor uygulamıyor.. Allah korusun savaş çıksa yazı gelmediği için hiç bir kurum kılını kıpırdatmayacak. böyle bişey olabilir mi ? Tvlerde ve internet sitelerinde genelgeden bahsediyorlar daha ne bekliyor ki kurumlar. illa virüs mü kapalım
1 34 Şikayet Et
MEYNA6 23 Mart 2020 16:50
112 açm çalışanları olarak ölelim mi hem çok yoğun hiç bir tedbir yok yaşlılarıda başımıza saldırılar baş edemiyoruz
2 15 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 23 Mart 2020 15:31
Madde 6/4 ; çok canlarını sıkacak arkadaşların. Herkes taşın altına elini koyacak, 12 kişilik bir ofiste 8-9 kişi idari izin kapsamına giriyorum! Deyip idari izin talep ederse, sistem ve geriye kalan çalışanların tepkisini göstermesi doğaldır.
4 16 Şikayet Et
fatosyasar 23 Mart 2020 15:02
Hala Kurumlara yazı gelmedi malesef uygulamaya başlayan varmı?
2 35 Şikayet Et
afocan20 23 Mart 2020 14:03
MErhabalar Bana göre eşi sağlıkçı olan çalışanlar birim amiri bile olsa idari izinli sayılmaları gerekmektedir. Zaten sağlık personelinin tüm izinleri iptal edilmiş olup birinci derecede risk grubundadır. Olası bir sağlık personelinden vakanın eşine geçmesiyle bu işyerlerinede yansıyacaktır. Şuanda çocuğu olan çoğu sağlık çalışanının bakıcı sorunuda ortaya çıkmış bulunmaktadır. Bu şekilde hiç olmazsa çocuk bakıcılığı sorunu kısa bir süreliğine de olsa çözülmüş olacaktır.
14 71 Şikayet Et
afocan20 23 Mart 2020 13:59
Merhabalar, Bana göre eşi sağlık personeli olan çalışanlar birim amiri bile olsalar idari izin kullanımda öncelikli olmaları gerekmektedir. Zaten sağlık personeli de risk grubunda vede izinleri iptal edilmiş durumda ve sağlık personelinden olası bir geçiş ilk öncelikle aile bireylerine olacaktır. Çocuğu olanlarında bakıcı sorunları ortaya çıkmış olup en azından eşler tarafından bu sorunlar ortadan kaldırılmış olur.
17 51 Şikayet Et