bir-ademdeniz 25 Mart 2020 03:03
Ben de senin tarzında düşünüyorum. Milletin gözüne soka soka (gördüğüm kadarıyla 3.sınıflara) niye başı açık öğretmen, türbanlılar ülkeyi mi terketti? desem saçmalamışsın be ademoğlu dersin di mi? Bak Ramazan geliyor, oca-ola bile reklamda türbanlı birini oynatacak? Çok saygı duyduğundan mı? Bence hayır. Tamamen kar-satış amaçlı. Arkada figüran olarak temizlikçi bir tesettürlü bir kadın olsa sorun olmazdı sanırım sizler için.
Biraz gerçekçi olun,milyonlarin gözüne soka soka niye türbanlı öğretmen,başı açıklar ülkeyi mi terketti?
kurudukbe, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
nadir anayurt 24 Mart 2020 09:38
şu kritik ortamda daha hala düşük insanlar nelerle uğraşıyorlar allah onların cezasını hem bu dünyada hem ahirette verecek tabi ahirete inançları varsa önemli olan kafanın içi önemli olan vatanını milletini sevmek başı kapalı açık yan yana her şartlarda beraber olurlarken neden araya fitne sokarsınız düşünün bir evde iki kız kardeş birinin başı açık diğerinin kapalı ailesi sen kafanı aç sen kapat mı diyor hayır bırakın artık bu aymazlığı ve hazımsızlığı kabul edin artık inşallah hiç bir şey eskisi gibi olmayacak her kez bu ülke için her kademedeki insanlar daha güzel neler yapabiliriz diye çalışsın elbette bu karanlık günlerde bitecek allah bizimle beraberdir saygılarımla..
1 2 Şikayet Et
shiningshade 24 Mart 2020 09:34
Hala başörtüsü ile polemik yaratmaya çalışılıyor, geçin bunları efendim, kimsenin kimseye bu konuda söyleyecek bir sözü kalmadı, bunlar üzerinden 20 yıl geçmiş tartışmalar. Bugün durum çok farklı. Ancak, kimse de Bakanın da gördüğüne pişman olduğunu açıkladığı el kadar çocuklara ders öncesi izlettirilen o idam sahnelerini, bu tip polemiklerle unutturamaz.
0 1 Şikayet Et
Sosbil22 24 Mart 2020 08:10
Bu adamı ve bu kanalı bilen tanıyan da yoktur.
3 0 Şikayet Et
yenidencihad 24 Mart 2020 07:02
çırıl çıplak kadınlar çıkıyor kızlarımıza da örnek oluyor. Ne demeli
3 5 Şikayet Et
mkarey10 24 Mart 2020 03:59
Yobazın dik alası. Bu tipler nasıl bu kadar rahat konuşabiliyor anlamıyorum. Cehaletleri medeniyet oluyor. Bunlar ifade özgürlüğü diye kutsalımıza hakaret ederken biz sustukça daha çok musibet görürüz.
2 6 Şikayet Et
kursun_kalem 24 Mart 2020 02:00
Aynen gerçekçi olalım yoksa türbanlı olanlar mı bu ülkeyi terketti. Acaba Türkiye de ne zaman bilim ve fen tartışılacak ya. Tek bildiğiniz bu Kürt,bu Laz,bu Alevi,bu türbanlı bu kadar cehalet yeter ya...
Biraz gerçekçi olun,milyonlarin gözüne soka soka niye türbanlı öğretmen,başı açıklar ülkeyi mi terketti?
kurudukbe, 2 ay önce
0 5 Şikayet Et
Tava Tır 24 Mart 2020 00:41
son günlerde bir başka saldırıyor. millet ne ile ugrasiyor bu geri kafa ne derdinde.
3 40 Şikayet Et
ifhit41 24 Mart 2020 00:08
Bu can annesine niye bu kadar düşmanlık yapıyor?
2 27 Şikayet Et
can-2134 23 Mart 2020 23:45
hizmetin kalitesine bak. dersin içeriğine bak.bunlarla ilgili eleştir. öğretmenin başörtüsü ile ne işin var. örtülü olsa ne olacak açık olsa ne olacak. örtülü örtüsüz ayrımını bırakmak lazım.
1 76 Şikayet Et
123