hitaFtreM 26 Mart 2020 08:39
KİT'ler burada yok sanırım. Onların rakamları nerede açıklanır?
0 0 Şikayet Et
andrykirilenko 25 Mart 2020 23:57
Açıktan ve naklen atama izinleri. Bunları kullanmak kurumlara kalmış.
Bu tabloyu bize yorumlayabilecek bir arkadaşımız var mı?
Baho21, 5 gün önce
1 3 Şikayet Et
andrykirilenko 25 Mart 2020 23:56
Yatay geçişi kapsamıyor öğretmenlik üst kadro Kpss harici geçiş yapamazsın
Geçiş ile mi alakalı bu izin PDR mezunuyum ama işsizlikten dolayı zabıt katipliğine başvurmuştum çok şükür ki oldu zabıt katibi olarak çalışmaktayım ancak bu atama izni Adalet bakanlığından MEB e puanla veya istenen başka şartla geçiş ile mi alakalı onu öğrenmek istiyordum sonuçta diplomamı aldım kendi mesleğimi böyle bir hak varsa yapmak istiyorum yardımcı olur musunuz
Psik.Danışman05, 5 gün önce
1 0 Şikayet Et
matahan 25 Mart 2020 23:13
Engelli gençlerin talepleri neden -işaretle yorumlanıyor anlayamadım biraz empati yapsak,...
6 0 Şikayet Et
Yznyzn 25 Mart 2020 23:04
Mesela bir damu kırumundan başka bir kuruma geçmek istediğinizde o kurumunaçıktan yada naklen atama alım listesidir bu yani siz beni alırmısınız dediğinizde o kurum size açık var alabiliriz yada almayız diyor yani memurları ilgilendiriyor diywbiliriz
1 3 Şikayet Et
ismirlee23 25 Mart 2020 20:48
Arkadaşlar istifa sonrası dönüş sadece sağlık bakanlığına verilmiş..MEB le alakası yok..Burda bir arkadaş MEB e verildi Hamza hocaya gittik geldik demiş ama alakası yok.
2 1 Şikayet Et
huseyin630 25 Mart 2020 19:40
bu alimlar kpss ile mi alinacak yoksa geciş mi anlayamadim
3 5 Şikayet Et