Nazlıilk 25 Mart 2020 23:05
Merhaba Ne olarak istifa ettin acaba görevin neydi sorabilir miyim bende paramedik olarak istifa etmiştim 2014 bin pişman oldum kaç senedir acaba bekleyen çok kişi var mı ki geri dönebilir miyiz sizce çok mudur bekleyen
Allahımmmmmmmmm 4 yıldır bunu bekliyorum 4 yıldır ne rezillikler cektimmm Allahım agladım mutluluktan cok teşekkür ederim cok
aslmmcgl, 5 gün önce
0 0 Şikayet Et
Nazlıilk 25 Mart 2020 23:03
Istifa sonrası dönüşü bekleyen çok kişi var mıdır acaba ben paramedik olarak istifa etmiştim acaba ne kadar şansımız var çok kişi yoktur diye düşünmüştüm ama yorumları okuyunca hevesim kırıldı yine sanırım beklediğimden fazla kişi var istifa sonrası dönüş bekleyen
0 1 Şikayet Et
aysefd 25 Mart 2020 17:47
Tşkrlr
Tam olarak bizi kapsıyor:) bende ünide kadrolu hemşireydim muvafakat alamadıgım ıcın ıstıfa ettim. Asaletin onaylanıp kadroluylen istifa ettiysen basvurabılıyorsun.. yalnız usulüne göre istifa ettiysen 6 ay, usulsüz istifa ettiysen 1 yıl devlet kurumuna atanamıyorsun. Bu süreyi tamamladıysan kura ya basvurabılıyorsun. Zaten puansız hicbir kriter yok. Noter huzurunda kura ile atama oluyor.
aslmmcgl, 5 gün önce
1 1 Şikayet Et
Aciiiil6300 25 Mart 2020 17:14
Att olarak kac kisi istifa edip geri donusu bekliyor yazabilirmi acaba
1 1 Şikayet Et
aslmmcgl 25 Mart 2020 16:55
Tam olarak bizi kapsıyor:) bende ünide kadrolu hemşireydim muvafakat alamadıgım ıcın ıstıfa ettim. Asaletin onaylanıp kadroluylen istifa ettiysen basvurabılıyorsun.. yalnız usulüne göre istifa ettiysen 6 ay, usulsüz istifa ettiysen 1 yıl devlet kurumuna atanamıyorsun. Bu süreyi tamamladıysan kura ya basvurabılıyorsun. Zaten puansız hicbir kriter yok. Noter huzurunda kura ile atama oluyor.
Arkadaşlar ben üniversite de 657 Li hemşireydim istifa etmiştim eş durumu tayinim olmayınca acaba bizleri kapsıyor mu bilgisi olan var mı?yoksa sadece sağlık bakanlığından istifa edenler mi yararlanacak
aysefd, 5 gün önce
1 1 Şikayet Et
aysefd 25 Mart 2020 16:21
Arkadaşlar ben üniversite de 657 Li hemşireydim istifa etmiştim eş durumu tayinim olmayınca acaba bizleri kapsıyor mu bilgisi olan var mı?yoksa sadece sağlık bakanlığından istifa edenler mi yararlanacak
2 2 Şikayet Et
Fizyoterapistbey 25 Mart 2020 15:42
Üniversite hastanesinde sağlık çalışanıyım şuan askerdeyim sözleşmem askıda bu alımda tercih yapabiliyor muyum bilgisi olan var mı
4 1 Şikayet Et
alper19 25 Mart 2020 14:15
sağlık bakanlığı yapıyor da Milli eğitim bakanlığı niye 92. maddeye göre atama yapmıyor???
2 4 Şikayet Et
AYAZBEG 25 Mart 2020 13:55
İyi ki fetö iltisaklılar alınmayacak maddesi var. Yoksa 15 temmuz sürecinde istifa eden fetöcüler geri başlayacaktı.
3 6 Şikayet Et
pdgjk frmsyn 25 Mart 2020 13:45
Koronavirüsten dolayı etkilenen eğitim süreci polis okulları için de bir engel teşkil etmekte ve Emniyet bu yüzden personel temininde güçlük çekecektir. Emniyet de istifa sonrası dönüşe olumlu bakmalıdır.
6 5 Şikayet Et
123