naile_06 26 Mart 2020 06:21
yaş şartı nedir ALLAH aşkına 2 üniversite mezunu olarak temizlik görevlisine başvuracam yaş 35 biz ne olacaz peki bir bilen var mı
0 1 Şikayet Et
yazelnur 26 Mart 2020 00:28
Klinik destek elemanları kendi bölümlerine uygun pozisyonlarda mı çalışacak acaba? Bunu çok merak ediyorum. Şuan ki gündem corona virüsü. Yoksa yerleştirilenler bu virüs teşhisi konan hastalarla mı ilgilenecek? Bu konu hakkında bilginiz var mı acaba??
0 2 Şikayet Et
Onurkara19 25 Mart 2020 18:55
Sayısı çok olan hiçbir kitleye çok hak verilmez sayın hemşire kardeşim bir hemşire de benim evimde var onunlada aynı konuları konuşuyoruz sayısı çok olup en çok hakkı alıp almadım diye devletine kükreyen en büyük kitle öğretmenlerdir peşinden polisler ve sağlıkçılar gelir bunu unutma hak sayınla ters orantılıdır
O eksi puan verenler için söylüyorum. Biz atama vs istemiyoruz korkunuz olmasın. yerinizi kapmaya da niyetimiz yok. sadece özlük hakkı istiyoruz ki onuda siz anlamazsınız. bütün kalbimle sizin bu düşüncesiz tavriniz için sunu diliyorum "öyle koşullarda calisin ki atandiginiz yerde, hak hukukun olmadığı bi yer olsun." olsun ki bizleri ancak öyle anlarsınız...
Hemşirella, 1 hafta önce
10 1 Şikayet Et
Onurkara19 25 Mart 2020 18:52
Yılları bahane etme ne zaman sınavsız alındığını gördün sen
Yok, onun için üniversite mezunu olmak gerekiyor sanırım. Bu çok bilmiş halinle bence sen denemelisin. En son kpss ye 2012 yılında girmiş, yıllardır özel sektörde calisip, memur olmaktan ümidini kesmiş, yıllardır memuriyetk takip etmeyen birisi olarak, bu olağan dışı durumda bilgi edinme hakkım yok mu, eksileyip geçemez miydin herkes gibi?
HEİZEN, 1 hafta önce
4 1 Şikayet Et
Mezbey 25 Mart 2020 18:43
Koronavirüslü hastalara müdahale ederek ölüme meydan okuyoruz ama bi kadromuz bile yok. Kadronun K'sinden bile söz eden de yok. Koronadan önce hatırlanmadılar, Koronodan sonrada unutulacaklar. Devlet Hastanelerinde 4/B'li süresiz sözleşmeli olarak çalışan Sağlık Çalışanları ile Üniversite Hastanelerinde 4/B'li sözleşmeli olarak çalışan Sağlık Çalışanlarına kadro verilmedi.
2 5 Şikayet Et
HEİZEN 25 Mart 2020 18:40
Yok, onun için üniversite mezunu olmak gerekiyor sanırım. Bu çok bilmiş halinle bence sen denemelisin. En son kpss ye 2012 yılında girmiş, yıllardır özel sektörde calisip, memur olmaktan ümidini kesmiş, yıllardır memuriyetk takip etmeyen birisi olarak, bu olağan dışı durumda bilgi edinme hakkım yok mu, eksileyip geçemez miydin herkes gibi?
Olmazmı devlet başkanlığına kadar önünüz açık
Onurkara19, 1 hafta önce
3 4 Şikayet Et
Hemşirella 25 Mart 2020 18:08
O eksi puan verenler için söylüyorum. Biz atama vs istemiyoruz korkunuz olmasın. yerinizi kapmaya da niyetimiz yok. sadece özlük hakkı istiyoruz ki onuda siz anlamazsınız. bütün kalbimle sizin bu düşüncesiz tavriniz için sunu diliyorum "öyle koşullarda calisin ki atandiginiz yerde, hak hukukun olmadığı bi yer olsun." olsun ki bizleri ancak öyle anlarsınız...
3 6 Şikayet Et
Hemşirella 25 Mart 2020 17:44
neden ya neden üniversite 4b liler bu kadar değersiz... tamam kendimiz tercih ettik bu kurumda çalışmayı ama otekilestirilmek neden... hiç bir özlük hakkımız olmadığı gibi tercihde veremiyoruz. Bir insan evladı artık sesimizi duysun ya...
8 7 Şikayet Et
Mezbey 25 Mart 2020 16:52
Devlet Hastanelerinde 4/B'li süresiz sözleşmeli olarak çalışan Sağlık Çalışanları ile Üniversite Hastanelerinde 4/B'li sözleşmeli olarak çalışan Sağlık Çalışanlarına kadro verilmedi. Kadro verilince onlar için moral ve motivasyon olacaktır. Koronadan önce hatırlanmadılar, Koronodan sonrada unutulacaklar.
16 8 Şikayet Et
DrBeyyy 25 Mart 2020 16:51
lisans hemşire kaç puana kadar düşer?
19 17 Şikayet Et
123456