udaydiya 27 Mart 2020 13:28
Eğer bir işte vasfınız varsa veya çok çaresizce iş aramıyorsanız kesinlikle başvurmanızı önermem. Sürekli işçilere kamuda köle gibi bakıyorlar ve işleri dışında da her işi yaptırıyorlar. Ücretler de bahsedildiği gibi asgari ücretin yanında senede toplam 52 günlük ekstra tediye verilir ama bunun dışında ne yol ne yemek ne de başka bir haktan yararlanamazsınız. Televizyon da bahsedilen ekstra ödemeler sadece 657 ye tabi memura verilir kurumun %60 sürekli işçi ama bir şey alamaz.
0 1 Şikayet Et
Bulasiksuyu 26 Mart 2020 12:41
yüksek maaş verilmesin diyre
bu paramedig okuyanlar ne yapsın arkadaş ortaöğretim 1400 kişi alıp paramedig 250 kişi almak nedir allah aşkına yazıklar olsun millete boşuna üniversite okutmayın
mehmet ataş, 4 gün önce
0 1 Şikayet Et
akbulutykp 26 Mart 2020 10:29
14 bin sürekli işçi alımı olacak o sürekli işçiden kasıt ne ? Ne anlama geliyor.
0 0 Şikayet Et
mehmet ataş 26 Mart 2020 08:59
bu paramedig okuyanlar ne yapsın arkadaş ortaöğretim 1400 kişi alıp paramedig 250 kişi almak nedir allah aşkına yazıklar olsun millete boşuna üniversite okutmayın
6 5 Şikayet Et
Semih güneş 26 Mart 2020 02:33
Virüsle alakası olmayan bir sürü bölüm açmışlar fakat virüse tanı koymak için gereken laboratuvar teknikerinden sadece 392 tane alıyorlar şaka gibi. Hemşire ve Paramedikten sonra en fazla kadro Tıbbi Laboratuvar Teknikeri olmalıydı.
Arkadaşlar bu alım olağan üstü şartlar sebebiyle yapılmıştır . Corona virüs ile mücadelede etkin rol oynayan personeller alınıyor , virüsle mücadelede rolü olmayan bölümlerin yer almaması normal
sbt28, 5 gün önce
5 5 Şikayet Et
Erdaylnn 26 Mart 2020 01:53
32bin alımı 32 dişi gösterir gibi ilan edip aaa dur dişimm kırıldı der gibi 18bine indirmek pardon ya hemşire alımıydı dimi bu kusura bakmayın adil sağlıkçı alımı zannetmiştim
1 5 Şikayet Et