ramazanhirabdllh 27 Mart 2020 10:56
yaş şartı kaldırılsın lütfennnnnnnnnnnnn
0 1 Şikayet Et
toplu.igne 26 Mart 2020 18:51
Arkadaşlar noter kurası iyi bisey mi yani torpil dönme ihtimali daha mi az daha mi fazla?
0 1 Şikayet Et
udaydiya 26 Mart 2020 15:04
Eğer bir işte vasfınız varsa veya çok çaresizce iş aramıyorsanız kesinlikle başvurmanızı önermem. Sürekli işçilere kamuda köle gibi bakıyorlar ve işleri dışında da her işi yaptırıyorlar. Ücretler de bahsedildiği gibi asgari ücretin yanında senede toplam 52 günlük ekstra tediye verilir ama bunun dışında ne yol ne yemek ne de başka bir haktan yararlanamazsınız. Televizyon da bahsedilen ekstra ödemeler sadece 657 ye tabi memura verilir kurumun %60 sürekli işçi ama bir şey alamaz.
1 4 Şikayet Et
evremhendisi 26 Mart 2020 13:06
Kamuda idareci olarak görev yapan birisi olarak burda bazı sorularınıza cevap vereyim; 1-Alınacak personeller 696 sayılı khk ile taşeronların kadroya geçirildiği "Sürekli İşçi" pozisyonunda istihdam edileceklerdir. 2-Maaşları yasal asgari ücret olarak belirtilmiştir. 3-Sürekli işçilerin özlük hakları Yüksek Hakem Kurulu tarafından 3' er yıllık dönemler için belirlenmektedir. 4-Sürekli işçiler yılda 52 gün ikramiye, çocuk parası, eğitim yardımı gibi bazı ücret haklarına sahiptir. Ancak sendikalı olan yaklaşık 250 000 kamu işçisinin aldığı haklara sahip değildir. Yani kısacası eskiden taşeron personel vardı, yükleniciler vasıtası ile bunlar çalıştırılıyordu, devlet taşeronu kaldırdı SÜREKLi İŞÇİ pozisyonu oluşturdu. Yüklenici de artık olmadığından bir takım ücret iyileştirmeleri (52 gün ikramiye, çocuk parası, eğitim yardımı gibi) yapılarak yeni istihdam şekli oluşturuldu. Tüm başlayacak olan kişilere hayırlı olsun. İnşallah tüm kurumlarda işçi alımı olur.
0 3 Şikayet Et
Sinem-2 26 Mart 2020 11:46
Arkadaşsalar nasıl başvuru yapıyoruz yardımcı olurmusunuz
0 10 Şikayet Et
ah, gençliğim gidiyo 26 Mart 2020 01:39
Lisans mezunuyum. Öğretmenim. Hamileyim. Dedim belki çocuklarımın nasibi olur. Temizlik görevlisine başvuracaktım. Koca işsiz, evde ekmek yok. Yaş 37. Başvuru şartı 35. Ayıptır yaa, iş başvurularında hep 1 2 yaştan kaybettim. Asıl 35 ve üstüne öncelik vermelisiniz. Millet evli çoluk çocuk aile sahibi. Düzenleme olmalı yaşta. Bu kadar mı insanınızdan uzaksınız. Duvarları mı yiyelim.
6 59 Şikayet Et
rümeysaer 26 Mart 2020 01:08
başvuru nasıl yapılıyor bana anlatabilirmisiniz başvuru yapamıyorum şuan lütfen yardımcı olun
11 31 Şikayet Et
Birgaripüye 25 Mart 2020 23:58
Sorduğum bu soruya 13 (-) yorum verilmiş. Sebebini anlamaya çalışıyorum. Muhtemelen bu yorumuma da eksi verecekler. Gerçekten anormal bir kitle var.
Arkadaşlar eşim liseden ÇEVRE SAĞLIĞI çıkışlı. Klinik Destek Personeli ünvanına başvurabiliyor mu ?
Birgaripüye, 5 gün önce
22 14 Şikayet Et
temelbilimler 25 Mart 2020 21:51
maaş asgari ucret hastane ortaminda virus bakteri vb. etkenlere maruz kalan kisilaein maaşı biraz daha yüksek olmaliydi
19 44 Şikayet Et