dumman6 27 Mart 2020 17:51
dert hepimizin derdi arkadaşım... zengin-fakir, genç-yaşlı, erkek-bayan, ünlü-ünsüz, zenci-beyaz, müslüman-hristiyan, sağcı-solcu ayırmıyor... o yüzden dert hepimizin derdi, benim yapacağım özveri senin hayatını kurtarabilir, aynı şekilde benim yapacağım ihmal senin hayatını yok edebilir... o yüzden bu konularda milletçe hiç kimsenin, hamaset, siyaset, fırsatçılık yapmasına gerek yok... ülke olarak bu derdi birlikte aşarız, sonra yine adam gibi tartışırız... :) bu aralar olması gereken ne yandaşlık, ne yoldaşlık, varsa yoksa kardeşlik...
Anlamıyorlar bu gerçeği ne yazık ki.. 1 Musibet bin nasihatten iyidir denilmesi veya son pişmanlığın fayda getirmeyeceği günün gelmesi gerekiyor anlaşılan.. Eline sağlık kardeşim. Biliyorum yandaş görüş sahibisin lakin buralarda aklını, zihnini kiralayan mantaliteden uzaksın veslm ve görüşlerin Haktır. 65 yaşın acilen 60 a çekilmesi lazım. çok defa belirttim. O yaş çok ileri bir yaş ve sourmluluğun dizginlenebildiği yaş değil. Birde şehirler arası seyahatin bıçak sırtı gibi kesilmesi laızm. Ta ki sağlık, emniyet, gıda ikmal ve iaşe dışında ulaşım ağı gerilmelidir.
poyraz.0.6, 8 ay önce
2 1 Şikayet Et
poyraz.0.6 26 Mart 2020 12:43
Anlamıyorlar bu gerçeği ne yazık ki.. 1 Musibet bin nasihatten iyidir denilmesi veya son pişmanlığın fayda getirmeyeceği günün gelmesi gerekiyor anlaşılan.. Eline sağlık kardeşim. Biliyorum yandaş görüş sahibisin lakin buralarda aklını, zihnini kiralayan mantaliteden uzaksın veslm ve görüşlerin Haktır. 65 yaşın acilen 60 a çekilmesi lazım. çok defa belirttim. O yaş çok ileri bir yaş ve sourmluluğun dizginlenebildiği yaş değil. Birde şehirler arası seyahatin bıçak sırtı gibi kesilmesi laızm. Ta ki sağlık, emniyet, gıda ikmal ve iaşe dışında ulaşım ağı gerilmelidir.
illa 83 milyona bulaşana kadar beklenecek mi? tespit edilen vakaya kim bilir kaç gün önce bulaştı, vefat eden kişiler kimbilir kaç gündür hastalardı... yani bugün birine bulaşsa 10-15 gün sonra iyileşmemişse ya vaka ya ölüm olarak duyrulur, hesabı siz yapın yani bunlar daha önceki haftalarda hastalık bulaşan kişiler... o yüzden insanlara evde kal demek yerine, zorla eve sokmak gerek... yoksa Allah Korusun ama üssü çarpan etkisi ile rakam çığ gibi büyüyebilir...
dumman6, 8 ay önce
0 14 Şikayet Et
MMG80 26 Mart 2020 11:02
Hocam yayılıyor zaten de yayılımı azaltmamız lazım yani ayda 500.000 kişinin solunum cihazına bağlanması var bir de ayda 10.000 kişinin bağlanması var.
cin de bittiğini sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz. şu şartlar altında nasıl yayıldığını görüyorsunuz. 1 milyar insan var orada. hala yayılmaya devam ediyor ama politika olarak hem içeriye hem dışarıya verileri servis etmiyorlar.
etem13, 8 ay önce
0 9 Şikayet Et
etem13 26 Mart 2020 10:42
cin de bittiğini sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz. şu şartlar altında nasıl yayıldığını görüyorsunuz. 1 milyar insan var orada. hala yayılmaya devam ediyor ama politika olarak hem içeriye hem dışarıya verileri servis etmiyorlar.
Aynen Çin'deki gibi yapalım ne sokağa çıkma yasağı,ne kısıtlama,ne çok fazla test,ne sınır kapıları kapatma Çin bunları hiç yapmadan engelledi zaten biz de aynen böyle engelleriz.Kimse evde yatma derdinde değil güzel kardeşim virüsü birine bulaştırıp onun ölümüne neden olup vebalini engelleme derdinde herkes 15 günlük sokağa çıkma yasağı ile hastalar tek tek ortaya çıkar toplumdan izole edilirler geriye kalanlar da sonrasında yavaş yavaş enfekte olurlar hastanelerdeki solunum cihazları da yeter ama biranda 100.000-200.000 vaka olursa solunum cihazı yetmez.Peki siz enfekte olursanız ve yaşlı biri de enfekte olursa size sorsalar 1 cihazımız kaldı size mi takalım yaşlı kişiye mi ne cevap vereceksiniz?
MMG80, 8 ay önce
2 4 Şikayet Et
MMG80 26 Mart 2020 09:53
Aynen Çin'deki gibi yapalım ne sokağa çıkma yasağı,ne kısıtlama,ne çok fazla test,ne sınır kapıları kapatma Çin bunları hiç yapmadan engelledi zaten biz de aynen böyle engelleriz.Kimse evde yatma derdinde değil güzel kardeşim virüsü birine bulaştırıp onun ölümüne neden olup vebalini engelleme derdinde herkes 15 günlük sokağa çıkma yasağı ile hastalar tek tek ortaya çıkar toplumdan izole edilirler geriye kalanlar da sonrasında yavaş yavaş enfekte olurlar hastanelerdeki solunum cihazları da yeter ama biranda 100.000-200.000 vaka olursa solunum cihazı yetmez.Peki siz enfekte olursanız ve yaşlı biri de enfekte olursa size sorsalar 1 cihazımız kaldı size mi takalım yaşlı kişiye mi ne cevap vereceksiniz?
Sokağa çıkma yasağı isteyenler iş kaçkını. Ha tatil olsun evde yatayım maaşım yatsın hesabında. Herkes önlemini alacak diyorsa önlemi alacaksın. Neymiş de biz rica ile minnet ile yapamazmisiz. Sokağa çıkma yasağı olunca her kapıya polis mi dikilecek. Sağlıkçılar, kolluk kuvveti, kargocu, alt yapı çalışanları vb bunlar sizden daha mı az risk altında. Diyebiliyor musunuz sağlıkçılar da tatil olsun diye
education.45, 8 ay önce
3 8 Şikayet Et
education.45 26 Mart 2020 09:17
Sokağa çıkma yasağı isteyenler iş kaçkını. Ha tatil olsun evde yatayım maaşım yatsın hesabında. Herkes önlemini alacak diyorsa önlemi alacaksın. Neymiş de biz rica ile minnet ile yapamazmisiz. Sokağa çıkma yasağı olunca her kapıya polis mi dikilecek. Sağlıkçılar, kolluk kuvveti, kargocu, alt yapı çalışanları vb bunlar sizden daha mı az risk altında. Diyebiliyor musunuz sağlıkçılar da tatil olsun diye
55 15 Şikayet Et
HakanArslan0202 26 Mart 2020 08:43
zorunlu olmadıkça işiniz yoksa zaruri değilse dışarı çıkmayın evde vakit geçirin cümlesinin cevabı evde canımız sıkılıyor ne yapalım ise fazla konuşmaya gerek yok. (okulları tatil edilen çocuklar ve gençler de dahil)
3 25 Şikayet Et
economi06 26 Mart 2020 08:36
Insanlarla iç içe olan çoğu kamu kurumu esnek çalışmaya geçti.. Idari izin verdi personeline , nöbetli çalışmaya geçti. Ptt de ışlemleri azalttı ama bu defa da neden işlem yapamıyoruz diyen insanlara laf anlatmak zorunda bırakıldı.. Ptt personeline esnek çalışma da gelmedi idari izinde verilmiyor... Alınan önlemler çıkan genelgeler PTT ye işlemiyor..
4 22 Şikayet Et
HakanArslan0202 26 Mart 2020 08:32
evine ekmek götüren işçilere memurlara çalışanlara bir lafımız yok. Şu dışarda parklarda sokaklarda boş boş sadece gezi amaçlı çıkan gençlere yaşlılara bir çözüm bulunmalı. belli ki çözüm bulunmayacak öyle görünüyor. Acı ama baldıran şerbeti de olsa sokağa çıkma yasağı getirmek zorundayız. Acı olsa da böyle olacak. bizim milletimiz zoru görmeden olmuyor.
hayat eve sığar ama yarın mesai var nasıl olacak o iş?
_ibrahim_, 8 ay önce
3 20 Şikayet Et
Bleed 26 Mart 2020 08:16
Analiz sayısı arttıkça vaka sayısı da artıyor. Hala günde 10 bin teste çıkamadık. Madem hastalığın kuluçka süresi en fazla 14 gün, 14 gün sokağa çıkma yasağı ve ücretli izin verilsin. Hem evde kal deniyor, hem de insanlara işe git deniyor. Doktorlar malzeme yetersiz diyor, sonra Türkiyenin 17 ülkeye cömertçe yardım gönderdiği açıklanıyor. Tüm bunların içinde, bugun de kanal istanbul için ihaleye çıkılacağı haberi çıktı. Allah sonumuzu hayra getirsin...
7 51 Şikayet Et
12345