ALİYAS 26 Mart 2020 22:33
Yazılanı okudunuz mu acaba merak ediyorum? Adam " sıralı emre uydum" diyor. Bu ne demektir peki? Üstten emir gelmiş oda sltına oda altına altına altına... derken polislerde bayanı otobüsten indirmiş. Eeee demekki en sonu adamcağızda kalmış ihale. Daha üste gitse de gerçek emri verene ulaşılabilse...
Genelde altta kalanın canı çıksın denilirdi. Bu kez gerçek suçluya fatura edilmiş.
Murat1642, 2 hafta önce
2 3 Şikayet Et
lozzak74 26 Mart 2020 22:23
Asıl fokus yapılması gereken vali yrd aldığı tırt ceza değil. Adam sıralı emre uydum diyormuş. Yani validen emir almış demek. Vali de ankaradan aldı belki de. Ama ilahi adalet nasıl tecelli etmiş virüs arabasına alanda pozitif çıkıyor. Demek ki neymiş. Suç teşkil eden emir uygulanmazmış. Yoksa corona acımaz :)
0 4 Şikayet Et
Ergenekon.34 26 Mart 2020 21:50
Yani hiç bir şey yapılmamış.... muhtemelen çok hatırlı kişiler o vali yardımısını yada valiyi arayıp o kızı aldırmıştır.. onları da açıklayacak değiller ya.. bakma bakanın atıp tuttuğuna...
1 3 Şikayet Et
yorumcu99 26 Mart 2020 16:59
Yaşasın medya! Şu medya olmasa Allah bilir ne hukuksuzluklar yaşanacak. Memleketin çivisi çıkmışta ağlayanımız yok.
2 21 Şikayet Et
ert1234 26 Mart 2020 15:37
sonuç: görev yeri değiştirildi vah ne büyük ceza
2 27 Şikayet Et
mewluth 26 Mart 2020 15:33
Tebrikler, umarım tek ceza görevden el çektirip başka yere atmak olmaz.
2 15 Şikayet Et
Swatttim 26 Mart 2020 13:01
Polisin sadece emri yerine getirdi polisin hiç bir suçu yok emri verenlerin hepsi suçlu
657 açık ve net, kanunsuz emri yerine getiren polisler hakkında da işlem yapılmalıydı .
Referai, 2 hafta önce
14 26 Şikayet Et
blizzard912 26 Mart 2020 12:38
asıl suçlu?
iyi tarafı: ceza polislere değil, asıl suçluya kesilmiş. kötü tarafı: böyle ceza mı olur be kardeşim?? adamı korumuşlar resmen!
hnfckm, 2 hafta önce
2 20 Şikayet Et
Referai 26 Mart 2020 12:31
657 açık ve net, kanunsuz emri yerine getiren polisler hakkında da işlem yapılmalıydı .
20 39 Şikayet Et
tr67 26 Mart 2020 12:22
Bu konuda istanbulda emniyet seridine giren milli eğitim mudurune ceza yazmaya calisan polisin sürgün edilmesi gibi üstü kapatılacak. Bizle unutup yine gidip bu adamların dediklerine inanacağız. Hadi oradan. Buna kargalar güler. Sizin sözünüz hatirladiniz mi malüm kişiler:)
1 26 Şikayet Et
12345