selimere 26 Mart 2020 17:56
Onlar yerde kendiliğinden iyileşecek. :)
Sayın hocam ispanyada hastanede yerde yatan hastalar nedir?
sweetjackall, 2 ay önce
0 7 Şikayet Et
economi06 26 Mart 2020 17:34
Insanlarla iç içe olan çoğu kamu kurumu esnek çalışmaya geçti.. İdari izin verdi personeline , nöbetli çalışmaya geçti... PTT personeline esnek çalışma da gelmedi idari izinde verilmiyor... yıllık izinden düşmeye çalışan yöneticiler var Alınan önlemler çıkan genelgeler PTT ye işlemiyor...
5 8 Şikayet Et
akatlıbey 26 Mart 2020 14:37
Yüce Allah, "Şer bildiklerinizde hayır vardır." diye buyurmuş. Biz bir milletiz, acımız da, sevincimiz de bir. Hiç bir musibet, bizi siyasi görüşlerimize, düşüncelerimize göre ayırmıyor. Virüs bile milleti ayıranlardan daha vicdanlı! Yaşadığımız acılar birliğimize vesile olsun. Umre'den gelen 21 bin dolayında hacı varken, Mart'ın 2. haftasına değin bekletierek 350 bin gurbetçimiz yurda sokulmuşken Biz ABD' ye 500 bin kit satıyoruz. El insaf El vicdan hakkten !!! Türkiye' de 15bin kit kalmışken İran' a 400bin kit hibe ediyoruz. Sağlıkçılar takacak eldiven, Maske bulamazken Bulgaristan' a Kızılay'ı kullanarak yüzbinlerce maske, eldiven ihraç ediyoruz. 10 gün sonra mazallah bunlara halkımız muhtaç kalacakken Yahu fetö mü devrede neden-neden-neden peki???
9 37 Şikayet Et
erzurum sehri 26 Mart 2020 13:44
Ne güzel demişsin yüreğine ağzına sağlık.Umarım bu yazdıklarınızdan insanımız ve yöneticilerimiz gerekli dersi çıkarırda daha hayırlı günlere yüce Rabbimiz ulaştırır ülkemizi ve bizleri.....
Katılıyorum kesinlikle. Testin yetiştirilemediği olası vakaların istatistiği de hesaba katılacak olursa durumun vehameti açıktır. Keskin bir lügat kulkanın ve bu vehameti halktan saklamayın ki, cahil insanımız kafe parklarda dolanmayı derhal bıraksınlar. Allah korusun İtalyaya dönmeyelim... Türk milleti rica-minnet-lütfenden anlamaz (!) Evet bir nebze telaş ve paniğe neden olacaktır illaki, fakat kesinlikle doğru teamül budur. Bizim milletimiz korkuyu almadığı sürece kati suretle tedbir de almaz... Çocuklara kısmen dokunmayan corona virüsü, açıktan ve alenen Hakim-i Mutlak'ın bir gazabıdır. İbret nazarıyla, tedbirle, sabırla sınav olacağımız aşikar. "İnna lillahi ve inna ileyhi raciun." Bu gazaba, gerek dünyada ve gerekse ülkemizin idaresinde zulme yol açanlar bizzat uğrayacaktır diye biliyorum. Allah hayırlara tebdil eylesin. #EvdeKalTürkiye
Eagle-suvari, 2 ay önce
3 27 Şikayet Et
muhakemeci 26 Mart 2020 13:18
Birkaç değerlendirmede gördüğüm kadarıyla 65 yaş olayı kesinlikle çok yanlış ve sorumluluk alabilmede hayli ileri bir yaştır. Geç ve güç olmadan kesinlikle daha erken bir yaşa çekilmelidir.. 55 olur 60 olur onu konunun uzmanlarına bırakmak lazım. Ancak böyle kalırsa hiç mi hiç doğru değil.. bunu bu şekliyle kimin öne sürdüğü de belirli değil zaten. Şehirler arası seyahat ağı deseniz, sağlık emniyet ve gıda ikmal ve tedariki gibi durumlar dışında halen gerilmiş değil.. Yine geç kalındı yine.. İnşallah çıkıp felaket tellalı ilan edecek yandaş fetöler yoktur aramızda.. saygılar dilerim.
3 51 Şikayet Et
sweetjackall 26 Mart 2020 13:11
Sayın hocam ispanyada hastanede yerde yatan hastalar nedir?
3 18 Şikayet Et
Baysevgilicanavar 26 Mart 2020 12:53
Toplam ölümlere bakıldığında evet Çin dışında diğer hastalar kendiliğinden iyileşiyor haklısınız rakamlar ortada
12 1 Şikayet Et
writerman01 26 Mart 2020 12:53
Doktorların çoğu hastalik belirtisi tedavi yöntemleri vs anlatırken sizin bir psikiyatrist olarak olaylara farklı bir basık açısı sunmamiz beklenirdi zaten. Dünyada genel bir dengesizlik savaş gelir dağılımı adaletsizliği gibi ciddi sorunlar var. Bu tip küresel sorunlar aslında insanlarda yitip giden yardımlaşma insan olduğunu farkına varma gibi çeşitli duyguları hatırlattı. Öte yandan karar alıcılar orta ve alt gelir grubundan haksız yere topladığı paraları iade etmek zorunda kaldı. Kalmaya devam ediyor. Tüm merkez bankaları ve para otoriteleri yardım, kredi daha çok para pompalama vaad ediyor. Ama günün sonunda özellikle hava yolu kargo turizm gibi şirketler en zararlı çıkan sektörler olacak. Kriz anında çözüm üretmekte zorlanan hükümetler siyasetçiler bürokratlardan sadece Hollanda sağlık bakanı istifa etti. Bana göre umreyi bu sene yasaklamayan ve yaşlı vatandaşları ölüme terk eden diyanet büyük vebal altında
5 61 Şikayet Et
Eagle-suvari 26 Mart 2020 12:46
Katılıyorum kesinlikle. Testin yetiştirilemediği olası vakaların istatistiği de hesaba katılacak olursa durumun vehameti açıktır. Keskin bir lügat kulkanın ve bu vehameti halktan saklamayın ki, cahil insanımız kafe parklarda dolanmayı derhal bıraksınlar. Allah korusun İtalyaya dönmeyelim... Türk milleti rica-minnet-lütfenden anlamaz (!) Evet bir nebze telaş ve paniğe neden olacaktır illaki, fakat kesinlikle doğru teamül budur. Bizim milletimiz korkuyu almadığı sürece kati suretle tedbir de almaz... Çocuklara kısmen dokunmayan corona virüsü, açıktan ve alenen Hakim-i Mutlak'ın bir gazabıdır. İbret nazarıyla, tedbirle, sabırla sınav olacağımız aşikar. "İnna lillahi ve inna ileyhi raciun." Bu gazaba, gerek dünyada ve gerekse ülkemizin idaresinde zulme yol açanlar bizzat uğrayacaktır diye biliyorum. Allah hayırlara tebdil eylesin. #EvdeKalTürkiye
Dünya yüzündeki devletlerin yöneticileri,ne zaman haksızlıktan,başkalarına zulüm etmekten ,adil yönetimle tebaasını yönetirse,haksızlığa,zulme ne zaman son verirlerse,gelir adaletsizliğine ne zaman son verirlerse,insanlarda nefislerini muhasebeye çekip yaptıklarından dolayı tövbe istiğfara yöenlip namaz kılmaya başlayıp Allah c.c hz den medet yardım sabır ve tevekkülle yaklaşırlarsa o zaman bu musibet ve illetden Allah c.c hz leri hazirana kalmaz dünyamızdan ve ülkemizden bu musibeti kaldırır!!!!
erzurum sehri, 2 ay önce
6 75 Şikayet Et
economi06 26 Mart 2020 12:09
Insanlarla iç içe olan çoğu kamu kurumu esnek çalışmaya geçti.. İdari izin verdi personeline , nöbetli çalışmaya geçti... PTT personeline esnek çalışma da gelmedi idari izinde verilmiyor.. Alınan önlemler çıkan genelgeler PTT ye işlemiyor...
8 18 Şikayet Et
12