resulkocaoz 26 Mart 2020 23:12
Vallaha TCDD Tasimacılık ya esnek çalışma falan yok risk daha arttı ve tren sayısında arttı İran'a tren yapıyoruz hala
2 2 Şikayet Et
LaborMeVocat 26 Mart 2020 23:08
Yüzde 70 kaçak elektrik kullanımı? Ciddi bir oran. Hangi istatistiğe dayandığınızı merak ettim doğrusu. Kaynak verebilir misiniz?
yorumuna katılmamakla birlikte her yörede kurallara uymayan mutlaka vardır. güneydoğuda sokağa çıkanları toplasan belki galata köprüsünde balık tutanlar Belgrat ormanlarında piknik yapanlar kadar olmayabilir. yine de istatistiki verilere göre ben demiyorum elektrikte %70 lere varan kaçak elektrik kullanıp da faturasını zamanında ödeyenlere ödetilmesine benzemez yani birileri orarlarda sokağa çıkıp başka yerde evinde kal kuralına uyanları hasta edemezler. kurala uymayan her kimse yanlış yapıyordurlar. helehele güneydoğu ve doğu İran'a sınır olmaları hasebiyle herkesten daha fazla riskle karşı karşıyadırlar daha dikkatli olmaları gerekir.
Derdiya, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
mrvktnlp 26 Mart 2020 23:03
Senin gibi dünya görmemiş cahiller de bölgeye göre yorum yapıyor işte böyle.
O kitlenin eğitilemeyeceğini 100 yıldır öğrenemedi bu devlet
Perito Moreno, 2 ay önce
1 4 Şikayet Et
Hayalet Çocuk 26 Mart 2020 19:30
Keşke virüsün de hangi illerde tespit edildiği de açıklansa. Insanlar ona göre tedbirini alsa ne güzel olurdu . Fatih Terim'e bulaştığına göre büyük çoğunluğu İstanbul ama keşke diğer ileride resmi makamlardan ogrensek.
1 8 Şikayet Et
mikado411 26 Mart 2020 15:22
Diyarbakır'ın gelişmiş semtleri daha anlayışlı ama diğer birçok semti herkes dışarda.
4 15 Şikayet Et
Onurinan67 26 Mart 2020 14:25
Adıyaman'da çalışıyorum. İl Merkezi sosyal izalasyonu benimsedi ama bulunduğum ilçede genci yaşlısı herkes sokaklarda. Topluca geziyorlar kimse duyarlı hareket etmiyor. Her gün işe gelmek durumundayız burada çalışan banka personellerine, kamu görevlilerine özellikle de sağlık personeline yazık değil mi? Bizi hasta edecekler lütfen sağlık bakanlığının tedbir uyarılarına uymayan bölgelerde dışarı çıkma yasağı ilan ediniz. Yoksa ilerleyen süreçte vaka sayısı artacak, bizi ve ailelerimizi de riske atıyorlar. Ve eğitim seviyesi ile hiç bir ilgisi yok doğu insanının sosyal yapısı bu şekilde, daha rahatlar dikkat etmiyorlar. Dikkate almıyorlar uyarıları...
4 21 Şikayet Et
Derdiya 26 Mart 2020 14:11
yorumuna katılmamakla birlikte her yörede kurallara uymayan mutlaka vardır. güneydoğuda sokağa çıkanları toplasan belki galata köprüsünde balık tutanlar Belgrat ormanlarında piknik yapanlar kadar olmayabilir. yine de istatistiki verilere göre ben demiyorum elektrikte %70 lere varan kaçak elektrik kullanıp da faturasını zamanında ödeyenlere ödetilmesine benzemez yani birileri orarlarda sokağa çıkıp başka yerde evinde kal kuralına uyanları hasta edemezler. kurala uymayan her kimse yanlış yapıyordurlar. helehele güneydoğu ve doğu İran'a sınır olmaları hasebiyle herkesten daha fazla riskle karşı karşıyadırlar daha dikkatli olmaları gerekir.
şaşırdıkmı tabiiki hayır zaten her zaman sıkıntılıdır o yörenin halkı
hedef2024, 2 ay önce
6 14 Şikayet Et
volkan nazlı 26 Mart 2020 14:05
gücünüz sesi çıkmayan diğer bölge halklarına yetiyor,
44 15 Şikayet Et