Gehengehen 26 Mart 2020 23:16
şu şahıs kursa gidemiyormuş, hemen sınav ertelensin, çünkü bir tek o sınava çalışarak hazırlanıyor. keşke herkesin maddi durumu iyi olsa da kurslara katılabilse. evde kendi imkanlarıyla sınava hazırlanan, maddi durumu buna elveren insanları aşağılamanıza gerek yok. bazı şeyleri parayla satın alamazsınız, mesela zaman.
Şuan gittiğim kurs 2 haftadır kapalı ve yeni açıklama ile nisan ayının sonuna kadar kapalı kalacak. Denemelere ve etüdlere katılamamak da cabası. Sen bu durumda neyin ağlamasından bahsediyorsun değişik?! Herkes senin gibi işe gitmeden evinde kebap yaparak ders çalışmıyor
Alper Bey, 2 ay önce
8 2 Şikayet Et
Gehengehen 26 Mart 2020 23:05
kıyamam, istersen sana ücretli izin verilsin 4 ay. çünkü bir tek sen iş güç içinde sınava hazırlanıyorsun ya. binlerce kişi sınava girmeyecek, herkes işi gücü varken çalışıp çabalamıyor zaten. ama bu minnoş arkadaş kursa gidemedi diye sınavın ertelenmesi gerek sayın yetkililer. bir tek o çalışıyor bu ülkede çünkü.
Şuan gittiğim kurs 2 haftadır kapalı ve yeni açıklama ile nisan ayının sonuna kadar kapalı kalacak. Denemelere ve etüdlere katılamamak da cabası. Sen bu durumda neyin ağlamasından bahsediyorsun değişik?! Herkes senin gibi işe gitmeden evinde kebap yaparak ders çalışmıyor
Alper Bey, 2 ay önce
3 3 Şikayet Et
Alper Bey 26 Mart 2020 22:30
Şuan gittiğim kurs 2 haftadır kapalı ve yeni açıklama ile nisan ayının sonuna kadar kapalı kalacak. Denemelere ve etüdlere katılamamak da cabası. Sen bu durumda neyin ağlamasından bahsediyorsun değişik?! Herkes senin gibi işe gitmeden evinde kebap yaparak ders çalışmıyor
kpssnin lisansın, üniversiteye giriş sınavı ile hiçbir alakası yok. ertelenmesi çok büyük hak kayıpları yaratır. sınav ertelensin diye ağlayacağınıza kırın dizinizi çalışın.
Gehengehen, 2 ay önce
6 3 Şikayet Et
Aysnryldrm7 26 Mart 2020 21:08
Kpssyi ertelemezler inşallah. Temmuzdan beri her şeyi bir kenara bırakıp çalıştım. Bu sürecin uzaması rakiplerimle aramdaki bu farkı hiçe sayacak...
22 11 Şikayet Et
Hayalet Çocuk 26 Mart 2020 19:39
Benim eleştirdiğim nokta hiç kimse haksızlığa uğramasın . Biliyorum zor günlerden geçiyoruz ama bir kişinin Emeğinin karşılığı ziyan olmamı, kimsenin neler çektiğini bilmiyorsunuz çünkü. Arkadaşta olayı hemen siyasi yöne doğru çekmeye çalışıyor kendini belli ediyor :) saygılar
2 8 Şikayet Et
Hayalet Çocuk 26 Mart 2020 19:25
Gece gündüz çalıştım yeri geldi kış ortasında hastalandım aileme 6 ay zaman ayırmadım çocuklarıma ilgi göstermedim . Sabahlara kadar gece gündüz ders çalıştım bütün planlamayı Nisana ayarlamıştım. Benim gibi yüz binlerce arkadaş var siz neyin algısından bahsediyorsunuz? En azından 2 ay sonra olsaydı, 6 ay nedir? Bildiklerimi unutursam Hakkımı helal etmiyorum
17 7 Şikayet Et
Kbrhn38 26 Mart 2020 18:56
Ösym sınav takviminde 22-23 ağustosta sınav görünmüyor. Ya oraya koyarlar, yada 16 ağustostaki Alesi bir sonraki haftaya erteleyip Kpss'yi oraya koyarlar, başka seçenek yok zaten. Onun öncesi ve sonrası dolu zaten. Yada kurban bayramının 3. Ve 4. günü sınav yaparlar ( burası türkiye belli olmaz yapar yaparlar ) :)
4 4 Şikayet Et
MüzminJeofizikçi 26 Mart 2020 18:11
Düşüncen çok saçma.. bir tüm konular bittiyse günde 1 deneme çözer. kafası rahat olur. eksiği varsa 5 dk bi tekrar konu sağlamlaşır. Algı yaratma bence.
Bu da birşey mi EKPSS ye 30 gün kakmıştı. Virüsten dolayı taa 6 ay sonra ya ertelediler .. Konuları bitiren aylardır çalışan sınava hazırlanan insanların psikolojisini alt üst ettiler..
Hayalet Çocuk, 2 ay önce
6 17 Şikayet Et
Hayalet Çocuk 26 Mart 2020 17:53
Bu da birşey mi EKPSS ye 30 gün kakmıştı. Virüsten dolayı taa 6 ay sonra ya ertelediler .. Konuları bitiren aylardır çalışan sınava hazırlanan insanların psikolojisini alt üst ettiler..
14 8 Şikayet Et
cangele10 26 Mart 2020 17:22
Kpss genel kültür ve genel yetenek sınavı tarihi değişmemiş.Alan bilgisi altında ise tarih yazmıyor.Muhtemelen sadece alan ile öabt tarihi değişecek o da bir iki hafta ileri atarlar herhalde.
3 5 Şikayet Et
1234