DoksanıncıKöyden 29 Mart 2020 21:51
Emperyalizmle ve emperyalizmin icadı insanlık suçlusu terör ve teröristlerle kucak kucağa olan bazı özgürlükçü-devrimci! sözde solcular, ısrarla sokağa çıkma yasağı istiyorlar nedense...Ben nedenlerini çok iyi biliyorum, ama bunu vatandaşlarımıza çok iyi anlatmak gerekir.
4 0 Şikayet Et
Deliriş 29 Mart 2020 21:22
Allah sonumuzu hayır etsin valla büyüyoruz falan deniyor ama ben hiç hissetmiyorum ben küçülüyorum gitgide.
1 10 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 29 Mart 2020 20:48
Ahlaksız-küresel Emperyalist-vahşi kapitalist destekli PKK denen insanlık suçlusu terör örgütü yanında DHKP-C, TİKKO bilmem ne alçakları yetmedi, FETÖ/YPG ve destekçileri icat edildi ve bu Türk-Müslüman düşmanları hep birlikte kuduz köpek gibi üzerimize saldırtıldılar. Ama, İslam kılıcı Türk Milleti bunların tümünü yok ediyor. Yeni bir dönem başlıyor. Küresel güce erişecek olan Türk Devleti, Müslüman ve tüm mazlum ulusların koruyucusu ve birleştiricisi olacaktır inşallah. Yeter ki birlik olalım. Kalın sağlıcakla
Reislerimiz ve hükümetimiz çok iyi yoldalar. 2012 yılından itibaren başlayan dış destekli ve örgütlü hain saldırılar, Gezi kalkışması, 17-25 Aralık darbe girişimi, en sonunda da tarihte eşi benzeri görülmemiş şekilde milletimizin uçaklarıyla, tanklarıyla, silahlarıyla millete karşı girişilen alçak-hain-ahlaksız darbe teşebbüsü olmasaydı şu an ekonomi başta olmak üzere tüm alanlarda çok daha güçlü ve müreffeh olacaktık. Ama tüm bu alçaklıklara karşın mucizevi şekilde dimdik ayaktayız ve ekonomik olarak da, diğer alanlarda da iyi durumdayız. Bu belayı da en az zararla aşacağız inşallah. Sabır biraz. Daha da güçlü olacağız. Birlik olalım ve çalışalım özveride bulunalım. Sonrasında çok da müreffeh, güçlü bir Türkiye bulacağız. Dönem yakınma değil, birlik olma ve sabırla çalışma zamanıdır. Kalın sağlıcakla
DoksanıncıKöyden, 3 ay önce
4 0 Şikayet Et
Bleed 29 Mart 2020 20:32
Ciftci uretim yapmiyor artik, korona tuz biber oldu. Enflasyon hesabini sadece tenis topuyla mi yapacaksiniz?
1 14 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 29 Mart 2020 20:32
Reislerimiz ve hükümetimiz çok iyi yoldalar. 2012 yılından itibaren başlayan dış destekli ve örgütlü hain saldırılar, Gezi kalkışması, 17-25 Aralık darbe girişimi, en sonunda da tarihte eşi benzeri görülmemiş şekilde milletimizin uçaklarıyla, tanklarıyla, silahlarıyla millete karşı girişilen alçak-hain-ahlaksız darbe teşebbüsü olmasaydı şu an ekonomi başta olmak üzere tüm alanlarda çok daha güçlü ve müreffeh olacaktık. Ama tüm bu alçaklıklara karşın mucizevi şekilde dimdik ayaktayız ve ekonomik olarak da, diğer alanlarda da iyi durumdayız. Bu belayı da en az zararla aşacağız inşallah. Sabır biraz. Daha da güçlü olacağız. Birlik olalım ve çalışalım özveride bulunalım. Sonrasında çok da müreffeh, güçlü bir Türkiye bulacağız. Dönem yakınma değil, birlik olma ve sabırla çalışma zamanıdır. Kalın sağlıcakla
16 0 Şikayet Et
xorcax 29 Mart 2020 20:12
tamamda benim alım gücüm niye düşüyor öyleyse üstat
0 20 Şikayet Et
hedef2024 29 Mart 2020 19:53
ikinci çeyrekte korona yüzünden fena çakılacak tüm dünya ekonomileri
0 15 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 29 Mart 2020 19:50
egm nikinin başlangıcı o bakımdan polis dedim, bu bir. Diğer önlemler aşama aşama gelecektir. Sabır biraz. Bu arada ekonominin de çarkları ve gerçeklikleri vardır, bu da iki. Bunun yanında, ekonomik büyüme olursa bu hemen vatandaşa yansımaz, bu iktisat kitaplarında yazar, bu üç. Sürekli eleştiriyoruz, acaba biz ne yapabiliriz diye hiç kendimize sorduk mu, bu da 4...Kal sağlıcakla
birincisi polis değilim.ikincisi halk diyince sadece belli kesimi mi anlıyorsun sen ? polis olmadigim gibi polis maaşı da az demedim! ama ülkenin durumu ortada halk hic bir zaman devleti yanında hissetmiyor.herkesi geçtim asgari ücretliye issize fatura desteği dahi yapılmadı.tum ulke halkına ekonomik destekte bulunurken bizim muhteşem büyüyen ekonomimiz kime yardim ediyor suan ? sana yapıyor galiba
egm3246, 3 ay önce
9 0 Şikayet Et
ALİYAS 29 Mart 2020 19:45
Büyüme beklenmesi abesle iştigaldir. Son derece komiktir.
1 27 Şikayet Et
desperatis 29 Mart 2020 19:11
mart, şubattan; mayıs, nisandan iyi olacak.
1 20 Şikayet Et
123