mevzuat 1999 30 Mart 2020 14:08
Konuyla ilgili yorum yaparken acil serviste bir doktor kaç kişi ye bakıyor? Bunu da dikkate alalım. Sağlıcakla kalın.
0 5 Şikayet Et
Wolf.28 30 Mart 2020 13:00
Bu bakış açısıyla bu olaylar sonsuza kadar devam eder. Doktorlar aslında stres yönetimini bilirler ama bu olayda yapılamamış alttan alma dediğim bunla alakalıdır. Devlet dairesi ne alaka anlamadım. Kadınlar suçlu tabiki ama doktor hanım müdahaleyi kendi yapamaz.
Doktorun alttan alma gibi bir misyonu olduğunu bilmiyordum herkes haddini hududunu bilecek devlet dairesini dingonun ahırına çevirmeye kimsenin hakkı yok.
elif0025, 3 ay önce
5 0 Şikayet Et
elif0025 30 Mart 2020 12:46
Doktorun alttan alma gibi bir misyonu olduğunu bilmiyordum herkes haddini hududunu bilecek devlet dairesini dingonun ahırına çevirmeye kimsenin hakkı yok.
Kutsal bir meslek ve insan psikolojisiden en çok anlaması gereken insan o.Doktor hanım da o gün stresliymiş ve maalesef alttan almamış hatta kendi bile atak yapıyor. Hertürlü utanç verici
Wolf.28, 3 ay önce
0 5 Şikayet Et
elif0025 30 Mart 2020 12:44
Okulda hayata ve çevreye uyum sağlamayı gerektirecek disiplini alamamış iki zavallı bu kafayla hala çok işler gelir başınıza...Okullarda hayat öğrenilir ama bu öğretimi kaldıranlar işgalcilerden çok daha tehlikelidir..
0 7 Şikayet Et
shark21 30 Mart 2020 07:06
kavga etmek için gelmişler zaten hastaneye bahane arıyorlar bir olay çıksın diye yoksa kendilerini tedavi için orada bulunan bir insana öyle bağırmazlar
5 19 Şikayet Et
Wolf.28 30 Mart 2020 04:24
Kutsal bir meslek ve insan psikolojisiden en çok anlaması gereken insan o.Doktor hanım da o gün stresliymiş ve maalesef alttan almamış hatta kendi bile atak yapıyor. Hertürlü utanç verici
24 3 Şikayet Et
AVRASYA2007 30 Mart 2020 00:44
artık doktor bakmasın hasta acilde beklesin insanlara zaten ters cevap veriyordu sağlık personeli insanlar biraz sesini yükseltsin haydi cezaevine tabiki sağlıkçılara şiddete karşıyızda ama orda belki kişinin annesi babası kardeşi eşi hasta ölecek ama sesini yükseltmesin keçiören araştırma hastanesinde annem 30 saat üstü çıplak şekilde eekg çekilmesi için bekletildi biraz sesi yükseltince ben yeni geldim bilmiyorum deyip hemen güvenliği çağırdı bimere şikayet edince cevap biz suçlu olmuş hasta annem ve ben agresif tavırlar sergilemişiz benim tansiyomum bile yükseldi 16/11 ama normal dediler üstüne yani artık devlet hastanelerinde kimseye güçte yetmez Allah kimseyi hastane düşürmesin Allah razı olsun sağlıkçılar ama bu ülkede bir tekde onlar emek göstermiyor temizlikçisi fırıncı madencisi asfatçısı çöpcüsü kargocusu fabrika emekçileri herkes çalışıyor
29 33 Şikayet Et
Türkçeci0505 30 Mart 2020 00:21
Doktor, "sorunlu musun?" sözünü kızların sözlü tacizlerinden sonra söylüyor. Ben öyle gördüm.
4 37 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 29 Mart 2020 23:39
Hukuk ve adalet bu kadar basit değildir, hele ki sübjektif bakış açısıyla öç alıcı hiç değildir...Yetkililere sesleniyorum. Lütfen eğitim ve öğretimin her safhasında; adalet ve insanların hak ve özgürlüklerinden, insan olmak hasletlerinden, eşitlikten, her görevin üstünlük değil, insanlara hizmet aracı olmasından, hakikatten bahsedelim, bunları içselleştirelim...
Orda doktora şiddet uygulayan kim varsa en az 5 yıl ile yargılanması lazim, cunku bunlarin devlete millete bir faydası olmadığı belli.
123456789123, 4 ay önce
6 9 Şikayet Et
İbrama 29 Mart 2020 23:36
Evet "sorunlu musun?" dedikten sonra çıldırdı kızlar.Sonra ilk teması 34. saniyede doktor kuruyor.
Videoyu dikkatli izleyin. Elinizi vicdanınıza koyun. Ben o haklı bu haksız demiyorum. Video orjinalinde doktorun giriş şeklini de görün... Giriş yerinde muayene... Hastaya 'sorunlu musun'. :) ... Hastaya öyle muamele olmamalıydı... Kavga dövüş tabiki de olmamalıydı...
sahin0638, 4 ay önce
10 21 Şikayet Et
12