Fzt.gmz 31 Mart 2020 21:31
Yani şu an bu atama için tercih yaptığımızda ancak 3 ay sonra mı atandığımız yerde iş başı yapabiliyoruz ?
0 1 Şikayet Et
Srgnyrs 31 Mart 2020 17:30
Ben 9 martta istifamı yazdım ve istifam onaylanmış ama ihbar süremi çalışıyordum ee şimdi ben işten yarılamayacakmıyım ?
0 7 Şikayet Et
tayinamacli 31 Mart 2020 16:21
aslında tayinlerin idari işleri devam etmeli. sadece ayrılısa izin vermeseler insanlar üc ay sonrasını gorur. tayini netleşir, üc ay yasak der bekler, uc ay sonra da ayrılısını yapıp yeni yere geçer. direkt kısıtlayınca daha bunun bir ayı idari süreç imza muvaffakatname filan diye gidiyor. zaten asıl süreci uzatan bunlar.
1 5 Şikayet Et
seemarn 31 Mart 2020 16:13
112 acil çağrı merkezinde çalışıyorum ben de mi atanirsam 3 ay beklicem?
0 2 Şikayet Et
seemarn 31 Mart 2020 16:10
acil çağrı merkezinde çalışıyorum ben eğer atanirsam 3 ay beklemem mi gerekecek arkadaslar
2 2 Şikayet Et
Memurus47 31 Mart 2020 15:51
Şimdi ben 50 yaş dolduğunda emekliye ayrılabiliyordum.Yani yaşı bekliyordum.Şimdi olamıyormuyum?
Şimdi görevde yılını dolduran emekliye ayrılacak? Doğru mu anlamışım?
Covanni Do Santos, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
Merve daştan 31 Mart 2020 15:39
bende kadrolu hemşireyim babamın akciğer kanseri olduğundan dolayı sağlık mazereti tayini istedim 9 Mart'ta bakanlıkta bekliyor evraklar bütün tayinler durduruldu sanki keyfi istedik 3 aylık süreçte bişey olursa nolacak eş durumu tayini mazeret tayini keyfi bı tayin değilki
0 5 Şikayet Et
aaccaarr 31 Mart 2020 15:00
Alt bölge tayin dilekçem 3 haftadır Ankara da kurum içi atama biriminde. Bu genelgeye göre dilekçemi Ankara işleme koymayacak mı? Yada işleme alıp olumlu sonuçlandı diyelim. Bağlı bulunduğum il sağlık müdürlüğü 3 ay bekletecek mi?
0 1 Şikayet Et
tulin1 31 Mart 2020 14:46
bu genelgenin dogrulugu nedir acaba? resmi bakanlik sayfalarinda bulamadim. bulan varsa resmi sayfalarda link seklinde atabilirmi tesekkurler
0 3 Şikayet Et