Ücretli9653 31 Mart 2020 22:07
Gün; birlik,beraberlik ve dayanışma günüdür. Tüm Milletvekilleri ve bakanlar fedakarlık yapıp 3'er aylık maaşlarını devlete bağışlasa iyi olacak. Ayrıca zengin iş adamları da. Bu virüsü dayanışma içinde yeneceğiz.
0 4 Şikayet Et
mevcut57 31 Mart 2020 15:18
Keşke bir teknik öğretmen olarak aldığım ek ders ücreti mevzuata aykırı şekilde kesilmeseydide ben de bağış yapabilseydim...
2 2 Şikayet Et
meryem12345678 31 Mart 2020 10:02
bence çalışan kesim genel müdür de olsa bakan da olsa kendi gelirinden vermemeli... 2-3 yıl çalışıp emekli olan bir sürü emekli milletvekili var...onlardan kesinti yapılsın bence...çünkü onların çocukları büyümüştür, mutlaka bir işe yerleştirilmiştir...onların ihtiyacı yoktur ve sayılarının da çok olduğunu düşünüyorum..
6 8 Şikayet Et
meryem12345678 31 Mart 2020 09:56
kardeş öğretmenlere laf edenler bu yazına 38 tane eksi koymuş ya para mevzu olunca yuh yani...
Tüm kamu çalışanlarına yapılsın o çağrı...
merve2007, 3 ay önce
7 2 Şikayet Et
meryem12345678 31 Mart 2020 09:55
öğretmenlerden kesilsin diye bas bas bağıranlar için de iyi bir fırsat. siz de maaşınızdan 1000 TL devlete bağışlayın madem.... önemli olan toplanan paraların nerelere gideceği..fenerbahçe için daha çok toplandıydı ama sonuç ortada :))
Evde yatıp ek ders niye az niye daha çok değil diye ağlayanlar bu haber size
neşter61, 3 ay önce
5 6 Şikayet Et
neşter61 31 Mart 2020 06:08
Evde yatıp ek ders niye az niye daha çok değil diye ağlayanlar bu haber size
27 9 Şikayet Et
Engin Sar 31 Mart 2020 03:27
Ne kadarmış maaşları bu vesileylen öğrenelim bari :)
0 9 Şikayet Et
Dadaş kadir 31 Mart 2020 02:31
bu maaş maaşla ödüllendirme deki maaş tutarı mı acaba ...
0 4 Şikayet Et
Ücretli9653 31 Mart 2020 01:08
Peygamber Efendimiz, komşusu aç iken tok yatan bizden değildir. Bu korona virüsü belasını atlatmak için gün birlik,beraberlik, dayanışma günüdür. Geliri fazla olan, olmayana eşit dağıtmalı.
Sağ olun Sayın Bakanım.Allah kabul etsin.Yalnız korktuğum başıma geliyor. Daha önce açıklamalarımda ''Sayın Bakanımız 6 maaşını, milletvekilleri de 3 maaşını devlete bağışlarsa ücretli öğretmen olarak hiç bir hak iddaa etmeyecem''diye açıklamalarda bulundum. Dediklerim başımıza geldi, gerçekleşiyor. Bu gidişle evimizde taş yiyeceğiz.
Ücretli9653, 3 ay önce
7 17 Şikayet Et
javelin48 31 Mart 2020 00:57
Dünyanın en büyük perakende listesinde ilk 500 e giren 8-9 bin şubeli marketlerden de bekleriz.Halktan aldığının birazını halka vermekte sakınca olmasa gerek.
0 41 Şikayet Et
123