shuso 01 Nisan 2020 21:33
Komik hareketler. Eğitimde fırsat eşitliğine aykırı karar. herkesin bilgisayarı, interneti, yeterli GB ı, varmış varsayımı ile uzaktan eğitim verilmesi ile sorun oldu. gerekli şartları olmayan öğrenciler kayıt dondurabilir denilmesi dönem kaybına yol açar. Son sınıf öğrencisi 1 yıl mezuniyeti uzatır. Ara sınıf öğrencisi 1 dönem kaybeder. önce eğitimde fırsat eşitliği sağlamak lazım anayasal hak. Yani bu eşitliği en iyi MEB korudu YöK eline yüzüne bulaştırdı. Operatörler ile anlaşıp MEB in yaptığı gibi her öğrenciye GB tanımlanabilirdi. Veya uygulamalı bölümler hariç bir dönem için açıköğretime dahil edilebilirdi öğrenciler. Şimdi beceremeyince okulu dondurun diyorlar. 3 haftada alabildikleri karar bu. Komiklikler dünyası.
1 5 Şikayet Et
mechulracül46 01 Nisan 2020 14:27
devletimiz, çok büyük bir karar almalı. devlet okullarında zaten sıkıntı olmaz. özel okulları hem veli hem de öğretmen açısından mağdur etmeden bu sene hiç eğıtım öğretim yapılmamıştır, her öğrenci seneye bu seneki sınıfını tekrar okuyacaktır. bu sene ilkokul birinci sınıfa öğrenci alınmayacaktır. bu sene liseye giriş sınavı yapılmayacaktır. bu sene üniversiteye giriş sınavı yapılmayacaktır . liseler 3 yıla indirilerek ve kimse bir yıl kaybetmemiş olacaktır ünüversite bundan hariç tutulacak. seneye hem 12. sınıf hem de 11. sınıflar üniversite sınavına girecek. böylelikle, 1. sınıfa başlama yaşı 12 ay yükselmiş olur. bunun çok çok faydası vardır. 8. ve 12. sınıfların sınav kaygıları ortadan kalkar. bundan sonra her öğrenci kendi sınıfını 1 yaş büyümüş olarak okuyacağı için anlama ve kavrama çok daha basit olacak. suanki uzaktan eğitim karmaşası da ortadan kalkar
15 2 Şikayet Et
Proxsima06 01 Nisan 2020 11:56
Bahar dönemi için kayıt yenileme de açılsın.uzaktan eğitime geçildiği için normalde okula gidemeyip kayıtlı gözüken ama okuyamayanlar için büyük fırsat
12 7 Şikayet Et
nevzat5765 01 Nisan 2020 11:43
Peki kayıt dondurulması durumunda kadroları öğrencilik karşılığı olan 50/d li araştırma görevlilerinin durumu ne olacak? Kayıt dondurulursa görevimiz sonlandırılacak mı bu durumda? Eğer öyleyse araştırma görevlileri mağdur edilmiş olmaz mı?
2 16 Şikayet Et
avci 01 Nisan 2020 11:43
tamam da o zaman kayıt donduranın 1 yılı boşa geçer dondurmak çok akıllıca olmaz
2 22 Şikayet Et
Nezaket Adalet 01 Nisan 2020 11:20
Güzel espri, hatta diploma da verilmeli.Bu daha iyiydi ama kabul ediniz.
7 8 Şikayet Et
xorcax 01 Nisan 2020 11:04
bu yıl sınıf geçilmiş kabul edilmelidir.
33 30 Şikayet Et
benhsk 01 Nisan 2020 08:16
YÖK bunları yapmaktan önce şu yaz okullarını artık kapatsın hala üniversiteler bu uzaktan eğitim bahar dönemini sıkıştırıp yaz okulundan nasıl para kazanırız derdindeler. Yaz okulundan feragat etmiyorlar. Bu durumdayken de yaz okulu açmıyverelim demiyorlar. İlla para kazanmaları gerekiyorsa hocaların uzaktan eğitim sürecinde ek ders ücretlerini ödeyin o zaman MEB de aynı süreçte erk ders ücretini nasıl ödüyorsa YÖK te üniversitelere talimat versin ek derslerin ödenmesi için
11 28 Şikayet Et
t.n.t 01 Nisan 2020 07:44
Radikal bir karar ama tebrikler. Umarım aşırı ilgi olmaz çünkü olursa gelecek yıl dengeleri değiştirebilir bu durum.
12 8 Şikayet Et
Camunas 01 Nisan 2020 04:32
Sadece bahar dönemini kapsamaktadır denmiş, dönemlik değil de yıllık sistemde olan öğrenciler için nasıl bi yol izlenecek acaba ? Ben hukuk fakültesinde yıllık sistemde okuyorum, bahar dönemini dondurmak gibi bi işlem olamaz bizim sistemde ? Bi fikri veya bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
2 16 Şikayet Et
12