eselix20 07 Mayıs 2020 23:55
eleştirmek için değil cidden soruyorum il idaresi kanunundaki hangi maddeye dayanarak atama yapılabilir aradım bulamadım sadece şu var Kaymakam, ilçede teşkilatı ve görevli memuru bulunmıyan işlerin yürütülmesini, bu işlerin görülmesiyle yakın ilgisi bulunan herhangi bir idare veya daire başkanlığından isteyebilir. Bu suretle verilen işlerin yapılması mecburidir; burada da öğretmenlik seyahat izin belgesi kontrolüyle yakın ilgili gibi durmuyor
0 1 Şikayet Et
tds6161 02 Nisan 2020 10:03
yks de adını yazan eğitim fak.kazanıyor,bizim öğretmen olmak istedigimizi nerden çıkardınız? bedava verseler almam ,yatınız valla onda da gözümüz yok çok işim de maaşımdan öğretmenden daha iyi ,varsın iznim az olsun :))
Öğretmen düşmanları doluşmuş. Ne diyoruz becerebilseydiniz öğretmen olsaydınız siz de yatsaydınız. Şimdi öyle bakarsınız. Dikkat edin de ezilmeyin.
abdulkerimbakir, 3 ay önce
6 1 Şikayet Et
fetret_06 02 Nisan 2020 01:31
daha dün haber spikerinin sorusuna milli eğitim bakanı öğretmenlerimiz benden görev bekliyorlar ne yapabiliriz diye bana soruyorlar dedi. ziya selçuk da bunun üzerine "öğretmenlerimiz uzaktan eğitimlerine devam etsinler, velilerimizi arayıp onlara psikolojik destek versinler, öğrencilerini arayıp onlara rehberlik yapsınlar, onların gönüllerini alsınlar, onların yanında olduklarını ailelere hissettirsinler" demişti. tabi sonuçta bu da bir görev ancak bu görevin önemini farkedemeyenler için bunun bir önemi yok. bu ister öğretmen olsun ister farklı bir çalışan olsun. bu mesaj gayet net. öğrencilerle irtibatı koparmayın her daim onların yanında olduğunuzu gösterin demeye getiriyor.
2 4 Şikayet Et
hakikat008 01 Nisan 2020 22:48
Hocam hocalarımıza hakaret edilmedi. Olayı acıte edip siz insanlara hakaret etmeyin. İnsanların dediği, koca bir eğitim ordusu evlerinde bekleyene kadar, bunların tecrübesinden komisyonlarda, yaşlılara yardımda vs istifade edilebilir. bu da hocalara değer verdildiğini gösterir aslında. ancak diyorsan ki bizene kardeşim, biz izinliyiz, bunun aksini isteyen hakeret etmiş sayılır.. kusura bakmayın buna katılmam
6 5 Şikayet Et
hakikat008 01 Nisan 2020 20:50
hocam ya hukukcu degilsiniz ya da topu saga sola atiyosunuz cevap vermis gibi yapmak icin. tabiki gecici madde eklemek icin meclisi toplamak gerekiyor. haftaya bir kanun tasarisi gorusmek icin meclis toplaniyor zaten.
Kanuna geçici veya kalıcı madde eklemek için meclisi toplamanız gerekir. Ama Ohal ilan edip Ohal kararnamesi çıkarırsanız meclisle kanun yayınlamayla gerek yok.Biraz anayasayı ve 657 yi okursanız öğrenirsiniz.
HukukcuOgretmen, 3 ay önce
3 1 Şikayet Et
HukukcuOgretmen 01 Nisan 2020 19:58
Zorunuza gitsede Öğretmenleri ohal ilan etmeden görevlendiremezler. 657 açık. arada bir okuyunda öğrenin.
Hocam ya siz Marduk gezegeninde yaşıyorsunuz ya da biz. Ya da gergin ortamda eğlence peşindesiniz.Milletin canı burnunda çalışıyor zaten.
DELİDUMRUL1501, 3 ay önce
9 5 Şikayet Et
HukukcuOgretmen 01 Nisan 2020 19:56
Kanuna geçici veya kalıcı madde eklemek için meclisi toplamanız gerekir. Ama Ohal ilan edip Ohal kararnamesi çıkarırsanız meclisle kanun yayınlamayla gerek yok.Biraz anayasayı ve 657 yi okursanız öğrenirsiniz.
Nasıl hukukçusunuz anlamadım ki? kanuna geçici madde eklenmesi için ohal ilan edilmesine gerek yok
hakikat008, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
HukukcuOgretmen 01 Nisan 2020 19:54
DeliDumrul elma ile armudu karıştırma. bahsettiğim mahkeme kararları memurlar.nette bile bir çok kez haber olarak paylaşıldı. Mahkeme istedfiğiniz kararları almayınca idare emrinde oluyor hemen. Üstelik Anayasa Mahkemesine konu olmayan davalar.
Mahlasını hukukçu yapmışsın ama hukuktan bihabersin. 2 ay önce Anayasa Mahkemesi 54 Bireysel Başvuruyu karara bağladı. Buna göre Bahsettiğin ilk derece ve istinaf Mahkemeleri tarafından verilen 19 kararı Anayasaya aykırı buldu. Yani neredeyse 3 Mahkeme kararından birisi hukuka aykırı. İnanmıyorsan google yaz haberi bulursun.Yazılı basında da haber oldu bu durum.Bu kararlar Anayasa Mahkemesi nin resmi sitesinde de mevcut. Senin gibi insanlar kendini hukukçu sandıkça bir adım ilerleyemeyiz zaten. Hukuk nerede, şaka mı yapıyorsun. İdari yargı İdare'nin emrinde haberin yok.
DELİDUMRUL1501, 3 ay önce
3 1 Şikayet Et
DELİDUMRUL1501 01 Nisan 2020 19:30
Hocam ya siz Marduk gezegeninde yaşıyorsunuz ya da biz. Ya da gergin ortamda eğlence peşindesiniz.Milletin canı burnunda çalışıyor zaten.
Valilik kendi memurunu çalıştırmak yerine hemen öğretmen görevlendirmek ister, Valiye yaranmak için Milli Eğitim Müdürü koşar, Milli Eğitim Müdürüne yaranmak için okul müdürü koşar olan öğretmene olur. Her gün okula çağırıyorlar. Okullarda Hizmetliye+Memura+Teknisyene güçleri yetmiyor, onların görevini öğretmene yaptırmak istiyorlar.Oda olmadı Milli eğitim müdürlüğündeki şube müdürlerinin, şeflerin işini alıp okula geliyorlar. İşkurcular bile hocam sınıfı sen temizle yada öğrenciye, kursiyere temizlet diyor.
Ahmet58030, 3 ay önce
3 3 Şikayet Et
orko06 01 Nisan 2020 19:24
yok artık.o sizin pasifliğiniz bence.Bana işkur görevlisi sınıfı temizle diyecek pişman ederim adamı!
Valilik kendi memurunu çalıştırmak yerine hemen öğretmen görevlendirmek ister, Valiye yaranmak için Milli Eğitim Müdürü koşar, Milli Eğitim Müdürüne yaranmak için okul müdürü koşar olan öğretmene olur. Her gün okula çağırıyorlar. Okullarda Hizmetliye+Memura+Teknisyene güçleri yetmiyor, onların görevini öğretmene yaptırmak istiyorlar.Oda olmadı Milli eğitim müdürlüğündeki şube müdürlerinin, şeflerin işini alıp okula geliyorlar. İşkurcular bile hocam sınıfı sen temizle yada öğrenciye, kursiyere temizlet diyor.
Ahmet58030, 3 ay önce
4 1 Şikayet Et
12345