mehmet bulut38 02 Nisan 2020 15:48
Acun para toplarken sıkıntı yok da belediye toplayınca neden oluyor?
0 0 Şikayet Et
javelin48 02 Nisan 2020 00:57
Öncelikle kendi ailemden,kendi mahallemden yardım etmeye çalışırım.Çocuğumun okulunda kaynak kitap alamayan yazlık ayakkabı ile okula giden çocuklar oluyor.İhtiyaç sahibini araştırır bulur kendim elden teslim ederim.Bunun vicdani hazzı başka.
3 29 Şikayet Et
Aklıselim34 02 Nisan 2020 00:21
Hiçbir yere bağış yapmıyorum, eskiden kan verirdim onu da bıraktım, kimseye hiçbir kuruma güvenmiyorum, adam yıllar önce cami çıkışı para toplayan derneğe makbuz karşılığı yaptığım bağıştan ötürü şirketten az daha atacaklarını söylüyor... Dünün yardım vakfı yarının potansiyel terörist vakfı, hiç belli olmaz... Devlet yardım toplar, toplamalı ama ben şunu da demek istiyorum daha dün dask ödedim bu dask parası nereye gidiyor? Elazığ da deprem olup yardım toplayacak isen ben niye 350tl dask ödüyorum?
5 38 Şikayet Et
crazyysf 02 Nisan 2020 00:08
Bu yardımlar olası sokağa çıkma yasağının bir göstergesi olabilir mi?
3 6 Şikayet Et
Darbelimatkap77 01 Nisan 2020 19:47
Devlet içinde devlet yoktur, konuyu çarputmayın, millet dizin topladığınız yardımlara güvenmiyor demek ki, aklınızı başınıza alın kendinize sorun millet niye size güvenmiyor?
11 79 Şikayet Et
ahmet99 01 Nisan 2020 19:29
Az önce haberlerde bangladeş ve pakistandaki görüntüleri izledim. İnsanlar üst üste açlıktan ne yapacaklarını bilemiyor. Açlıktan öleceğime virüsten ölürüm diyor. Tüm dünya or bir dönemden geçiyor. ABD karşılıksız para basıyor.100 bin ölüyle kurtarırsak başarılıyız diyor. Böyle bir zamanda hala siyasetle uğraşmak niyet okumaya çalışmak ne kadar garip. İnsanlarda böyle bir talep vardı bu zor zamanda ihtiyaç sahibi kardeşlerimize destek olmak istiyoruz. Size zorla kimse yardım et demiyor. Niyetiniz bozuksa sırf goygoy yaparsınız zaten. Bırakın yardım etmek isteyen kimseye gölge etmeyin.
44 20 Şikayet Et
monsenyor34 01 Nisan 2020 19:14
Yaw bunda bile bölünüyoruz, bunda bile partizanlık yapıyoruz. Burada eleştiri yapanlara lütfen bir an için düşünmelerini ama parti-lider bağlarından ari olarak düşünmelerini rica ediyorum. 1-) Eğer aynı kampanyayı akp veya mhp'li belediye yapsaydı aynı şekilde eleştirilip, engellenir miydi? 2-) Belediye kampanyası ile devlet kampanyasını birbirine rakip gibi görmemek lazım. Hiç bir belediye, hiçbir kurum-kuruluş devlete rakip olamaz, bu kampanyalar da kendi çapında kampanyalar. Belediyecilik hizmetleri ile yani yerel yönetim hizmetleri ile devlet hizmetlerinin birbirinden ayrıldığı noktalar var. Bu kanunen böyle zaten. Belediyeler de kendi imkanlarıyla topladıkları ve kendi bütçelerine göre toplanan yardımları belediyecilik hizmetinde kullanacaklar. Bundan daha doğal bir refleks olamaz. Usulde eksiklik varsa böyle bir dönemde bunun üzerinde durulmaz, bu aşılır basit bir husus. 3-) Çok daha büyük sorunlarımız var ve bizi bekliyor maalesef. Bu işin ekonomik yanı daha ortaya çıkmadı, kendini hissettirmedi. 65 yaş üstü, engelli ve kronik rahatsızlığı olanlar eve gönderildi, bunlar özel sektörde ne olacak bu süreç uzayacak belli ki? Sokağa çıkma yasağı belki hafifletilmiş de olsa uygulanırsa, özel sektör çalışanlarının maaşları ne olacak. Ülkede özel sektörde çalışanların büyük bölümü asgari ücretle asgari ücretin iki katı arasında bir ücretle çalışıyor. Gündelikçiler ne olacak(inşaat amelesi, ev temizliği, bakıcılık yapan vb...) Tarım işçileri var, sayıları hiç de azımsanayamayacak düzeyde sanıyorum 300-500 bin arası. Bu insanlar mobil çalışırlar, bunlar ne olacak. Tarım işçileri çalışamazsa tarımda ekim-dikim ve hasat nasıl yapılacak, yapılamazsa gıda güvenliğimiz ve yeterliliğimiz ne olacak? Küçük esnafın durumu ne olacak, kuaförü, berberi, kahvecisi, restoranı vs... Allah göstermesin ama entübe ve yoğun bakım sayımız artarsa ne olacak, Tüm ülkeler müthiş bütçeler ayırıyor bu iş için çünkü gerçekten çok büyük etkileri olacak. ABD 2 trilyon usd ayırdı ilk etapta yetmezse daha da ayıracak, Almanya yanlış hatırlamıyorsam 500 ya da 750 mio Eur ayırdı. Bir an önce ve hep birlikte o parti şu parti bunları bırakıp çözüm üretmeliyiz. kaynak yaratmalıyız. Kaynak yaratılırken muhtemelen enflasyon artacak. Önümüzdeki dönemde işsizlik daha da artacak, patron kazanamazsa işçi çalıştıramaz, ne kadar iyiniyetli olursa olsun bir yere kadar dayanabilir. Gerçekten hepimiz için zor günler olabilir, korkmaya gerek yok ama planlı ve stratejik davranmalıyız. Allah şu anda yönetimde olanların, başta sayın Cumhurbaşkanı olmak üzere hepsinin yardımcısı olsun. Bizler dışarıdan atıp tutanlar olarak daha kolay konuşuyoruz tabii. Şu dönemde bizlere düşen devletin verdiği talimatlara uymak, birbirimizle yardımlaşmayı biraz daha üst düzeye çekmek ve sabırlı olmak. Allah hepimizi korusun.
6 56 Şikayet Et
ecemsuna 01 Nisan 2020 17:46
Soru şu, aynı kampanyayı akp belediyeleri yapsa aynı şey olur muydu ?
16 143 Şikayet Et
t.n.t 01 Nisan 2020 17:14
Siyaset ve siyasetçiler en güvenilmez insanlardandır doğal olarak.
İnsanlar acaba neden başka kuruluşlara yardım yapmak istiyor asıl bunun düşünülmesi gerekir.
Muhendis DSİ 06, 3 ay önce
4 100 Şikayet Et
hulahopp 01 Nisan 2020 17:08
Sizinki hangi ülke merak ettim. Çünkü t.c. De, rüşvet ve zimmet suçu işleyen tüm bakanlar hiç ulaşamayacakları yerlere terfi ediliyor. Mesela egemen bağış, ne kadar rüşvet aldıgını kendi bile hesap edemiyor. Mesela bülent arınç, fetö cü diye demedikleri kalmadı, şimdi hoop kadroda. Uzar bu örnekler.
Geçende bir yorumcu niye belediyeleri yardım için tercih ediliyor diye sordu Adam diyor ki Şimdi muhaliflerin elindeki belediyeler 24 saat denetleniyor bir açığını ve ya eksiğini bulunsa iddia bile olsa içişleri bakanı başkanı görevden alıp yerine ya kayyum atıyor ya da mecliste üstünlüğü varsa kendinden birini il meclisinden başkan seçiyor İstanbul ve Ankarada meclis çoğunluğu akpartide başkanlar bu bağış mevzusunda bir yanlış yaparlarsa siyasi hayatları biter "Bu pencereden bakınca başkanlar için büyük risk
Aşig, 3 ay önce
8 75 Şikayet Et
12345