Zuzu163 02 Nisan 2020 20:53
Allah hükümetin yardımcısı olsun. Bir de bu sahtekarlarla uğraşıyor..
10 9 Şikayet Et
serhad63 02 Nisan 2020 17:44
Allah belanızı versin, utanmiyorsunuz değil mi sizin hayatınız yalan, bir işe yaramadığınız ortada bari düzgün giden işleri bozmayın ama sizin mayaniz bozuk. Bu zor süreçte Devletimizin yanında olun, Cumhurbaşkanın yanında olun. Yargı bu suçu işleyenleri en ağır bir şekilde cezalandırmalıdır.
8 18 Şikayet Et
beyazperri 02 Nisan 2020 15:53
Biz zaten anlamıştık yalan olduğunu resmi yazı yazan kişi bilir ki adres yazılan yer hem o kadar yukarı olmaz hemde karşısında yazan kişinin adı olur irtibat numarası olur hadi yazanın ismini almadan çektin kağıdın resmini adres ne geziyor orda
2 12 Şikayet Et
sosyal öğrt.58 02 Nisan 2020 14:35
yazıklar olsun. devletim böyle bir süreçte canla başla çalışırken yönetimi yıpratmak için elinden geleni yapan şer..sizler yüzünden devletim organları mağdur oluyor bunun gibi sahte belgeleri piyasaya sürenlere en ağır cezalar verilsin bir de ben ücretli öğretmen olarak vallahi billahi de elimden geleni vereceğim vermek elzemdir ne olmus yani bu millet devletine destek olsa nolcak öğretmenden imamdan polisten doktordan vs vs kesilse nolcak uyanın lan uyanın başka türkiye yok tekalifi milliye emirlerini uygulayan halkım reisimin ricasına mı göz yumacak ne o ımf ye mi gideceğiz haaa bunu bekleyen vatan hainleri siz daha çok beklersiniz . bu millet varken bu devlet ve de yinetim varken allahın izniyle türkiye cumhuriyetinin belini imse yere getiremez cenabı allahım ülkemize yöneticilerimize sayın cumhurbaşkanım r. tayyip erdoğan a sağlık sıhhat huzur güven versin. türkiye için sonuna kadar hazırız mücadelede yer almaya. unutma devletim olmazsa memur da olamazsın işçi de . görün işte suriye libya ırak ne haldeler yaşasın türkiye cumhuriyeti.ak parti kabinesinde gelmiş geçmiş en kral babacan sevimli işini hakkıyla yapan bir bakanlar ordusu var fahrettin koca ziya selçuk sleyman soylu bunlar bildiklerim eeee nasıl bir hainliktir ki bu insanlardan ne istersiniz sayın bakanım s. soylu beye sesleniyrum o sosyal medya şövalyelerini nolur yakalayın sizi seviyoruz.
3 26 Şikayet Et
Metincan78 02 Nisan 2020 12:15
Bu ülkede gün gelir her şey bitebilir ama haini bitmez!!!!
3 57 Şikayet Et
Nick ways 02 Nisan 2020 09:41
Saygısızlar en ağır cezayı almalı bu sahte belge yayınlayanları
5 69 Şikayet Et
fa78 02 Nisan 2020 06:09
Bu sahte belgelerin kim tarafından üretildiği ortaya çıkarılmadığı için yenileri ekleniyor. O zaman vatandaşta soru işaretleri oluşuyor, acaba nabız mı yoklanıyor diye.
38 27 Şikayet Et
since079 02 Nisan 2020 04:25
bi gidin artık cehennemin dibine. amacınız ne belli
4 62 Şikayet Et
Referai 02 Nisan 2020 02:46
fetöcüler iş başında. rahat durmuyorlar
4 85 Şikayet Et
YOLDANGECENADAM 02 Nisan 2020 02:15
Yazının sonu rica ederiz diye bitiyor. Yazışma dili bu değildir. O kadar bariz ki belgenin sahteliği. Yazıklar olsun bunu üretenlere.
6 58 Şikayet Et
12