varolhasan 02 Nisan 2020 23:42
korona sebebiyle ücret istemek başka diğer hastalıklar için başka. diğer hastalar için devlet ödeme yapmadığı için ücret talep ederler
Şuan Özel hastanelerin servislerinde yatak ücreti talep ediliyor. Dolayısıyla özel hastaneye başvuran hasta servis yatak ücretini duyunca yeniden nakil istiyor. Dolayısıyla özel hastaneler de bu süreçte serviste yatan hastalardan ücret almamalı ki hasta oradan oraya nakledilmesin.
bingöl.shçek, 3 ay önce
0 2 Şikayet Et
edebiyat60 02 Nisan 2020 22:36
Sağlık bakanımız bu işe el atacaktır diye düşünüyorum o zaman geri vites yapacaklardır yapmaları da gerekir ülke böyle bir surecten geçerken herkesin üzerine düşen görevi yerine getirmesi gerekir bu bir zarurettir
Şuan Özel hastanelerin servislerinde yatak ücreti talep ediliyor. Dolayısıyla özel hastaneye başvuran hasta servis yatak ücretini duyunca yeniden nakil istiyor. Dolayısıyla özel hastaneler de bu süreçte serviste yatan hastalardan ücret almamalı ki hasta oradan oraya nakledilmesin.
bingöl.shçek, 3 ay önce
0 3 Şikayet Et
bingöl.shçek 02 Nisan 2020 22:16
Şuan Özel hastanelerin servislerinde yatak ücreti talep ediliyor. Dolayısıyla özel hastaneye başvuran hasta servis yatak ücretini duyunca yeniden nakil istiyor. Dolayısıyla özel hastaneler de bu süreçte serviste yatan hastalardan ücret almamalı ki hasta oradan oraya nakledilmesin.
2 3 Şikayet Et
Müfettiş Muavini 02 Nisan 2020 22:04
Yurtta çalışan hizmetlilere de bulaştırmışlar, aferin umreciler.
2 14 Şikayet Et
hulahopp 02 Nisan 2020 16:44
Kul hakkı? Ya birileri ölürse... dede naptın sen...
0 23 Şikayet Et
seher27 02 Nisan 2020 16:05
Bir şeyi anlamıyorsunuz, öncelikle yorum yapmazdan önce ilgili haberi tam okuyun. Başlığa bakıp yorum yapıyorsunuz. Haber ne diyor KARANTİNA'daki Umreciler. Bu ne demek? Yani Umreden gelmiş umreciler karantinaya alınmış ama karantinada birbirlerine bulaştırmışlar. Yani bu umreciler halka karışmamış. Avrupalılara gelince Siz yıllık ispanya, İtalya ve Fransa'ya kaç milyon turistin geldiğini biliyor musunuz? Peki Suudi Arabistan'a kaç milyon turist gidiyor onu biliyor musunuz? Hayır bilmiyorsunuz! Yıllık yalnızca Fransa'ya 70 milyon turist geliyor. Peki Suudi Arabistan'a hac, umre dahil yıllık kaç turist geliyor 16 milyon. Fransa'ya, İspanya'ya İtalya'ya gelen turistler birer metre arayla gezip birbirine hiç dokunmadıkları için (!) İspanya ve İtalya'da ölümler 10 binin üzerinde... Peki Suudi Arabistan'da ne kadar???? Allah aşkına biraz okuyarak, anlayarak ve bilerek yorum yazın.
Ümre dediğimiz yerde binlerce milyonlarca insan aynı anda, tek bir yerde bulunuyor. saatlerce aynı ortamı soluyorlar ibadetlerini yerine getiriyorlar. avrupadan gelenlerle ümreden gelenleri karşılaştırıp birisini genelleyip barlarda takılıyor diye yaftalıyorsunuz, karantinaya girmediler diyorsunuz. bu zihniyet olduğu sürece ülkecek bir olamayız hocam... neden insanları genelliyorsunuz.
06muallim06, 3 ay önce
19 9 Şikayet Et
samet.by 02 Nisan 2020 16:04
niye sadece umrecileri söylemekte ısrar ediyorsunuz bunu açın. dünyanın başka ülkelerinden gelenlerde hiç mi virüse rastlanmadı.
Siz her şeyi islam düşmanlığı olarak görüyor olmayasınız. Elhamdülillah müslümanım. Ama müslüman virüs bulaştırmaz diyemiyorum sizin gibi.
şaşkın tarihçi, 3 ay önce
24 7 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 02 Nisan 2020 15:28
Siz her şeyi islam düşmanlığı olarak görüyor olmayasınız. Elhamdülillah müslümanım. Ama müslüman virüs bulaştırmaz diyemiyorum sizin gibi.
sadece umreciler mi. burada bile islama olan düşmanlığınızı gösteriyorsunuz. islam ab'den gelse kabul edeceksiniz.
samet.by, 3 ay önce
4 21 Şikayet Et
zammazingo 02 Nisan 2020 13:36
eylenen derken? eğlenen olmasın o?
Bunlar karantina altındaki umreciler. Okuduğunuzu anlamamışsınız. Avrupa'dan gelen barlarda eylenen ünlüler hiç karantinaya girmediler. Sonuç ortada İstanbul vahim...
seher27, 3 ay önce
17 12 Şikayet Et
samet.by 02 Nisan 2020 13:18
sadece umreciler mi. burada bile islama olan düşmanlığınızı gösteriyorsunuz. islam ab'den gelse kabul edeceksiniz.