Kagiş 09 Nisan 2020 11:10
Zamanında da mühendisler, işletmeciler... vs öğretmen yapılmıştı. Buna da bir yorumunuz olacaktır! Öğretmenler, kamuda meslek memurluğu gerektirmeyen her alanda yöneticilik yapacak liyakata sahiptir.Belediye başkanlığı yapan bir öğretmen, daire başkanlığı yapan bir öğretmen hatta genel müdürlük yapan bir öğretmen pek ala valilik de yapabilir. Bunda şaşılacak bir şey yok!
Öğretmenin vali yapılmasının liyakata uygun olduğunu savunuyorsan zaten yapacak bir şey yok.
faithless, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
faithless 09 Nisan 2020 00:45
Öğretmenin vali yapılmasının liyakata uygun olduğunu savunuyorsan zaten yapacak bir şey yok.
Benim anlatmak istediğimi anlayamamışsın! Valilik meslek memurluğu gibi algılanmamalı, senin verdiğin örneklerde doktorluk ve hemşirelik ise meslek memurluğudur ki okulundan mezun olmayı gerektirir. Mesela il emniyet müdürü vali olarak atanabiliyor ya da bir vali emniyet müdürü olabiliyor.Böyle olunca da öğretmenlik mezunu birinin vali olması da doğaldır. Biraz araştırın!
Kagiş, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
Kagiş 06 Nisan 2020 10:40
Benim anlatmak istediğimi anlayamamışsın! Valilik meslek memurluğu gibi algılanmamalı, senin verdiğin örneklerde doktorluk ve hemşirelik ise meslek memurluğudur ki okulundan mezun olmayı gerektirir. Mesela il emniyet müdürü vali olarak atanabiliyor ya da bir vali emniyet müdürü olabiliyor.Böyle olunca da öğretmenlik mezunu birinin vali olması da doğaldır. Biraz araştırın!
Hazır sağlıkta onlarca personele ihtiyaç varken öğretmenlere doktorluk ve hemşirelik de yaptıralım, nasılsa hepsini onlar yetiştirdi. Yarın gel yoğun bakımda başla.
faithless, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
Shadoww007 03 Nisan 2020 22:23
o ildeki kurum müdürlerine allah sabır versin özelliklede emniyet müdürüne.
0 1 Şikayet Et
hsnsylk 03 Nisan 2020 11:00
O zaman sordunuz analatalım, bu kadının kocası Hüseyin Kocabıyık son 100 yılın en büyük adamı olarak Fethullah 'ı gösteren kripto Fetöcü. Büyük ihtimal belli bir süre önce biat edip sarayda el öpüp taraf değiştirmiş.
var veya yok hayırdır birader. küçülmeye gerek yok eleştirirsin veya desteklersin fikrin neyse onu söyle senin neyine kişinin medeni durumu.
Derdiya, 3 ay önce
0 2 Şikayet Et
karetecidöven 03 Nisan 2020 10:29
devlet 3 kişiye kızmazsa o üç kişi üçyüz kişinin ölümüne sebep olacak. devletin kızdığı üç kişi halk oluyor da hakkını canını korumakla görevli olduğu üç yüz kişi halk olmuyor mu? bırakın bu burnundan kıl aldırmayan avrupalı havalarını.
0 1 Şikayet Et
serdar barış 02 Nisan 2020 22:56
İşi ehline vermezseniz olacağı budur. Millete bağırmayı kendine hak gören ne oldum delisi bir tip. Üst makamlardan fırçayı yiyince de emsalleri gibi başlamış kıvırmaya. Yemezler sayın vali yemezler...
4 18 Şikayet Et
faithless 02 Nisan 2020 22:07
Hazır sağlıkta onlarca personele ihtiyaç varken öğretmenlere doktorluk ve hemşirelik de yaptıralım, nasılsa hepsini onlar yetiştirdi. Yarın gel yoğun bakımda başla.
İdareci olmak için mülkiye bitirmek şart mıdır? Öğretmenler de bu işi gayet iyi yapabilir. Sonuçta hepsini öğretmenler yetiştiriyor. Okul yöneterek, şube müdürlüğü yaparak, ilçe, İl milli eğitim müdürlüğü, halk eğitim müdürlükleri yaparak kamu yönetiminde deneyim kazanıyorlar zaten. Ufku geniş tutmak lazım biraz, öyle değil mi? Siz hiç merak etmeyin öğretmenler bu işi çok daha iyi yaparlar. İnşallah daha çok sayıda öğretmen, kamuda daha üst görevlere getirilir;zira olaylara, durumlara bir eğitimci gözüyle bakmaya çok ihtiyacımız olduğu bir dönemdeyiz.
Kagiş, 3 ay önce
1 13 Şikayet Et
objektif_x 02 Nisan 2020 21:30