economi06 03 Nisan 2020 12:41
maskeyi 5 liraya satan eczanelre de denetim yapılmalı..
0 3 Şikayet Et
yorumcu99 03 Nisan 2020 11:58
Son satıcıya da ilk satıcıya da kesilsin. Son satıcı bu fahiş fiyat zincirinin bir halkası değil mi?
0 2 Şikayet Et
ardaaktas0 03 Nisan 2020 08:03
inşallah daha ağır cezaları olur. şuan 3 büyük alışveriş sitesin de maske eldiven baktım. maske tane fiyatı : 5-6 tl steril falan da değilmiş. tamamen merdiven altı üretim. bakanlığımız bunlara göz açtırmasın
0 3 Şikayet Et
economi06 03 Nisan 2020 07:49
maskeler hala 5 lira
0 3 Şikayet Et
yorumcu99 03 Nisan 2020 00:51
Bu yorumu yazmadan önce aracılık yapan e-ticaret sitelerine baktım. Şu günlerde en çok ihtiyacımız olan kolonyaları hala fahiş fiyatla satıyorlar. Bakanlık sadece fahiş fiyatla satanlara ceza yazarak başaramaz aynı zamanda mutlaka e-ticaret sitelerine de ağır para cezası yazmalı ve e-ticaret siteleri bu fahiş fiyatla satış yapanlara ve birinci derecede yakınlarına en az 1 yıl satış, tanıtım yasağı getirmeli. Maalesef her işimiz yarım yamalak. Şu günlerde bile fahiş satanların hakkından gelemedik.
0 14 Şikayet Et
Turkiyem1453 03 Nisan 2020 00:48
Pek de akillanmis gibi görünmüyorlar. Hala fahiş fiyattan satılıyor
0 9 Şikayet Et
economi06 02 Nisan 2020 22:51
ee hala maskeler 5 lira tanesi ...
0 13 Şikayet Et
CHX-CHX 02 Nisan 2020 19:58
N11 ve hepsiburada'ya da ceza kesilmeli idi. Fahiş fiyatlara izin verdikleri için. Amerikada Amazon bu tür satıcıların hesaplarını kapatmıştı. Turkiyedeki online pazar yerleri ise sadece kazandıkları parayı düşündüler. Bunlara da hesap sorulmalı.
0 49 Şikayet Et
Onurkara19 02 Nisan 2020 19:43
O öyle belirlenmiyor sattığın malın faturasına bakılıyor eğer düşük aldığın halde yüksek fiyata satıyorsan yaptığın suça giriyor aldığın fiyat yüksekse yapacak bişey yok satan toptancısı üreticisi vs hepsi aynı şekilde inceleniyor
Hemen her eczanede eldiven kolonyalar fais fiyatlarla satılıyor. Yeterli denetim yok. Ayrica n11 hepsiburada gibi e alisveris siteleri de bu tur fais fiyatları kendileri kaldirmalilar. Onlarin da sorumlulugu var bu iste.
Bleed, 3 ay önce
1 3 Şikayet Et
Ergenekon.34 02 Nisan 2020 19:42
Bence son yıl şirket cirosuna göre değişmeli cezanın miktarı.. milyon usdlik kar eden adama 10 bin TL., köşedeki bakkala da 10 bin Tl. çok saçma... Büyük holdinglere 10 bin TL. ne ki yarım saatlik kazancı... Çekinir mi cezadan... hoş bilmiyor değillerdir de, işte ne yapacan devlet-sermaye yönetimi ortak olunca.. böyle göstermelik oluyor her iş...
3 12 Şikayet Et
12345