sheva77 03 Nisan 2020 11:00
Bir meslektaşın olarak söylüyorum, öğretmenler yatarak maaş almıyor.Bir de kararname bekliyorsunuz ve düşünceye bakın. Allah'ın izniyle şu salgını atlayalım, devletimiz elinden gelen herşeyi yapıyor.Alah devletimize zeval vermesin.
3 8 Şikayet Et
hakanker 03 Nisan 2020 09:39
sevinsin ücretli öğretmenler. bu iş yapıldığı sürece asla atamalar da yükselmeyecek. sonucta aynı işi daha düşük ücretle yapan birileri var sayıları da epey var. asgari ücret bile almıyorsunuz ama ... neyse bu çalışma şekli ile hiçbir yere varılmaz.
20 14 Şikayet Et
systemfails 03 Nisan 2020 08:59
Allah devletimize zeval vermesin
3 26 Şikayet Et
çokoturgaçlıgötürgeç 03 Nisan 2020 08:53
Bu yama mevzu cahilce bir yorum. Çünkü öğretmenler şuan eba üzerinden ve diğer platformlardan ders yapıyor. Bazı beden müzik resim gibi branşlar hariç. Ana şuan devlet memurlarının birçoğu evinde yatıyor ve haftada taş çatlasın 1 gün gidip oturup geliyor neden onlara kimse bir şey demiyor? Demezler çünkü öğretmen bu ülkenin günah keçisi.
18 36 Şikayet Et
discovery4058 03 Nisan 2020 08:49
Bilim Sanat Merkezi öğretmenlerinin çoğunun dersleri hafta sonu olduğundan ek ders alamiyacaklar bakanlığın yayınlamış olduğu genelgeyle benim hafta da 31 satım vardı bunun 16 saati cumartesi ve pazar günündeydi hafta sonları olan derslere bakanlık ek ders vermiyor hafta içi 30 saat derse giren öğretmene ücretini tam veriyor bu haksızlık
11 9 Şikayet Et
Genel Merkez1 03 Nisan 2020 07:52
18 Martta atananların neden kararnamesi yollanmıyor bizlerde tatilde evimizde yata yata maaş almak istiyoruz başka derdimiz yok şuan için .
49 5 Şikayet Et
gursukor 03 Nisan 2020 04:48
Bu uygulama hiç adil olmadı şu an 15 saat dersi olan da aynı kefeye konmuş 30 saat dersi olan da 15 saati olan uzaktan eğitim yapacak ek ders almayacak. 30 saat dersi olan uzaktan eğitim yapacak haftada18 saat ek ders alacak. Sınav sorumluluğu olmayan Beden eğitimi Tektas,müzik görsel Sanatlar gibi alan ogretmenleri icabında hiç uzaktan eğitim yapmadan tam ek ders alacak. Lgs öğretmenlernin uzaktan eğitim diye başının etini yiyecekler 15 saate giriyorsa da uzaktan eğitimi tam yapacak ama hiç ek ders almayacaktır.cok adil değil mi? Gerekirse kimseye ek ders vermesinler ama çalışan ile yatan aynı kefeye konmuş bile konmamış icabında yatan ödüllendirilmiş.Değil mi?
18 15 Şikayet Et
isaönder 03 Nisan 2020 03:19
Hayırlı olsun.Özel okullara eğitim-yemek-servis ücretlerini yatırmış olanlarla ilgili çalışma var mı acaba?Hizmetini almadığımız özellikle servis ve yemek ücretlerinin 2 aylık iadesi olacak mı?
6 16 Şikayet Et