fates7 03 Nisan 2020 18:10
O parayı veririm vermesine, ama fitil fitil de burnunuzdan getirriirim demek istemişler...
3 21 Şikayet Et
Taskavra 03 Nisan 2020 16:31
Aylıksız izinde olupta dönmek isteyip döndürülmeyen öğretmenler var. Yazın bu öğretmenlere sizi başlatmadık siz ek ders alacaksınız mı denilecek? Hiç sanmıyorum. Velhasıl bu iş birileri mağdur olmadan düze çıkmaz
14 4 Şikayet Et
dmrcknn 03 Nisan 2020 15:08
Mayis ayindan sonra telafi programlari icin hafta sonu egitim-ogretim planlamasi olursa kadrolu ogretmenlere bu egitimler icin ek ders odenmeyecek, sadece normal ek ders ucretini alacaklar. Telafi egitimi Temmuz agustos ayinda olursa ucretli ogretmenler 31 Haziran itibari ile gorev suresi dolacagi icin, Bakanlik bu sureyi telafi egitimi boyunca uzatacak, sigorta cikislari yapilmayacak ve calistigi saatinin ucretini alacaktir. Bakanligin yazilarini ve sozlu aciklamalarini dikkatli inceleyin...
4 13 Şikayet Et
hektor3378 03 Nisan 2020 13:22
Yazın telafi eğitimi görevi verilirse bu ücretli öğretmenlere ücret ödenmeyecek ise ne anladım bu işten.Bence kararda bir anormalik var. 1.Uzaktan eğitim görevi verilirse ücretli öğretmene ve yerine getirmezse ücret ödenmeyecek ödenen de geri alınacak. 2.Yazın telafi eğitimi görevi verilirse öğretmen ücret almadan bunu yapmak zorunda aksi durumda daha önce ödenen geri alınacak. 3.Uzaktan eğitim görevi kadrolu öğretmene verilirse öğretmen bunu yerine getirmezse hiçbir yaptırım uygulanamaz. Nasıl adalet ama süper.Ücretliye verdiğin 3 kuruşu böyle burnundan getirmek olur.
9 46 Şikayet Et
receps 03 Nisan 2020 12:37
Bu tatil sürecinde Sistem üzerinde kursu biten Kadrolu öğretmenler ve usta öğreticilerin ödemeleri nasıl olacak acaba?
8 16 Şikayet Et
Erdem.Erdem 03 Nisan 2020 12:36
Kendi öğretmenini bu kadar itibarsızlaştımak ve değersizleştirmek için bu çaba neden gösterilir anlamış değilim. Okullara zorunlu olarak ara verildiği için öğretmenlerin maaşları, kazanılmış hakları ve ek dersleri neden ödeniyor diyenler bile çıktı. Bu kadarı ayıptır. Bu durumu yaratan öğretmenler değil ve aklı başında vicdanlı hiçbir öğretmen de bu durumdan memnun değil. Öğretmenler sadece haklarını alıyor fazlasını değil.
16 63 Şikayet Et
muhtesem32 03 Nisan 2020 12:30
Ne kıyağı yönetmeliği iyi okumamışsınız zannedersem ücretli öğretmenler şuan ücret aldıkları için yazın telefi eğitiminde beleşe çalışacaklar beleşe çalışmayı kabul etmezlerse ücretli köleler şuanki aldığı ücretleri iade edecekler.
Ücretli öğretmenlerimiz eminim bu kıyak ücret hak etmek için ellernden geleni yapacaklardır
Turkiyem1453, 11 ay önce
13 28 Şikayet Et
fetret_06 03 Nisan 2020 12:28
burada iki soru karşımıza çıkıyor. ilki şimdi bu ücretli öğretmenlerden bazıları atama bekleyen öğretmen adaylarıydı. yani son yapılan atamada atanmışlarsa bu durumda bu öğretmenlerin okulların açılması durumunda ücreti atandıkları için mi yoksa eski görevi nedeniyle mi verilecek. 2. soru diyelimki bu ücretli öğretmenlerin yerine yeni bir atama olmuşsa yani kendileri yapılan atamalardan olumsuz etkilenmişlerse bu durumda nerede ve nasıl görevlendirilecekler?
2 7 Şikayet Et
Felsefistkız 03 Nisan 2020 11:56
Peki öğretmen adayları başvuru yapsa onlarada bu hak verilir mi
20 0 Şikayet Et