cilicium 05 Nisan 2020 17:36
bagısların cogunluğu yine kamu kurumları ve vergiden düşürmek isteyen şirtketlerden geliyor.yani devletin cebine giren para yok maalesef
0 0 Şikayet Et
hayatixxx 04 Nisan 2020 08:58
aynı hükümet suriyeliye 40 milyar dolar harcadım diyerek hava atacak, Türk milletine lazım olunca bağış adı altında kamu çalışanlarından haraç alacak, kim gönüllü olur, ben rıza ile bağış yapanlara şaşırıyorum
Memurlara çökerseniz 5 milyar ı da bulur polisler söylenip duruyor hiç biri isteyerek vermiyor maalesef :( Bazı İller imza bile toplamış tüm kurumlara böyle yazı gitti sanırım
Swatttim, 3 ay önce
0 5 Şikayet Et
xrainmannnx 04 Nisan 2020 04:44
Senin gibiler kendi çocuklarına bile cimri davranır. Umarım çoğalmazsınız.
Şaka gibi ya.. Cidden biz iflah olmayız.. Bize her şey müstahak...
Nihalnihalll, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
GÖBEENİ KAŞIYAN ADAM 04 Nisan 2020 00:02
Özel sermaye gruplarından bekliyoruz aynı duyarlılığı.. hem vergilerini versinler hem bağış.
0 6 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 03 Nisan 2020 23:55
Biz de eşimle 10 ar lira toplam 20 Lira bağışladık. Helal olsun ülkemize.
11 5 Şikayet Et
ttaner7 03 Nisan 2020 22:30
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB), 100 milyon lira, Ziraat Finans Grubu, 62 milyon 300 bin lira, Halkbank, 56 milyon lira, Vakıfbank, 50 milyon lira, TMSF, 20 milyon lira, Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanlığı bünyesinde ki şirketler, 10 milyon lira, Bunlar, özellikle ilk sıradakilar, Milli Dayanışma Kampanyası'na en fazla bağışı yapan kuruluşlar. Halkın gereksinimlerini karşılamak üzere kaynak yaratılmasına diyeceğim birşey yok, bağış iyidir de, yukarıda sıraladığım yapılar, kamu kurumu ya da devlet iştiraki niteliğinde değiller mi? Dolayısıyla bu yapıların devlet merkezli bir bağış kampanyasının en büyük meblağını oluşturmaları 'devletin kendi kendisine bağış yapması' anlamına gelmez mi? Sahi bu biraz garip değil mi?
7 20 Şikayet Et
Eagle-suvari 03 Nisan 2020 22:26
kadın ve gençlik kollarına mensup ak-pak bir liste varmış :D
inşallah o paralar istkametini şaşırmaz:))
elif0025, 3 ay önce
6 16 Şikayet Et
bydogan20 03 Nisan 2020 22:16
ne oldu zoruna mı gitti milletin dayanışma göstermesi.
Şaka gibi ya.. Cidden biz iflah olmayız.. Bize her şey müstahak...
Nihalnihalll, 3 ay önce
21 15 Şikayet Et
ruzigar 03 Nisan 2020 22:02
Bir milyon kişiye biner lira verilebilir demektir. bir aile üç dört kişiden oluştuğuna göre yaklaşık 4 milyon kişiyi bir ay kadar asgari düzeyde idare eder
2 25 Şikayet Et
objektifüye 03 Nisan 2020 22:02
Peki nereye ve nasıl harcanacak bu paralar? En önemli konuda neden bilgi verilmez?
10 26 Şikayet Et
123