MEHMETKORKMAZ27 06 Nisan 2020 13:23
Seni bir daha tebrik ederim Başkan Erdoğan Burhan Kuzu yu neden bakanlık meclis başkanlığı vermediğini şimdi daha iyi anladım. birde adalet bakanı olsaymış ne haltlar işlermiş kuzu kuzu
0 1 Şikayet Et
Sultanüş-Şuara 04 Nisan 2020 19:42
Vay be bu adamın hazırladığı sistemle yönetiliyoruz. Bu adama bakanlık ve meclis başkanlığı vermedi Erdoğan. Bir bildiği varmış.
1 33 Şikayet Et
galois49 04 Nisan 2020 15:35
Soruşturma açanlara soruşturma açılır olur biter.Yasal bir prosedur gereği yapılıyor buradan bir şey çıkacağını düşünen var mı? Gerçi kafam şurada karışıyor bu kadar akp içinde olup da çok istediği bakanlık verilmemesi de acaba Cumhurbaşkaninda bir güvensizliği ya da işinde yetkin olmadığı kanisida olabilir;)
3 34 Şikayet Et
elagoz 04 Nisan 2020 15:03
Sadece burhan kuzumu ya diğerleri?
4 35 Şikayet Et
icem 04 Nisan 2020 15:01
affa girer,üstünü kapatırlar...on gün sonra sonuç belli olur...
3 39 Şikayet Et
The Eupharates 04 Nisan 2020 14:04
Burhan Kuzu'yu yalnızca muhalif kesim değil iktidar kanadının da sevmediğine eminim. Profesör unvanı olmasına rağmen bu kadar saçmalayabilen ender insanlardan biridir kendisi. Terör örgütü elebaşı ile boy boy fotoğrafları olup da ezelden beri düşmanmış gibi gözükmeye çalışması da ayrı bir tutarsızlık. Bir de (yersen) kumpas kurmuşlar garibime :)) Hakimi de bilirkişi olarak aramış(mış). Hukuk ve Ceza Muhakemesi usulünün neresinde var hakem aramak. Bilirkişi raporu yazılı olarak verilir, uzman görüşü de yazılı olarak veya DURUŞMADA beyan edilir. Ama bu beyefendi kendi çapında yeni bir usul uydurup hakimi telefonla aramış. Başkanlık Sistemi ile ilgili yazdıkları ortada iken inkar etmesine ne demeli? Nasıl saçmalamıştı o zamanlar. Yazacak o kadar çok şey var ki. Kim sevsin yahu bu adamı :)
Burhan Kuzu en baba adamdır herkes tarafından sevilir hem sağ hem sol hem reel hem illegal her taraf sever kendisini tanımak nasip oldu çok naif çok hoş biridir , hakim demiş Burhan kuzu beni aradı sözüm ona hakim telefonda değil yazılı istesindi Burhan beye iftira atmasindi
sosyorezalet, 3 ay önce
1 42 Şikayet Et
galois49 04 Nisan 2020 13:37
Anayasa profesörüne yakışmayan davranışlar :( bazi yorumları okuyorum da feto kumpasi demişler yaaa feto başı ile aynı masada yemek yiyen birine de kumpas yapacaklar bir de bu zaman da :(
0 50 Şikayet Et
yagotrumu 04 Nisan 2020 13:08
Kuzuyu bende çok severimde koyun haline gelmemiş olanı...
Burhan Kuzu en baba adamdır herkes tarafından sevilir hem sağ hem sol hem reel hem illegal her taraf sever kendisini tanımak nasip oldu çok naif çok hoş biridir , hakim demiş Burhan kuzu beni aradı sözüm ona hakim telefonda değil yazılı istesindi Burhan beye iftira atmasindi
sosyorezalet, 3 ay önce
2 40 Şikayet Et
gipsytime 04 Nisan 2020 13:07
Hayırdır inşallah.
1 23 Şikayet Et
yagotrumu 04 Nisan 2020 13:06
FETÖ ile fotosu çıkan bi adama dava açıldığını da gördüm ya...
2 51 Şikayet Et
123