DarKLorDTr 19 Nisan 2020 22:47
galeri ve alsatçılardan ekstra vergi alınsın. sürekli fiyat şişiriyorlar. aynı aracı 4 5 ayrı ilana koyup hepsine farklı fiyat yazıyor en ucuz ilanı sonuna koyup dikkatsiz insanlara satıyorlar. vatandaş aranasını uygun fiyata koyduğu an çingen gibi pazarlık yaparak bezdirip kapıyorlar arabayı.ikinci el iğrenç bi hal aldı. fetöcüsü çetocusu işten atılan khklıların bir kısmı alsatçı olmuş hepsi su bulandırıyor..
0 0 Şikayet Et
oktyak 05 Nisan 2020 03:36
adam 5 yıllık 150 bin km de arabaya 100 bin istiyor,istesin mal onun 200 de ister isterde eeee bundan sorası var,5 yıllık ömrü bitmiş motoru olan araca 100 bin verdik ,kaç yıl daha binebliriz bu araca maksimum 10 yıl,araba oldu 15 yıllık,kaça satabiliriz bu durumda,,şimdiii 100 bin lirayı yatırım yapsak mesela altın alsak 10 yıl sonra kaç liramız olur hesabı buna göre yapıyorum,hani sizde fikrinizi belki yazarsınız bana karşı herkese selam 15 yıl sora aldığım o araç bana kardeş olur sonuç
5 18 Şikayet Et
kemalmax 05 Nisan 2020 00:22
5 aydır araba alacağım. Fiyatları sürekli olarak inceliyorum. Arkadaşlar bana Nisan ayında fiyatların düşeceğini ve dolayısıyla beklememi söylediler. Bekledim. Ama hız azalsa da fiyatlar hala artıyor. Gördüğüme mi inanayım, bu adama mı?
5 18 Şikayet Et
turk1turk1murat 04 Nisan 2020 19:38
Arkadaş temennisini dile getirmiş ancak dile getirirken dahi kendi söylediği veriler ile çelişiyor. Avrupa'da Türkiye'de üretim durmuş, üretim bugün başlasa dahi ilk üretimin tüketiciye ulaşması en az bir ayı bulacak. Bunu belirtiyor; sonra da fiyatların düşeceğini söylüyor. Bu arkadaş Türkiye'de yaşamıyor herhalde. Dolar olmuş 6,75. Tüm üretimler durmuş.Kolonya bile 3 katlanmış. Ancak fiyatlar düşecekmiş. Peh Peh Peh.. Milletin arabasını günler kötü diye alıp sonra %20-30 fazlaysa yazın satarım diye düşünmüş galiba.
9 31 Şikayet Et
dadass 04 Nisan 2020 18:13
Son bır ayda altın dolar euro en az %10 arttı. Sen bekle ben 100 bine aldıgım aracı 90 bine veririm...
18 35 Şikayet Et
bredogan 04 Nisan 2020 17:31
dünyada ve ülkede araç üretimi durdu. arabaya ihtiyacı olanlar temiz 2.ele yönelecek. bu 2.el daha da artacak demektir. talep çoğalacak, arz düşecek. araç muzayedesine dönüşecek. insanlar iyiyi almak için fiyatı artıracaklar. iktisatçılar arz düşerse ne olur talep artar, fiyat dengesi yükselir. Yapmayın Allah aşkına.
18 18 Şikayet Et
matrix17 04 Nisan 2020 16:13
Geçen yazdan beri en az %50 arttı fiyatlar. %2-3 indirim gelse ne olur ki?
3 47 Şikayet Et
Anadolu isyanı 04 Nisan 2020 16:11
O gezecek olan hangi millet acaba?milyonlarca insan bir aydır cepten yiyor ama borçları artarak büyüyor, işini kaybedenler, kepenklerini kapatanlarla dolu her yer, bu durumun sürdüğü her gün nakit sıkıntısını çoğaltacak ve normal olarak da insanlar ellerindeki araçları satmak zorunda kalacak bu da arz oluşturup fiyatları düşürecek, örneğin esnaf bir arkadaşım piyasa iki ay daha bu şekilde devam ederse aracını satarak işini devam ettirmeyi düşünüyor ve bu durumda olan milyonlarca insan var..
Su korona virüs bir bitsin millet bir geziyorsa 5 gezecek. Daha önceki buna benzer olaylarda sektörlerin daha fazla canlandığı görülmüştür. Millet gezmek için araba alacak fiyatlar tekrar artacak.
yenican1789, 3 ay önce
9 21 Şikayet Et
galois49 04 Nisan 2020 15:44
Aynen size katılıyorum.Tamam ülkemiz de ÖTV ve birçok vergi çok yüksek buna katiliyorum ama buda yeni bir şey değil ki.Bircok kişi al sat olayına girmiş üzerine fiyat ile orantılı kar payı koyar ise şişme bir artış oluyor. Yukarıda ki yazıda bir yandan üretim durma noktasında denilip sonra 2.el fiyat düşer demek biraz ters gibi geldi bence böylesine bir durum da insanlar gidip de ne diye kredi cekip de araç alacaklar ki ? Büyük bir keyfiyete giriyor.Gercekten arabaya gereksiz fiyatlar veriyoruz devamlı aracı model yükseltmeye calisip kendimizce standarti yükseltiyoruz ama yükselen bankalardan çektiği kredi ile bankalari yükseltiyorsun.Sanki yaşamın bir çok standartini yükselti de bir araba kalmıştı
İkinci el araç alırken satıcıya aracın ne kadar süredir kendisinde bulunduğunu soruyoruz.eğer bir yıldan az süre elinde bulunduysa almıyoruz.alsatcıdan galeriden araba almıyoruz. Bu sayede bu insanların piyasaya etkisi kırılır. diğerine yapılacak bir şey yok.
emhnds, 3 ay önce
0 13 Şikayet Et
mirzakrtgl 04 Nisan 2020 15:20
Devlet ötv yi azaltmadan vergilerden kısmadan ikinci el araç fiyatları düşmez yenisi ucuz olacakki ikinci eli uygun olsun
10 34 Şikayet Et
12345