VATANUĞRUNA 05 Nisan 2020 23:07
Kamuda riskli grup olarak görülüp süresiz idari izne çıkarılan personel ordusuna birde 20 lik memurlar eklenecekti ki! Yeni bir genelgeyle hayalleri suya düştü! Korkumuz o ki bu personeller işe döndüklerinde göbek yapmış futbolcular gibi form tutmaları bayağı zaman alacak! Öngörüler doğru çıkarsa, 3 ay gibi bir idari izin kullanmış olacaklar. Kurumlar bu personeller için uzaktan çalışmanın formülasyonlarını düşünseler mi acaba?
4 3 Şikayet Et
sefercan 05 Nisan 2020 11:40
şehit yakınlarından memur olmuş çok kişi var kamuda 20 yaş altı
2 15 Şikayet Et
Socrates85 05 Nisan 2020 10:12
Çocuk Esirgeme Yurtlarında yetişen yetim çocukları sınavsız devlet memuru yapıyorlar20 yaş altı memurların büyük çoğunluğu onlar. Zaten normal şartlarda o yaşta devlet memuru olmak her babayiğidin harcı değil.
1 21 Şikayet Et
MATYAZ 05 Nisan 2020 08:47
Var vala 18 19 yasinda memur. Siz okurken kimileri torpille kamuya girer.
Ülkede 20 yaşın altında memur var mı onu araştırın sonra bakarsınız 32 yaşımdayım kpss puan 90+ bir yere yerleşemiyoruz 20 yaşında memur diyot mk
efkan37, 3 ay önce
7 16 Şikayet Et
sarginSARGIN 05 Nisan 2020 07:56
Giresunun nedir çektiği arkadaş Giresunda hızla yayılıyor ancak birçok ilde valilerin insiyatifiyle asker ve polise esnek çalışma uygulanırken burda uygulanmiyor
5 2 Şikayet Et
eg2013 05 Nisan 2020 05:08
18 yaşında olan bile var yüzlerce 20 yaş altı memur var özellikle adliyelerde
Ülkede 20 yaşın altında memur var mı onu araştırın sonra bakarsınız 32 yaşımdayım kpss puan 90+ bir yere yerleşemiyoruz 20 yaşında memur diyot mk
efkan37, 3 ay önce
3 18 Şikayet Et
fn9uh5 05 Nisan 2020 04:55
20 yaş altı sokağa çıkma yasağı ile kronik hastalarınki farklı mı? Giresun valiliği kamu görevlileri hariç dedi 65 yaş ve kronik hastalar için.
1 5 Şikayet Et
hygge 05 Nisan 2020 03:18
benim çalıştığım kurumda teknisyen kadrosunda var bir eleman yani var. saglik bakanliginda daha coktur diye tahmin ediyorum.
20 yaşından küçük memur da mı var ???
terkal34, 3 ay önce
3 20 Şikayet Et
terkal34 05 Nisan 2020 01:15
20 yaşından küçük memur da mı var ???
6 34 Şikayet Et
trustuer 05 Nisan 2020 01:12
Süper harika: kulağı duymayan adam, yağı seken adam, öğretmenler bilumum kurumlar, 20 yaşındaki gençler evde. Ama 10 yaşından küçük 3 tane çocuğu olanlar işte . Çünkü bizden dolayı çocuklara bağışıklık kazandırmayı hedefliyorlar zannederim. Hemen bir tane çamaşır makinesinde problem çözen öğretmen haberi paylaşın.
16 31 Şikayet Et
12