foodengineerfk 09 Nisan 2020 02:30
https://www.memurlar.net/soru/4038/ memurlar.netin yorumunu okumanizi tavsiye ederim.
0 1 Şikayet Et
kadimşehir 06 Nisan 2020 11:24
sen kamuya memur girdin memur kalacaksın mı denilecek:) vatandaşlık hakkı , eğitim hakkı, hukuk , hak bunlar nasıl devre dışı bırakılacak:) adam 70 puanla mühendis olacak diğeri mühendislik diploması var ve kpssden üstüne 95 puan almışken ama sen memursun memur kalacaksın mühendis atanamazsın mı denilecek :) olmayacak duaya amin denmez
21 18 Şikayet Et
Caro46 06 Nisan 2020 09:09
Sayın Bakanım; 375 sayılı khk nin 25.maddesi kapsamında hem 657 de kadro işgali yapıp hem de geçici görevlendirme ile gidilen kurumda kadro iştigalleri ne olacak? Bir kişi devlet nezdinde iki kadro birden işgal etmesi doğru mu? Eğer esas kadrolarına dönüş olursa %50 daha fazla yeni - sıfır eleman alımı yapılıp, işsizlik bir nebze azaltılmış olur.Saygılarımla.
8 18 Şikayet Et
Caglabo 06 Nisan 2020 09:01
Araştırmadan kendince fikir verenlere : sözleşmeli atanmış düz memurların unvan değişikliği ve kurumlar arası geçiş hakkı yoktur. yeni girdikleri sınavla ünvan değişikliğine başvurmak haktır.
7 18 Şikayet Et
g.melek 06 Nisan 2020 08:02
2014,2016,2018 yıllarına ait tüm kpss, puanlarım mevcuttur. 3 yıldır yapılmayan bir alım dan söz ediyoruz tabikide mecburiyetten başka bir unvanda yerleşmek zorundayız yıllarca kamuya girmeden bizde işsiz gezdik . Siz orda burda gezerken biz yüksek puan almak için haftalarca aylarca evden çıkmadık, yetmedi çalıştığımız halde yine uykumuzdan fedakarlık edip yine ders çalıştık. Kendi unvanında atanmak herkesin hakkı kimse bunu engelleyemez
16 28 Şikayet Et
g.melek 06 Nisan 2020 07:55
Sayın yetkili Yıllardır atama yapılmayıpta bizleri yüksek puanlarla sözleşmeli ve farklı pozisyonlarda kamuya yerleşme mecburiyetinde bıraktıklarını ve farklı unvanda çalışan kamu çalışanlarının kendi mesleğine atanma haklarının kanunla ile koruma altına alınmış olduğunu arkadaşların anlayacağı şekilde haber yapar mısınız lütfen
17 20 Şikayet Et
erdogancengiz77 06 Nisan 2020 00:05
Bakan yerinde bir karar vermiş. Hali hazırda çalışan memur arkadaşlar elinizi vicdanınıza koyun empati yapın hiç atanmış olanların yerine.Zaten bir işiniz var. Gereksiz mazaretler sunmayın.4001 ile tercih yapmasaydiniz. Okuyan memurlarda bir zahmet ünvan değişikliği sınavı beklesinler. Haktan hukuktan bahsediyorsunuz ama bunlardan bir habersiniz. Dışarıda binlerce işsiz genç var onlara bir şans vermek gerekir.
25 35 Şikayet Et
hakanzzm 05 Nisan 2020 22:48
tebrikler, çok yerinde bir uygulama. yüksek puanlı arkadaşlar yer değiştirip duruyordu.
22 56 Şikayet Et
kadimşehir 05 Nisan 2020 22:21
bu ülkede kanun var anayasa var eğitim hakkı var yönetmelik hakkı var vatandaşlık hakkı var, tercih yapmayı herkese kapatma bunlar var oldukça mümkün değil ama kısıtlı kapatma olabilir ör: sağlık bknlğı son atama klavuzu
30 12 Şikayet Et