corona2020 06 Nisan 2020 11:31
virüs nedeniyle sağlık çalışanları kadar olmasada İŞKUR çalışanlarıda büyük fedakarlıklarla çalışmaktadır.özellikle küçük çocuğu olan çalışan anneler için bu dönemde kolaylık sağlanmasını ve evden çalışma modelinin sözde kalmaması gerektiğini düşünüyorum. şuanda çalışan memur arkadaşımızda virüs tespit edilmiş ve çocuğuna bakan annesine bulaştığı için annesi yoğun bakımda tedavi görmektedir. buna bir çözüm bulmak için birilerini ölmesimi gerekiyor? Genel müdürümüzden bu konuya hassasiyet göstermesini diliyorum işkurda acilen memur ve imd ye ihtiyaç var ama bu tüm illerde değil bazı müdürlüklerde elemanlar oturacak masa bulamıyor bazılarında 10 kişinin yapacağı işi 1 kişi yapıyor. buda çalışan personelin moral ve motivasyonunu ciddi anlamda düşürmekte üstelik yapılması gereken performanslar hedefler de diğer elemanı çok olan illerle aynı düzeyde istenmektedir elemanı fazla olan yerlere neden eleman alımı hala yapılıyor yada bu illere tayin ler neden hala yapılıyor anlamış değilim bir an önce bu soruna çözüm bulunmasını umuyorum
0 15 Şikayet Et
sesimiziduyun 06 Nisan 2020 09:01
PTT her gün yoğun .
5 2 Şikayet Et
danışmann01 05 Nisan 2020 23:55
270 boş kadro varken YEDEK bırakılan 170 iş ve meslek danışmanını yerleştirsin, istihdam kurumu istihdamı yapamıyor, terzi kendi söküğünü dikemez hesabi.
5 11 Şikayet Et
sevdabirimi 05 Nisan 2020 22:25
Ne yapılabilir? 170 YEDEK İŞ MESLEK DANIŞMANI 260 boş kadroya ataması yapilarak .
9 10 Şikayet Et
Sultanüş-Şuara 05 Nisan 2020 22:10
Meslek danışmanına verdikleri, çok yoğunluk oluşmuş bu işi yapan personele daha hızlı olması için baskı yapılıyor bunun hemen sona ermesi lazım.Baskı yapılarak sıkıştırılarak verim artırılamaz.
5 20 Şikayet Et
ivan.snath 05 Nisan 2020 21:35
Tok, açın halinden anlamaz. İş arayacak tabi insanlar, zorla ücretsiz izne çıkarıldılar, bahane ile işten atıldılar. Senelerce milyonlarca Suriyeli'yi besleyen devletimiz ise kendi vatandaşına bir salgın bitene kadar bakamadı, ki en fazla 1 bilemedin 2 yılı geçmezdi ve sadece muhtaç olan insanlara bakması yeterdi. Benim çarçur edilen vergim elin nargilecisine değil kendi vatandaşıma gitmeliydi!
6 16 Şikayet Et
8zgurkpss 05 Nisan 2020 20:17
iŞKUR 1141 Iş ve meslek danismani aliminda ki Yedekleri olarak 10 Tercih bildirdik,sözlüden geçtik.listemizde ki tercihlerimize yerleştirilmek istiyoruz.Dolmayan boş kalmiş kadro sayisi 260 ve ilk tercihinde ki yedek sayisi 170'dir.Madem ilk tercihe göre değerlendireceğim. 10 tercihi neden yaptim ? Tercih yöntemin tersten başlatilmasinin mağduruyuz.Iskur yetkilisi muhatapi bulamiyoruz.
8 12 Şikayet Et
8zgurkpss 05 Nisan 2020 20:13
Misyonu İstihdam olan İşkur yaptığı 1141 İş ve Meslek Danışmanlığı alımında YEDEK bıraktığı 170 İş ve Meslek Danışmanı'nı boş bırakılan 260 kadroya yerleştirmiyor. Her aşamasında başarılı olup biz gençler açıktayız,insanimiz da mağdur oluyor.
6 12 Şikayet Et
economi06 05 Nisan 2020 20:11
ptt içinde bi öneriniz varmi editör işsizlik evlere maaş maske 80 milyona nasi yetişecek bu insanlar
1 20 Şikayet Et
mikado411 05 Nisan 2020 20:05
Diyarbakır işkur'un önünden geçtim adeta ürperdim.Hayır her şey bir yana oradaki personelin ve ailelerinin sağlığı önemli değil mi ,oradaki iş yoğunluğuyla bu günlerde cebelleşen personeller bir maaş ikramiye ile ödüllendirilmelidirler.
3 42 Şikayet Et
12